29 Temmuz 2008

Guardiola & Messi

7 yorum:

getabbaaww dedi ki...

ilkini anladım da ikincisinde ne diyor acaba...bülent abi şu ispanyolca bilmeyenlere bi de çeviri yapsan ne de güzel olur...

Adsız dedi ki...

ilkinde che'ye bezetme yapılarak yaşasın devrim deniyor guardiola ile

iyi hoş da digeri ne diyor.illa sozluk mu taşıyacagız yanımızda :)

olimpiyatlara yollanmadı mevzu o mu?ayrıca bu çocuk şarapçı mı?bu ne burun peme pembe...

Adsız dedi ki...

Sayın Aceto beyciğim,

Kısa bir cümlede olsa türkçelerinide yazabilseniz ne güzel olur koyduğunuz karikatülerlerin.

Saygılar

ornitrin dedi ki...

http://translate.google.com

ben de ispanyolca bilmiyorum. önce resmin üzerine tıkladım, klavye ile yazdım, çevirisini okudum. Buraya yazmama da gerek yok sanırım, çünkü %100 doğru bir çeviri olmayabiliyor, ayrıca çok merak eden de kendi bakar.

her şey önümüze hazır geliyor; biraz emek harcamak gerekli.

Adsız dedi ki...

2. resimde ne yazdığını bilmesem bile Barcelona'nın Messi'yi Pekin Olimpiyatlarına yollamamasına dokunduran bir karikatürdür diye düşünüyorum. Malum şampiyonlar ligi ön elemelerinde oynayamayacak olması yüzünden gitmesine izin vermediler Messi'nin...

Adsız dedi ki...

eet google translate de işe yarıyor. ama "rica" eden arkadaşların önüne böyle atmaya da gerek yok :) sonuçta aceto paylaşıyorsa hepimiz için paylaşıyor sadece rica :)

Adsız dedi ki...

che guardiola dan çok bizim servet i mi andırıyor yoksa benim mi kazmalıgım:P