21 Temmuz 2008

Eto'o İstanbul'da mı?

Hayır İskoçya'da. Barcelona kampında...

37 yorum:

cankalender dedi ki...

Atatürk dış hatlar terminaline de benziyor hani :)

tknycl dedi ki...

bu ne lan konsomatris mi bu gizlice otele falan yerleştiriyorlar..
fantezi de sınır tanımamışlar..haberdeki eto'o fotosu da apayrıymış..

getabbaaww dedi ki...

ben bu adamların nasıl hala spor servislerinde görev almalarını bıraktım, hangi,hangi yüzle hala haber yapıyorlar...

Adsız dedi ki...

bu postun şöyle bir getiri olacaktır:
yarınki fotomaçtan:

"mahmut uslu eto'o transferini bitirmek üzere iskoçya'ya uçtu."

Eser dedi ki...

aslında bu haber doğru fakat eksik etoo ve messi dahil barcelonalı 4 futbolcu türkiyede:) fenerbahçeliyim ama yeter sıkıyo artık!!

Adsız dedi ki...

"iddia edildi" yazdın mı her türlü şeyi sallayabilirsin. nasılsa kimin iddia ettiği belli değil, ah ulan neyse ben bir şey demiyorum.

Adsız dedi ki...

@hagi

ntvsporda pek farklı değil. mahmut uslu eto'o için taşkente uçtu demişlerdi.

iktisadiajan dedi ki...

yalnız fotograftaki üçlü(messi keita alves) resmen etooyla beraber olmaktan rahatsızlar gibi hissettim ben.
Kardesim git nereye gideceksen taşkente mi ingiltereye mi...der gibiler
Etoo gittigi takım ne olursa olsun bi sezonda 20 golü göremez

Othello dedi ki...

Iste transfer diye buna derim. Dublorunu de Barcelona kampina koymuslar. Helal olsun Fenerbahce yonetimine! Yarin Eto'o imzalarken Aceto'ya da bi nanik yapar artik.

Oz dedi ki...

ligradyoda mehmet ayan da her sabah bu gazeteleri okuyup yorum yapıyor.
yahu nesini yorumlayacaksın bu haberin?

bu arada Bülent Bey, ligradyo ve mehmet ayan ile ilgili fikirlerinizi de merak ediyorum, zira benimkiler gün be gün 180 derece değişebiliyorlar...

Adsız dedi ki...

Bir de haberde koca harflerle 'ETO'O İSTANBUL'DA' yazıyordu, yanına da ufacık puntolarla bi 'mı?' iliştirivermişlerdi. Kesinlikle alanlarında bir numaralar.

BT dedi ki...

@overdrive
lig radyonun frekansını bile bilmiyorum.

Adsız dedi ki...

"bu arada Bülent Bey, ligradyo ve mehmet ayan ile ilgili fikirlerinizi de merak ediyorum, zira benimkiler gün be gün 180 derece değişebiliyorlar..."

gelme sazana Aceto :)

Pasetto dedi ki...

Mallorca'ya gitmeden almak lazımdı bu adamı.

anonim dedi ki...

bu haberleri yapanları toplum önünde linç etmek istiyorum. hatta üzerlerine benzin döküp yakasım var.

ben psikopat mıyım? tabi ki hayır! sadece bu tip haberlerden bıkmış usanmış bir futbolseverim. artık dedikodular bitsin ve sadece futbol konuşsun.

cankalender dedi ki...

15 yaşında mı alacaktık pasetto :)

ED dedi ki...

Daha önce defalarca kez açıklamamıza ve hatta kendileri bu kadar çok istiyorlarsa bu transferin bedelini kulübümüze vermeleri şeklinde açıklamalar yapmamıza rağmen Pas Fotomaç Gazetesi ısrarla Eto'o yalanını sürdürmektedir. Bu oyuncunun İstanbul'a geldiği bir otele yerleştirildiği şeklindeki yersiz ve saçma senaryolardan artık vazgeçin ve gazeteciliğin ciddiyetine yakışır haberler yapın. Transfer yalanlarınıza artık bir son verin.

FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ

buda klüp sayfasından bir yalanlama

tknycl dedi ki...

bambaşkaymışsın alamet-i fa®ika..

kgt dedi ki...

eto fenerden baş dondurucu bir teklif aldıysa niye fenerbahceli yoneticiler acıklamadan sonra menejerle irtibata geçiyor ben onu anlamadım...:D

untildie dedi ki...

Size bir soru: Basın nedir?

Gücünü Anayasadan alan -halkın haber alma özgürlüğü anayasamız ile korunmuştur- millet adına sorgulayan ve onları bilgilendirmekten sorumlu "bağımsız" oluşumdur.

Benim tanımlamam bu şekilde olur.

Peki Türkiye de medya araçlarına hükmedenler ve bu camiada çalışanlar yukarıda ki tanımlamaya ne kadar uyuyorlar?

Konumuz futbol ama açarsak spor, ekonomi ve siyasi haberlerde de insanı çileden çıkaracak, kamuoyunu alenen yanlış yönlendiren haberlerle günbe gün daha da fazla karşılaşıyoruz.

Şahsen ben günlük haberleri düzenli olarak ama sorgulayarak öğrenmeye çalışırım. Konu futbol olunca kaynaklarımdan biridir bu blog. Eğer Türk medyası 3 boyutluysa Aceto 4. boyuttur, doğru bildiklerimizi yanlış olduğunu yüzümüze vurarak öğreten (bu laf blog okuyucularına değil çoook değerli basın çalışanlarına) objektif olmakla beraber eğlenmemizide sağlayan kaynaktır.

Bizim bu medyaya söyleyecek daha çok lafım var ama sizleri sıkmak istemem. Son temennim şöyle olsun: Bunların başından Aziz Yıldırım gibi insanlar eksik olmasın.

Adsız dedi ki...

Bülent bey çok alakasız olacak ama sizden birde -ki eğer doğruysa- şu fenerbahçenin deivide türk vatandaşlığı önermesi olayı hakkında bir kaç cümle görebilirmiyiz. Açıkçası bana kusura bakmayın ama pis göründü bu durum. Sadece kontenjanda yer açailmek için bu hareketi yaptıklarını düşünüyorum.Yoksa ayağı kırılmadan önce akılları neredeydi diye sormazlarmı adama? Acaba ayağı kırılmasa gene bu teklif gelirmiydi??? Şimdiden teşekkür ediyorum...

tofi dedi ki...

anelkayi, ortegayi getiren yonetim, eto'o yu da getirir. fotomac konusuna gelince, spor gazetesine verilen para, sokağa atilan paradir!

jose dedi ki...

sandor mallorcadayken 15 yasında degıldı fener alacaktı o donem 1999 da ozellıkle.

Adsız dedi ki...

etoo es BASURA !

(ramón)

rogg dedi ki...

bu çapsız yayıncılık anlayışı sadece spor medyamızda mevcut değil...show tv -star- kanal d - atv ana haber bültenlerini biraz izlemeniz yeterli.

SAFÆ dedi ki...

Sadece gülüyorum...

n0s dedi ki...

sevgili balsamik;
ipne basının yaz aylarında üfürmesi gibi senin de yaz aylarında bunları madara etmeni izlemek çok baydı. onları biliyoruz, seviyelerine inmene hiç gerek yok.
arkadaşlarına burdan okuduklarını satan naçizane bir okuyucun

Adsız dedi ki...

bu haberi yapanlara verilen para ayda 1 milyarı geçmiyor. bu haberi yapmayacak kalitede olanlar da bu paraya çalışmaz. Ucuz işçilik kalitesiz ürünü getiriyor.

Adsız dedi ki...

aslında doğar doğmaz kaçıracaktık adamı, sonra ver elini istanbul, kebap, raki, laila.. türk yapıp adını da samet eleto falan koyacaktık.. hey gidi.

memduh95 dedi ki...

torbadan kura çekerek haber yazanlar var. cidden.

Adsız dedi ki...

transfer sezonu bitsede artık futbol izlesek biraz.sıkıldım bu saçma sapan haberler ve üzerine yapılan yorumlardan.

Adsız dedi ki...

Gazetelerde artık trasfer baherlerinde doğru kişinin fotoğraflarını bile koymuyorlar.

Adsız dedi ki...

etoo es BASURA !

bu ne anlama geliyor bilen var mı çok merak ettim.

cankalender dedi ki...

@mourinho, 18 yaşındayken Mallorca'daydı diye biliyorum. O yüzden biraz da kinaye yaparak 15 lafını ortaya attım :)

Ha keşke bir Türk takımı alabilseydi, ama scouting sistemi yok malesef Türkiye'de. O yüzden parlamamış adamların alınacağını sanmıyorum yakın gelecekte.

Eser dedi ki...

etoo es BASURA ! anlamı:


Sanırım,, "etoo basur olduu:)"

farawaysoclose dedi ki...

where's waldo oyununa döndü bu, where's Eto???

Adsız dedi ki...

fotografin cekildigi yer/zaman ya da fotografi ceken insanin kimligi/bagli oldugu ajans belli degil.

en az gazete haberi kadar mesnetsiz bir yanit olmu$.