26 Ekim 2008

Şipşak Barcelona


Bu sezon Barcelona'nın maçlarından keyif almak istiyorsak santra düdüğünden önce kanalı açmış olmamız lazım. Atletico Madrid maçının kazara ilk yarım saatini kaçıranları dün gece iyi anladım. Torino derbisi bitince NTV'yi açtım. Köşede Barcelona 4 - Almeria 0 yazıyordu. Şaka gibiydi. Ardından Alves'in frikikten golü geldi 5 oldu. A. Madrid maçından tecrübeliyiz ya böyle biter dedim ama kanalı da değiştirmedim. İkinci yarıda saçma sapan ofsayt bayrakları, Barça'nın maçı antrenman havasında oynaması, girmeyen toplar.Herşey geçtiğimiz haftaların bir tekrarı. Barcelona 4 günde 10 gol attı önce Basel ardından Almeria. Sezon başında bu takımın santrfor transferine ihtiyacı var tartışmasını Katalan medyası başlatmıştı. Şarabı çekip gülüyorlardır şimdi. Eto'o 24. dakikada hat-trick yapmıştı. Guardiola gibi genç bir teknik adam için muhteşem skorlar bunlar. Geceden öğrendiğimiz. Barca skoru ilk yarı 3-4 yapmışsa oturun dergi, kitap okuyun...

5 yorum:

wjker1982 dedi ki...

hehe Bulent Abi dun ilk kez gorme serefine eristim seni gecenin bi saati Ali Okanci ile ama Barca nin macindan cok 3. goldeki Murat Kosova yi kacirmissin.Aman aman aman :)) kopardi beni Murat Baba.ders olsun sana bundan sonra takip et Murat Kosova anlatimli maclari :)))

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Barcelona bu sene bir garip.Katıldığı tüm kupaların en büyük favorisi bence...

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

esto no es importante

Alfredo dedi ki...

son 9 maçta 33 gol atmak basit birşey değil...sezon başında barcelonadan bu sene birşey olmaz diyenler şimdi neredeler? neymiş efendim ronaldinho gitmiş deco gitmiş.messi ronaldinho olmadan oynayamazmış.bunlar gülünç şeyler...

josemarcelosalas dedi ki...

Farklı skorlar cidden etkileyici ve Pep umut dağıtmaya devam ediyor. Barça'yı sevmem ama maçları keyifli duruyor sahada.