25 Haziran 2008

İtalya Plajda


16 yorum:

Adsız dedi ki...

maşallah elenince ortama direk akmış adamlar. ee 2 haftadır canları sıkılmıştır adamların alp dağlarında hakları tabii...

Olric dedi ki...

penaltıları bilerek kaçırmışlar gibi bi halleri var. maşallah buffonun mayosu da 80lerin türk filmlerini hatırlatıyo, tolga savacı mı desem yaşar alptekin mi desem.

mondo trasho dedi ki...

cassano da "nasıl attım golü" der gibi kaldırmış parmakları. plaj futbolu oynuyor herhalde...

geç kaldım olm!

Adsız dedi ki...

buffon 1.96 değilmi ??

sevgiliside 1.90 var herhalde. boyu boyuna olayını yakalamış arkadaş :))

Adsız dedi ki...

Bana Güzide Türk Basınımızın 80ler Avrupa Şampiyonası haberlerini hatırladım bir an.Ozamanlar Bizim Milli takım için bu tur haberler yaparlardı.Tabi bunlar gitmiş geri donmus bizimkiler gitmeden haber oluyodu :D

nebuchadnezzar dedi ki...

demek ki böle bir işte çalışman gerekiyor işin bittiği anda taitl yapabileceğin... ne zaman ne olursa olsun... ama bu kadar hızlı olmaları uzun bir maraton içinde olmaları belki de... aman neyse her zamanki medya herkesin peşinde, haber yapmak için beklemelerinde bşa bir neden olamaz bence...

. dedi ki...

Tarık Akan desek?

aksilaz dedi ki...

boriello ne yapmış öyle.

tknycl dedi ki...

fatih terim "bir takım 14 futbolcuyla yarı finalde mi olmak ister yoksa tam kadro ülkelerine mi dönmek ister?" diye kinayeli bir cümle kurmuştu basın toplantısında..
hayır borriello'nun fotosuna bakıyorum da ne bileyim...

Adsız dedi ki...

guzel insan bu italyanlar keyif insanlari. gattuso'nun da gerginligini denizin sularinda attigini gorseydik keske

Adsız dedi ki...

sorsan yari finalmi plajda cibirlarmi die ne derlerdi acaba..

Adsız dedi ki...

boriello adamım . işini biliyor ..

Adsız dedi ki...

yazılanların hiçbirini anlamadım ama nefis bir haber olmuş, cuk oturmuş.

dr feelgood dedi ki...

cassano'ya bak leş metalci. ulan denize girerken \m/ yapmanın manası ne ki ? sanki metallica konseri var denizde.

Adsız dedi ki...

zaten isvicre ve avusturyada baslamıslardı tatile bonusu olmus bu

Adsız dedi ki...

Borriello: Ben bilmez miyim Capri'de 18'lik kızları kucağı oturtmayı?