1 Kasım 2008

Simao Sabrosa

Futbol sohbetlerinden biliyorum, beğenmeyeni de çok. Simao Sabrosa, Atletico Madrid maçı seyretmek üzere ekran başına geçtiğimde Aguero ile birlikte görmek istediğim tek isim. Tek başına maç alacak adamları oldum olası sevmişimdir. Simao da biraz "okey masasına 4. arayanlara kahvenin kapısından kafayı uzatıp geldim abilerim diyen" tipi var... Standart foto altı geçiyorum: Atletico Madrid antrenmanında yıldız futbolcu Simao neşe saçtı. Futbolcular antrenmanda hırslı göründüler.

10 yorum:

AbSurDMaN dedi ki...

Kun'un baldırlar bu kadar kalın mıydı yav ? Bilek ortadan kalkmış bacak bildiğin odun olmuş :) Ama kalıp candır...

scugnizzi dedi ki...

bu 2 isme luis garcia'yı da eklemezsek ayıp olur.

Adsız dedi ki...

agüero'nun bacaklarda hakan ünsal'la yarışır. o nedir ya.

YK dedi ki...

ben de sabrosa'dan şampiyonada nefret ettim. EURO 2008'de Quaresma yedek beklerken bu adam oynuyodu ben de kıl oluyodum..

josemarcelosalas dedi ki...

Bu Simao abimizin mütemadi yüz ifadesi bizim mahalledeki neco abinin ''lan! bi marlboro kap gel bakayım şu köşedeki büfeden'' derkenki yüz ifadesine denktir. Poposu arkadan gelir birde. Seviyorum ama (:

Temur dedi ki...

Simao futbolu bıraktıktan sonra Sergen ile beraber yorumculuk yapsın istiyorum. Beraber oynanyamadı bu iki gamsız bari sohbetlerini izlesek

from grey to black dedi ki...

yaptigi $ik hareketlerle antrenmani izleyen taraftarlardan alki$ almi$ gibi bir hali de var resimde.

Blogspor dedi ki...

@bianconeri,
Sana katılmamak elde değil.Bu adam Quaresma'nın önünü kesti.Ne yaptı?Hiçbir şey.

Unknown dedi ki...

geçen hafta içi liverpoolumuza attığı golle üzdü bizi sambrosa. sevmiyorum o yüzden.

okka dedi ki...

simao sabrosa,rui costa,figo...
seviyorum şu portekizlileri...