1 Kasım 2008

D10S

15 yorum:

erdemkursat dedi ki...

Maradona fotoğrafları koleksiyonuma yeni fotolar, harikasın aceto !

erdemkursat dedi ki...

2. foto sanırım 94 dünya kupası arjantin-yunanistan maçından, ama asıl 3. fotodaki, d10 un bakışı değilde yanındaki hakemin elbisesi dir bana nostaljiyi yaşatan, beyaz yakalar !

gulphi dedi ki...

ilk fotoğrafta solda oturan amca yoksa lucescu mu? :)

Unknown dedi ki...

2.resimdeki hakemin yüz ifadesine dikkat.
kilisenin üyesi olabilir :)

icarus dedi ki...

http://www.milliyet.com.tr/content/galeri/yeni/goster.asp?prm=0,3735362&galeriid=4865
cogu bilinen fotolar ama yine de birarada olmaları faydalı

orkun dedi ki...

İkinci foto nefis yav! Bu hareketin bu kadar şehvetle yapıldığını görmemiştim :)

Bu arada, muhtemel Milli Takım TD'liği ile ilgili yorum yok mu hiç Aceto?

dr feelgood dedi ki...

oha ilk resimde lucescu var !

dododiego dedi ki...

D10S..başka söze gerek var mı?Duvarını posterini asabildiğin sırtına kendinin değil onun adını yazabildiğin başka biri var mı?:) Eklenti:Nick'inin yanına onun adını yazabildiğin başka biri var mı?

josemarcelosalas dedi ki...

Abi Lucescu değil mi o?

BT dedi ki...

orkun
hafta içinde td hakkında yazmıstım

@josemarcelosalas
lucescu olsa olsa 2. karede olabilirdi ki yok 94 amerika da romanya macından o kare

plajdaki fotograf 30 yıllık foto.babası sanırım

Jaguar Pençesi dedi ki...

plajdaki foto dünya gençler şampiyonasından sonraki boca döneminin sonlarına denk gelebilirmi? milli takım maçın ıslıklandığı sıkıntılı dönemler falan? çok gereksiz bir tahmindi niya yaptım bilmiyorum :)

SozenE. dedi ki...

İlk fotoğraf, 1977 yılına ait. Fotoğraftaki diğer insanlar, ailesinin üyeleri.

İkinci fotoğraf, ABD 1994 Dünya Kupası'nda Arjantin'in Yunanistan'ı 4-0 mağlup ettiği karşılaşmaya ait. Gabriel Batistuta, üç gol atmıştı. Diğer gol de, Maradona'dan gelmişti. Maradona, golün ardından yıllarca Dünya Kupası ile ilgili belgesellere jenerik olan gol sevincini paylaşmıştı tüm dünyayla - yanılmıyorsam.

(Ne var ki, İkinci Tur'da karşısına Gheorghe Hagi çıkacaktı.)

Futbol başlığındaki ilk büyük turnuvalarını ABD 1994 Dünya Kupası'yla birlikte yaşayanlar (benim gibi), bu yüzden biraz daha Gheorghe Hagi'ye yakın olabilirler. Galatasaray'dan bağımsız olarak. Maradona'nın kariyerinde düşüş yaşadığı döneme denk geldim ben.

O yüzden Diego hayranlarını kızdırmadan çıkış yapmalıyım. =)

orkun dedi ki...

Yazmışsın valla aceto, pardon, bu hafta fıldır fıldır dolaştığım için blogu düzgün takip edemedim.

Emir dedi ki...

Aslında Hagi'nin de çıkış dönemiydi dememek lazım, en iyi futbolunu oynadığı dönemlerden sadece biriydi 94 Amerika.. Sonraki sene Barcelona'da sakatlıklarla boğuştu yine, sonra Galatasaray'a geldi ve efsanenin başlangıcı oldu.

Çok büyük futbolcuydu çook:)

Onur Aydın dedi ki...

http://www.metacafe.com/watch/48494/maradona_the_original/