22 Temmuz 2008

Oleguer


Geçen sezonun başında Barça antremanında Fantastik 4'lü ile aynı kareye girmiş, Sport fotoğrafı manşete çıkartırken onu grafikerine sildirmişti. Artık böyle bir dertleri yok. Oleguer gitti. Takımdaki en koyu Katalan milliyetçisiydi. Futbolculuğuna bakarsan hep bir eksikti. Sağ bekte oynarken rakip teknik adamlar soldan soldan diye yırtınıyordu kendi futbolcularına. Hep büyük futbolcuları sevecek değiliz ya ben severim bu adamı. Ajax'a imza attı. 3 milyon euro bonservise. Ajax 3 yıl Şampiyonlar Ligi'ne giderse artı 2.5 milyon ödeyecek. Hollanda tükenmiş İspanyollar için huzur evi gibiydi geçmiş sezonlarda. Oleguer 28 yaşında. Bir daha büyük bir kulübe gider mi? Hiç sanmıyorum, orta sıra bir La Liga takımına döner bir gün.

6 yorum:

Adsız dedi ki...

halı sahada bile oynayamaz bu adam!

SAFÆ dedi ki...

Ben de severdim etliye süylüye karısmayan bir topcuydu umarım ajax da basarılı bir sezon gecirir.. bu arada ajax da ABN-AMRO efsanesi de bitti...

Adsız dedi ki...

e katalan matalan hepsi bir yere kadar tabi.

bu arada aceto dikkatimi çeken birşey var. yakında yabancı sınırlaması getrilecek ve bu avrupa birliği olayına da son verecek yani luca toni şu anda bayernde yabancı değil ama yabancı olacak. tabi bu proje gerçekleşirse. ki ben çok istiyorum. futbolun geleceği açısından yabancı sınırlaması şart.
takımar da bu yönde transfer yapıyorlar. mesela barca pique yi aldı. istese daha iyisini alabilir. yada real de la red, granero, javier garcia gibi ispanyol futbolcularını geri çağırdı. neyse konu çok dağılmadan bitireyim. umarım yakında bu yabancı sınırlaması ile ilgili bir yazı yazarsın.

aşkın dedi ki...

Foto silinme olayı 4lüyü birarada göstermek içindi.Yine de gereksiz bir durum, o 4lünün de hayrını görmedik.
Benim birikimine saygı duyduğum bir futbolcu.Gönderilmesi de performansından değil ilk 11 garantisi istemesinden.Aslında adamın futbol oynama tutkusu olmasa alacaksın kulüpte idareci yapacaksın, ekonomi doktorası - politik aktiviteleri var ki birikimden kastım buydu; e futbolun içinden de gelmiş.Futbolu bıraktıktan sonra Barça başkanı bile olabilir.

Adsız dedi ki...

ben de severim oleguer'i. evet, kıstas yetenek ise belki heerenven'e bile dar gelebilir; ama zaten bir takımda tüm oyuncular iyi olmasındır. bazıları kulübede dursun, birisi sakatlığında çıksın sırıtmadan oynasın, taraftarla özdeşleşsin, gerekirse üçlü çektirsindir. barcelona futbolcudan önce başka şey kaybetmiştir bu transferle. geçmiş olsundur.

sercan tepeli

alicansolak dedi ki...

çok kötü oyuncu
Messi'nin hat-trick yaptığı Real Madrid maçında Barcelona şov yaparken ikinci sarı karttan geri zekalı bir biçimde atılmıştı, çok küfür etmiştim

sırf katalan olduğu için oynuyordu