22 Haziran 2008

Euro 2008 Manzaraları #10


21 yorum:

Adsız dedi ki...

ahahah arda süper çıkmış :D

Elifsimge. dedi ki...

Onu bunu bilmem de Arda'ya acısam mı, adına sevinsem mi bilemedim. Her yerde böyle bakışlara maruz kalıyorsa...

Adsız dedi ki...

bu kızlar kuzey afrikalı galiba.

mrcool dedi ki...

Arda dan küçük emrah bakışı :p

altan yerdenayaga dedi ki...

amin maolouf kitaplarından fırlamış gibi kızlar.onlar nasıl göz öyle.

Adsız dedi ki...

arda'dan mahsun bakışı :D kızlar nereli bilmem'de epey tatlı oldukları kesin :)

bu arada ilk resimde çok manidar :D

puhu dedi ki...

ardanın madalyonuna hasta oldum..hakan abisi takmış heralde..

Hüseyin dedi ki...

sanırsam araplar. arda bir sevgilinin eksikliğini çektiğini söylemişti artık turnuvadan sonra bayağı çalışır :)

Adsız dedi ki...

ardanin resmindeki ler ya gurbetci ya arap ama ardanin bakisi yeter: ya gidin basimdan diye ahahahha

memduh95 dedi ki...

dubai'nin yıldız futbolcusu ve suudi, paki ve ürdünlü hayranları.

Adsız dedi ki...

Tehlikenin farkındamısınız? Arda :)

Unknown dedi ki...

Arda'nın hitap ettiği varoş güzelleri işte.. Zaten maçtan sonraki yorumları, çok şükür, Allah razı olsun vs.. Sempatik çocuk tamam da hepsi bu..

Ortega dedi ki...

Bu kadar saçma yorum görmedim..

Adsız dedi ki...

110 cm boyunda bacakları olan, sarışın, esmer full slikon, estetik harikası hatunlarla olsaydı, herhalde dünyanın en büyük futbolcusu, ülkenin aydınlık yüzü olurdu :))

Adsız dedi ki...

5 dünya kupası,6 avrupa şampiyonası gördüm böyle yorum görmedim.kazım kanat blogu takip etmeye mi başladı.o değilse de selçuk manav veya serhat ulueren iş verir bu yorum üstüne.

cankalender dedi ki...

Ülkenin aydınlık yüzü öyle olabiliyorsak kendimi "feda etmeye" hazırım! :)

@Kem, bu mudur yani Arda'nın senin için tanımı?

Varoş güzellerine hitap eden, maçtan sonra allah razı olsun diyen, sempatik, iki ayaklı toptepen?

ery dedi ki...

..bollywood yildizi raj kapoor ve hayranlari...

Unknown dedi ki...

@sandro Arda'yı tanımlamadım, sadece ordaki resmi ve Arda'nın pozuna yorum yaptım. Aslında kabul edeyim ekşisözlük'ten okuduğum şu entry'nin de etkisiyle yazdım ve büyük ölçüde zenci'nin yazdıklarına katılıyorum..

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=arda+turan%2F%40zenci

Adsız dedi ki...

sen ztn eksısozluk e bakarak yazıyorsan senın halın vahım bea yavrum..... bır bogaz havası da kesmez senı sımdı.....

Adsız dedi ki...

Promote Yourself: Resat Calislar burda, dikkat :)

Adsız dedi ki...

Resat burayi rahat birak be abi bari. ya sabir, heryerden cikiyorsun.