25 Temmuz 2008

Kezman'ın Veda Karesi

Fenerbahçe medyaya kapıları kapatıp; kendi haberlerini internet sitesi üzerinden üretmeye başladığından beri çok maniple haber gördüm. Bu da bunlardan biri. Kezman; Paris Saint Germain'e gidiyor haberine de bu fotoğraf üzerinden bakmak lazım. Şaktar maçında golleri atmış olabilirler ama Fenerbahçe'nin resmi habercileri özellikle bu fotoğrafı çekip altına futbolcuların açıklamalarını döşemişler. Guiza da Semih de; "biz birbirimizi çok sevdik, harika ikili olduk, beraber oynamayı çok sevdik" diyorlar. Kezman kardeşim sen de bu aşıkların arasına giremezsin demek bu. Paris Saint Germain, Oliviera'nın peşindeydi. Pauleta sonrasında bir santrfora ihtiyaçları var. İspanyollar 18 milyon euro fiyat çekmişti. L'Equipe, Kezman'ı istediklerini yazıyor. Kezman giderse veda karesi onun olmadığı bu karedir işte...

25 yorum:

Adsız dedi ki...

umarım gider. bedavaya gitmesine bile razıyım.

Adsız dedi ki...

Biraz para kazandırarak giderse süper olur.Gitmezse bu sezon başımızı ağrıtır.Ona verdiğimiz şansı birazda türk oyunculara verelim ilhan oynasın gencecik yetenek.Kezmanı yedekte bekletip sıkısınca hadi oyuna sokayımda maçı kurtar demek mümkün değil maç kurtaracak bir adam değil kendisi.Daha fazla bedava para almadan gitmesi iyi olur.

Adsız dedi ki...

pauleta noldu??

Adsız dedi ki...

giderse fener bayram eder.

bu arada biraz alakasiz ama, milliyette "semih almanci olsaydi" adli yazida semih guizadan 3cm uzun yazmislardi, fotoya gore tam tersi, benmi yanlis okudum acaba eheh

peralta dedi ki...

selametle... arkasından su döken namerttir.

Adsız dedi ki...

ne kadar fenerbahceli olsam da bu isler garibime gitmeye basladi.Simdi aklimdaki soru su. Giden on liberonun yerine yeni on libero icin yabanci kontenjani acabilmek adina satilan forvetin yerine alinacak yeni forvet kim olacak?Yoksa semih guiza ikilisine nasil olsa bisey olmaz (sakatlik, ceza) diyip (Volkan Demirel icin yaptilar) forvet almayacaklar mi? Ya da Maldonadoyu da gonderip yabanci forvet mi alinacak? Yabanci forvet alirlarsa bu takimin +2 si kim olacak? Aurellio yu elde tutsalar sanirim bu kadar sorun olmayacakti.

Adsız dedi ki...

Kezman giderse yerine büyük ihtimalle bir defansif ortasaha alınacak.
Eh defansif ortasaha geldiği zaman Maldonado dışında hangi oyuncunun yedek kalacağı büyük bir soru işareti. Başlarda sakatlığı yüzünden Deivid yedek kalır ama o iyileşince Deivid,Alex,Güiza,Lugano,Edu,R.Carlos 6lısından biri formayı kaybedecek. Güiza ve Carlos ihtimal dahilinde değil. Kalan 4 oyuncudan biri yedek kalmak zorunda. gerçi kasaptaki ete soğan doğramakda doğru olmaz:). bekleyip görücez.

Adsız dedi ki...

Her Türkçe haber sitesinde kaynak L'Equipe ama ben sitelerinde böyle bir haber göremiyorum..
Aceto sende varsa paylaşırsan sevinirim. Google aramalarımda da bir sonuca varamadım.. CNN Turk'ün az önce anlaşıldı diye haber geçtiği söylenmekte. Fenerliler için müthiş bir haber olsa gerek.

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

Güle Güle Mateja Paris'de başarılar diliyorum.

Adsız dedi ki...

Simdi PSG 8 Milyon avro bonservis odedi derler, FB zarar etmedi derler, Fenerium cirosuna kar diyerek yedirdikleri gibi yeriz yine yeni yeniden :)

BT dedi ki...

Haberin kaynağını merak eden arkadaşa:

Dans sa quête d'un attaquant, le Paris S-G a une nouvelle cible : Mateja Kezman. Selon Le Parisien de vendredi, Charles Villeneuve et ses recruteurs étudient la piste du buteur serbe passé par le PSV Eindhoven, Chelsea et l'Atletico

http://www.lequipe.fr/Football/breves2008/20080725_101710_le-buzz-du-jour_Dev.html

Pasetto dedi ki...

@koray
sanırım Mehmet Demirkol'un yazısıydı.Bende hatırlıyorum.
Ngog'u da göndermişler.İyi bir forvet lazımdı PSG'ye.Batman'i hep PSV'deki golleriyle hatırlayacağız sanırım.Gelsin yeni DMC.

Okechukwu dedi ki...

Aynı içerikte iki post,iki farklı blog.Aceto tsl fikstürü çekilmeden önce yaptığı yorumun üzerinden şekillendirilen(yada çalınan) mynet haberine haklı olarak tepki göstermişti.ama bazen tesadüfler kaçınılmaz oluyor sanırım.

24 Temmuz 2008 Perşembe
Kezman'a Mesajlar

...Fenerbahçe'nin resmi sitesi tam bir eğlencelik. Bir yandan kurumsallık mesajları vermek, bir yandan her gün transfer dedikodusu yalanlamak; Aragones'in yaşıyla ilgili girilen kompleksle ilgili oyuncular kadar efor sarfediyor şaklabanlıkları ve şimdi de Kezman'a söyleyemediklerini düşündüğüm "go home" mesajını Semih ve Güiza'nın "beraber oynarsak daha çok gol atarız" haberiyle sanal olarak vermeleri. Dallas gibi cidden...


http://lambuja.blogspot.com/2008/07/kezmana-mesajlar.html

Adsız dedi ki...

Lambuja, Aceto bu detayı benden mi çaldı demek istiyor? Anlayamadım.

Okechukwu dedi ki...

çalmak,gasp etmek vs. gibi adli bi durum söz konusu diil.gözlem yapabilen insanlar benzer detaylara yoğunlaşabilirler.bu sabah okumuştum o haberi.görünce aceto'da paylaşmak istedim.

Adsız dedi ki...

kezman hakkında sürekli tartıştığım bir arkadaşım var.. kendisi kezman ın fenerbahce ye yararlı olamadığını kabul etmek istemiyor.. basın kasıtlı olarak kezman ı yıpratmaya ve olumlu yanlarını göstermeye çalışmıyormuş, fenerbahceli taraftarlarda maalesef buna kanıp kezman ı kötü görüyorlarmış..

kezman ın kariyerine laf yok ama aşı tutmadı.. isimli bi adamdı, kariyerli bi adamdı ama fenerbahce de 2 sezon boyunca 50 maç oynadı desek en fazla 5 maç eski kezman gibi oynamıştır.. artı taraftarlarını karşısına almıştır.. bazı disiplinsiz hareketleri olmuştur.. buna karşın hala kezman mükemmel adam kartal gibi duruyor sahada diyince insanın sinirleri yerinden zıplıyor..

ciddi diyorum kezman kendine olan güvenini o kadar kaybetti ki top sü,rerken topu unutmalar, boş kaleye top atamamamalar, takılmalar vs gibi acemice hatalar yapmaya bile başladı.. her forvet kötü dönemler geçirebilir ama bu bambaşka bişey.. giderse hem fenerbahce için hem de kendisi için en iyisini yapar..

yazık bir zamanlar avrupanın gündeminde olan adam flaş chelsea nın flaş transferi kezman şimdi bonservisssiz yollanmaya çalışılıyor.. sırf kontejyanı doldurmasın diye...

nereden nereye..!!

BT dedi ki...

okechukwu
Alper Öcal'ı severim ve yazılarını blog ve baska ortamlarda sever okurum. Yorumlarda da paslaşırız. Aynı şeyi düşünmekten dolayı da sıkıntı duymam. Lakin o postunu okumamıştım iyi oldu. Tebrikler Alper.

anonim dedi ki...

olması gereken ve özlemi duyulan tablo. semih'in çift forvetle ilk 11'deki performansını merakla bekliyorum.

artık maçın kaderini sonradan oyuna girip değil de, maçın başlarında değiştirebilecek mi? ya da son dakikaya kadar maçı çevirebilecek enerjisi kalacak mı?
hepsi kafamda geçen sezondan kalma birer soru işaretiydi ve öyle ümit ediyorum ki bu sene hepsi noktalanacak. ;)

Okechukwu dedi ki...

aceto
Blog nedir bilmezdim ben aceto balsamico'dan önce.Hatta okudukça heves ettim bir şeyler bile karalamaya başladım.Sözün özü; herhangi bir art niyetim yoktu,bakmayı bilenlerin aynı şeyi görebilceklerinin örneğini vermek istedim.

Adsız dedi ki...

Lambuja nın postunu dün akşam okumuştum ve bende resmi sitede bu açıklamaları okuyunca kezmanın pabucu dama atılmış takımdan soğutmaya çalışıyorlar falan diye düşünmüştüm. Genelde yedek takımda oynadığını falan okuyordum. Ama Aceto bu yorumu Kezman ın PSG ye transferi gündemde olduğu için girmiş ve işi bi adım öteye taşımış

Adsız dedi ki...

yeni dmc appiah olcak.herkes unuttu bu adamı.eger oynarsa aureliodan daha komple bi futbolcu oldugu icin daha yararlı olucagını dusunuyorum. hele ki avrupada.

Alper Öcal dedi ki...

@isimsiz dost

okechukwu lambuja'nın yazarı değil, dolayısıyla lambuja'nın öyle bir iddaası yok. Olmaz da. Herşeyden önce Bülent bu işin öncüsü, bize de ilham veren insan. Kendisinden feyz alarak başladık. Üstelik intihalden en çok muzdarip blog yazarı olarak bunu en yapmayacak adam.

İnsanların ortak gözlemleri olabilir. Aynı gün farklı bloglarda aynı olaya dair benzer yorumlarla karşılaşmanızdan doğal birşey yok. Sonuçta birkaç istisna post dışında olan olaylar üzerine yapılıyor yorumlar ve gündem belli. Mynet haberi eğer aynı cümleleri kullanmasaydı ona da arak gözüyle yaklaşılmazdı ama aynı cümleleri aldılar. Olayın özü bu bana kalırsa.

***

Bülent bilmukabele ediyorum. Henüz yüzyüze tanışma fırsatı bulamadık ama o da olur eminim.

Adsız dedi ki...

aman inşallah gönderirler. biz bunu 8 milyon bobservisle aldık diye hatırlıyorum. yarısına satsak kardır. kezman bitirdi kendini burda anca rusya liginde yada psg anderkecht gibi takımlar alır onu.

semih guiza ek olarak burak kazım alex ilhan forvette sorun yaşamayız kezman giderse. ama kalırsa yaşayabiliriz.))

Hayatımız Futbol dedi ki...

volim t Kezman

dusendeli dedi ki...

Konuyla ilgili Fenerbahçe'den resmi açıklama geldi:

KEZMAN HAKKINDA

Futbolcumuz Mateja Kezman için Fransa'nın Paris Saint Germain takımı tarafından kulübümüze resmi bir teklif yapılmıştır. PSG kulübü Mateja Kezman için futbolcumuzun değerine uygun olmayan bir rakam önermiştir. Bu teklif kulübümüz tarafından kabul edilmemiştir. Ayrıca futbolcumuz gazetelerde iddia edilen rakamları kulübümüzden almamaktadır. Fenerbahçe Spor Kulübü Mateja Kezman'a yıllık 2.5 milyon euro ödemektedir.

FENERBAHÇE SPOR KULÜBÜ