26 Haziran 2008

Yan Gel Yat Mancini

Mourinho'nun Inter ile sözleşmesinde yıllık 9 milyon euro yazıyor ama Portekizli'nin maliyeti çok daha fazla. Inter ile Mancini'nin yıllık 6 milyondan 4 yıllık sözleşmesi vardı. Mancini'yi kapının önüne koymanın elbette bir bedeli var. Başkan Moratti ile oturup 16 milyon euro tazminatta anlaşmışlar. Scolari Chelsea'ye gidince Mancini'nin çalışabileceği takım da kalmadı. Bu sezon evinde oturacak ve çatır çatır tazminatını yiyecek. Herkese Moratti gibi patron diliyorum. Mancini'nin ardından Inter'de eski Lazioluların da tasfiyesi başladı. İlk yolcu Stankovic. Recoba döner ama yine Milano'ya(!)

13 yorum:

redfox93 dedi ki...

vay be 16 milyon euro ha ? ye ye bitmez o para be...Demekki Kovulmak o kadar da kötü birsey deilmis.

Anonim dedi ki...

Fatih Hoca için bir haber yok mu o taraflardan? :)

tahir durten dedi ki...

yeni bi tv alsin kendisine soyle en fiyakalisinda... otur guzel guzel evinde maclari izle mancini... kafan rahat... 16 milyon euro ye ye bitmez kardesim... hazira dag dayanmaz derlermis ama 16 milyon euro icin gecerli degil bence bu atasozu...

Anonim dedi ki...

bizim takımların transfer bütçesi 16 milyon euro :S cidden aklım almıyor

Stankovic oldum olası bi özelliğini görmediğim sıradan biri olmştur benim için gitmesi sevindirici

Anonim dedi ki...

Bülent,şu bizim Kural'a da biraz İtalyanca öğretip,Lombardo diye pazarlasak para eder mi acaba?Ben sordum okeyi verdi,sende İtalyanca öğrettin mi biraz işlem tamam.Hem Mancini'nin de takım arkadaşıydı,fazla parada gözümüz yok,16.000 Euro etse yeter bize :)
Barış

aksilaz dedi ki...

ilginç ne baskanlar var be.bizde demirörene kızıyoruz 3-5 milyon euro gıttı dıye.mancini otursun yesin içsin artık.daha gecen tanık oldum arkadas 10 yıldır calıstıgı sırketten ayrıldı ancak tazmınat bıle vermedıler cocuga.moratti olsa 2 katını verırdı demekkı.inter bu yuzden basarılı olamıyo avrupada.gidenler sıkı bı kontrat yapıyor sonrada takım maç umurunda olmuyor kovuluncada mancını gıbı alıyo paraları

hadesperado dedi ki...

vay be ne paralar dönüyor, tazminatlar, transfer paraları off of -16 mil €- yan gel yat mancini, şu kısıtlı(!) kadroyla çok büyük işler yaptın, dinlenmek senin de hakkın :)

Anonim dedi ki...

O paraya gider kendi klübümü satın alırım be.

Bu arada stankoviç'i de severim ben, bizim 3 büyükler için şahane bir transfer olabilir.

Anonim dedi ki...

stankovic şahane bi transfer olur da çok talibi çıkar; lazio ya geri dönebilir. bu arada moratti=aziz yıldırım

SkyCaptain dedi ki...

Halbuki Mancini Kadıköy'den de güzel hatıralarla ayrılmıştı... :))

jose dedi ki...

mancını fatıh terımın fıorentınadakı selefıydı..

Murat YILMAZ dedi ki...

futbolculuğu iyiydi ama hocalığında bir numara göremedik mancini'nin. iki dönüm bostan, yan gel yat osman, oh be paraya bak!

Anonim dedi ki...

yarısını da italyan mafyasına bağışlasın artık, olmaz böyle :)