29 Ekim 2008

Mourinho'nun Kara Listesi

3 gün içinde ikinci golsüz beraberlik. Önce San Siro'da Genoa ile bu gece Fiorentina deplasmanı. Mourinho'nun kara listesi büyüyor. "Yazdım lan adınızı listeye" der gibi bakıyor. Milan, Inter'i yakaladı ve geçti. Roma'yı yağmur kurtardı, maçları ertelendi 5. dakikada. Aslanım Napoli. German Denis hat-trick yaptı. Udinese de harika gidiyor. Fiorentina-Inter maçını iş yüzünden 60'dan sonra yakaladım. Gece özetleri görelim belki lafın gerisi gelir...Bologna-Juventus 1-2
12' pt, 11' st Nedved (J), 29' st Di Vaio (B)
Catania-Udinese 0-2
13' pt Sanchez, 38' st Quagliarella
Chievo-Lazio 1-2
11' t Pellissier (C), 15' pt Pandev (L), 37' st Mantavani aut. (L)
Fiorentina-Inter 0-0
Genoa-Cagliari 2-1

25' Papastathopoulos (G), 10' st Motta (G), 21' st Bianco (C)
Lecce-Palermo 1-1
22' pt Cacia, 42' st Cavani
Milan-Siena 2-1
31' pt Inzaghi, 9' st Vergassola (S), 20' st Kakà rig. (M)
Napoli-Reggina 3-0
7' pt 16 ' pt , 18' st Denis
Roma-Sampdoria 0-0 (Yağmur yüzünden ertelendi)
Torino-Atalanta 2-1
17' st Amoruso, 19' st Stellone, 21' st Floccari

13 yorum:

Liverbird dedi ki...

Öyle deme Aceto, korku ne demek bilmez abimiz :)

Porto şampiyonlar ligini kazanırken Mourinho'nun katkısından çok kadro ve kura şansı sayesinde kazandığını düşünüyordum.

Chelsea'de aynı şekilde o kadroyla şampiyon olsun artık diyordum.

Şimdi iyice kesinleşti bu düşüncelerim.

Fethi dedi ki...

bir maç yağmurdan nasıl ertelenir cok merak ettim.

jose dedi ki...

1.adriano
2.cruz
3.?

cisco dedi ki...

cassano totti'ye sarılıp sov yapmaya calısmıs ama totti'nin ifade super:

-"tamam hocam uzatma, kısa kes" :)

kartalsafa dedi ki...

1. adriano
2. cruz
3. obinna

olsun diye düşünüyorum bende sevgili mourinho. uzun vadede bu adamdan faydanacagını sanmıyoroum inter'in. quaresma takıma kazandırılmalı. devre arasına orta sahaya transfer gelmesi kesin gibi sanırım.. herneyse fiorentina deplasmanından 1 puan iyidir bana göre..

forza inter..

jose dedi ki...

katılıyorum kartalsafa
belkı kıralayabılırler..

Unknown dedi ki...

Fena halde park cezası kesen polis'e benzemiş bu fotoğraf. :)

Feridun Bitir dedi ki...

ne pitt ne cabrio tek gercek jose be, karizma bu iste.

varol döken dedi ki...

mourinho bu saçlarla bizim manisalı çivici katile benzememiş mi yahu:)

kemonen dedi ki...

German Denis'in maliyeti 7 milyon eu Napoliye. Fenerbahce transfer etmeye kalksaydi, 7 milyon eu'ya alirmiydi. Sanmiyorum, turk takimlarini yolunacak kaz gibi goruyorlar kanimca. Ozetleri izledim, surklase etmis Napoli..

Adsız dedi ki...

sevgili aceto, italyan ligini çok sevdiğin belli..ama dün geceki arsenal -tottenham maçını izlemeni tercih ederdim futbol adına...

angelus1345 dedi ki...

Asıl düğüm bu haftasonu çözülecek gibi..Napoli Milano'ya geliyor..Biletler nüfus cüzdanı ya da pasaportla alınıyor İtalya'da..Napoli doğumlu olanlara bilet satılmayacak.Ben de Napolitan arkadaşlara bilet almak için gişede olacağım...Arkadaş hatırı işte..

BT dedi ki...

@özgür
italya ligini de 90 dakika izleyemedim. tercih etme şansım yok çünkü o saatlerde çalışıyordum.