1 Kasım 2008

Milan-Napoli ?

6 yorum:

AAAA dedi ki...

umarım napoli kazanır. zor maç olacağı ortada ayrıca napoli'nin bu maçı kazanması takımın ve kentin kendine olan inancını da arttırır ki ikisinin de buna ihtiyacı var.

bir yandan da napoli'nin şampiyon olma olasılığını düşünüyorum ki gerçekleşmesi halinde maradona efsanesini yeni bir boyuta gelir.
ne dedidğimi bilmiyorum galiba.

forza napoli

Emin Sarıal dedi ki...

Milan ın kazanamayıcağı, beraberliğin ağır bastığı bir maç.

Cem Kalay dedi ki...

Valla milana sempatim herzaman vardır.Ama napolinin kazanmasını isterim.Artık yeni heyecanlar gelmeli lige:=)

H. İbrahim Andiç dedi ki...

maradona aşkına !!!

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

milan win....
truly i hate italians and their football. but because of maradona i support milan.

ronaldinho's milan and maradona's napoli. very very bad for me........

angelus1345 dedi ki...

Bugüm Linate'de Napoliyi karşılayan taraftarlardan biri de bendim..CREDERE VINCERE!!Lavezzi'yi Hamsik'i German Dennis'i çok yakından gördüm fotolarını çektim..Arkadaşımın makinasında kaldı şimdilik.. Forza Napoli diyorum arkadaşların hatrına..Bi de bu maç üst bitecek gibi.