28 Temmuz 2008

...

10 yorum:

le saux dedi ki...

Sokaklar hayattı eskiden, özgürlük oradaydı, değişti, öte tarafı işaret ediyor tüm ironisiyle.

İtalya'da da öyle mi bilmiyorum ama bizde iş işten geçti.

Adsız dedi ki...

abi bu sezon hangi kanalon hangi ligi yayınlayacağıyla ilgili bilgi paylaşırsan sevinirim.

Premier league Digiturk te Hd yayınlanacakmış Fox Sports mu vericek yoksa yeni kanal mı açıcaklar? İspanya İtalya Fransa Almanya Arjantin

Scatterbrain dedi ki...

eskiden annelerimiz bağırırdı balkondan ''oğluuum,çamura girmeden oyna şu oynu,pis sulara atma topu allahın cezasııı'' diye.
şimdi ise yerler kan!

orkun dedi ki...

Dün öğleden sonra rakılı mezeli postunu görmüştüm, vaktim yoktu, hesapta bu sabah ona güzel güzel bir yorum yazmayı planlıyordum, araya girdi pislik herifler!

Ben öyle çok iyimser bir adam değilimdir ama bu rezil ve korkak eylemlerin temel amacı zaten genelde bir sinmişlik ve bezginlik havası yaratmak, onun için üzüntümüzü ve yasımızı hakkıyla yaşamak ama bu sindirme ve kışkırtma hareketleri karşısında da ayakta kalmak lazım.

anonim dedi ki...

futbol sokakta öğrenilir. bu fikre kesinlikle katılıyorum. ben çocukluğunda şanslı olanlardanım. çocukluğumun geçtiği yerlerde futbol oynamaya müsait alanlar fazlasıyla vardı. peki ya şimdi?

bütün arsalara, boş alanlara inşaatlar yapıldı; binalar dikildi. bir nevi gelecek nesillerin "çocukluğu" ellerinden (ç)alındı.

"Dağdan inme ayıların temelli cahiliyetine vizeyle karşılık verildi, kondular getirdi betonu,
başbakan bir metro yerine doğamı geriye ver!
Kültürüm piç oldu, özür için dilekçe ver!"

Dolmabahce Caddesi dedi ki...

terli terli eve gelip az mı azar işittik:)

Adsız dedi ki...

Harika bir foto.. ama benim hic oyle temiz bi topum olmadi :) ayrica yarasiz dizlerim de olmadi.. daha kansizdi o zamanlar sokaklar!

soy ozan dedi ki...

biz buyuduk ve kirlendi dunya...

Beercholic dedi ki...

alamet-i farika;
aynı şeyleri bende yaşadım, futbol sokakta öğrenilir bu doğru, bende sokaktan öğrendim, şimdiki çocuklar internetin peşini bırakmıyor, çoğunun ellerinde de sigara, bilinmeyen bir çıkmaza doğru ilerliyoruz!

Adsız dedi ki...

oyuna devam edebilmek için fedakarca, yada topa sahip olmak için diğerlerinden önce davranıp üstünün başının temizliğini hiçe sayarak o arabanın altına yatmayan çocuk, benim gözümde çocuk değildir.