7 Eylül 2008

Hayat

Güneşli Pazartesiler

14 yorum:

Noat Samisa dedi ki...

Los Lunes al sol ve Javier Bardem...Kendi kendinize düzenleyebileceğiniz ''Kahrolsun Hollywood!'' festivalinin en değerli filmlerinden biri olabilir bu film.Benim için öyleydi.

Bir de ''Pazartesi notları''mız vardı, en son 19'da kaldık galiba.Ne oldu onlara?

Adsız dedi ki...

Bir sinema sanatını en iyi icra eden filmler bir de gonlumuzun filmleri diye bi ayrım yapacak olursak, o gonlumun filmlerinde ust sıralara oynacak bir yapıttır. sade anlatım ve enfes oyunculuklarla kaplı işsizlik ve umutsuzluk temalı şukela bir yapıttır.

izleyin izlettirin.

Adsız dedi ki...

"goodbye lenin" keyfinin ardından oturduğum aceto ekranında bundan daha güzel bi poster olur muydu acaba. festivale katkısı olursa "city of god" da benden tüm sevenlere gelsin. filmin tag'i olan "If you run you're dead...if you stay, you're dead again." ise bana nedense sabri'yi çağrıştırıyor. sonu benzemesin...

mre dedi ki...

Javier bardem'e hayran olma sebeplerinin önemli bir maddesini teşkil eder bu film. İyiki hatırlattın aceto tekrar izleyesim geldi.

Adsız dedi ki...

izlenebilecek en baba filmlerden biridir. dramın kralıdır. velhasılı deli bir film ispanyollardan. zati sinemada ne varsa ispanyolalrda var. bu arada izlemediyseniz bay aceto ve yorumcu arkadaşlar. el lobo nam-ı diger kurt izleyin bana teşekkür edeceksiniz. :)

AAAA dedi ki...

ne güzel filmdi be. neoliberal poltikaların sonucu gelen işsizlik, grev kırcılar, yalnızlık hepsi o kadar yalın ki.

bazı futbolcular vardır hani; öyle bir ara pas atar ki çok basit çok doğalmış gibi ama aslında o pası atabilcek oyuncu sayısın iki elin parmaklarını da geçemez ya, işte öyle bir film.

Adsız dedi ki...

off off bu film superdi ya
ozellikle barda oturup konuşmaları benı benden almıştır
izlemeyen varsa mutlaka dvdsini bulup ızlemelidir
ayrıca cıktıgı yıl ispanyanın en ıyı yabancı fılm oscarına aday gosterılmış fakat 5 aday arasına gırememıstı

aşkın dedi ki...

Javier deyince Collateral. Sakın izlemedik demeyin!

ornitrin dedi ki...

Tekrar izledim, kısa bir zaman önce. Amor es perros ile beraber, hayatımın çeşitli dönemlerinde izlediğim, çeşitli dönemlerinde tekrar tekrar izleyeceğimi bildiğim bir filmdir. Javier Bardem deyip kenara çekilirim.

leo dedi ki...

8000peseta ne kadar eder?

AnAvArzA dedi ki...

20 Kasım 2003, 10.05, İşyerindeyim. 8. katta. Levent'te. Bir ses. Bir duman. Masanın altındayım. Cam, çerçeve kalmamış. Alnımı bir pencere kırığı sıyırıp geçmiş. Ambülanslar. Sirenler. Alnımı o hengamede diken sağlık görevlisi. Ölenler. Yaralananlar. Bir parçasını o patlamada kaybedenler.

22 Kasım 12.20. Mitingdeyim. Taksim'de. Alnımdaki sargıyı gören nonturkish basın mensupları "Siz de orda mıydınız?" diye soruyorlar. Bir tanesine "evet" deyiveriyorum. BBC imiş, evet dediğim.

Ramazan ayındayız. Saldırı Kadir gecesi günü düzenlenmiş. 27. güne kadar orucunu iyi kötü götüren ben nedense o andan sonra o ramazanlık tutmamışım.

Dinle mi alakalı diyor. Müslümanlığıma yediremiyorum. Ne ilgisi var diyorum. Bunlar terörist, sanman diye ekliyorum. Hayat devam ediyor diyorum. Biz kadere inanıyoruz diyorum.

Hatta diye devam ediyorum. Ben burdan sonra sinemaya gideceğim diyorum. Film mi diye merak eder diye onu da açık ediyorum

"Sunny Mondays"

Adsız dedi ki...

baktım çok entellektüelim sıkıcı filmleri seveyim dedim, ama bu filmi gine de bitiremedim be aceto abi...

Adsız dedi ki...

Bu filmde beleştepeden hangi takımın maçını izliyolardı? celta vigo muydu?

getabbaaww dedi ki...

bir pazartesi sabahı bir vapurdan güneşe bakmak... durum ne olursa olsun. bunu anlatıyor bu film...

'yuri gagarine sormuşlar uzaydan geldiğinde. orda tanrıyı gördün mü diye... gagarin de demiş ki: evet yoldaş tanrıyı gördüm. ve benden size tanrı diye birşey olmadığını söylememi istedi...'