14 Mayıs 2008

Rölans

Milli Takım Antalya'da kampta. Buna hazırlık dememek lazım çünkü Fatih Terim bu haftayı lig sonrası chill out gibi planlamış. Bol bol mangal partileri, sponsorların gönlü hoş olsun diye organizasyonlar, günde 200 formaya imza atan futbolcular. Aileleri de zaten kampta futbolcuların. Asıl kamp Almanya'da. Amerika'dan gelen diyet uzmanları, kondisyon hocaları, Prof. Üstün Dökmen'in kamptaki varlığı bunlar iyi bir organizasyonun parçaları. Medya sorumlusu olarak turnuva sonuna kadar Yiğiter Uluğ ve Emrah Kayalıoğlu görev yapacakmış. Yiğiter Uluğ, 2006 Dünya Kupası'nda Vatan'ın ekinde harika yazılar yazmıştı, bu kez olmayacak bu görevden dolayı. Emrah Kayalıoğlu da mükemmel Almanca bilir ve deli iyi gazetecidir. Fatih Terim bu ikiliyle 12'den vurmuş. Mükremin Bey de kampa gelmişler, mangaldan etin tadına bakmışlar. Kebapçısı vardı duruyor mu hala bilemem. Bunlar hoşbeş günler. Asıl kamp haftaya başlıyor o zaman görürürüz artık; sağdan say 1 Volkan'ı.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

vallahi acikcasi bu organizasyonda bizimkilerden pek birsey beklemiyorum. profesyonel ekiplerle calismak isin dogasinda ama basarili top oynayan takimlarin amator ruh ile mucadele ettiklerini belirtmeliyim.

yani dadaloglu der ki; ne kadar distant coverage o kadar kofte, ne kadar kofte o kadar basarisizlik"

n0s dedi ki...

imparatorede butun aglayanlara inat giymiş turkuazları kanal kanal geziyo, benim gibi nostaljiyi sevmeyenleri sevindiriyo. tabi ya turkuaz olsun o igrenc eski forma geri gelmesin.

Adsız dedi ki...

bende senin gibiyim n0s,o eski bantli milli formayi hic sevmiyorum ve neden o kadar seveni oldugunuda anlamiyorum,formami isterim diye siteleri bile var.cok kötü dizayn. gerci nike da beceremiyor ama neyse. dün bir spor magazasindaydim, nike in yaptigi tüm formalar kötü,hollanda,portekiz,hirvatistan

bu arada turnuvanin en iyi formasi almanya da.

varol döken dedi ki...

eline sağlık feridun, ben de aynı şeyi yazıyorum ısrarla, bu seneki milli formalar büyük facia, real in yeni forması da öyle... dünyayı bir haşema çılgınlığı almış, herkes memleket iran olur mu diye korkuyor, dünya iran olma yolunda kimsenin haberi yok:)

kappa'nın formaları gibi forma istiyoruz, forza azzuris...

FASLI dedi ki...

Yer : Kadıköy Saat : 23.46 Tarih : 15 Ocak 2009.Eski gazeteleri,dergileri okumayı sevdiğim gibi eski yorumları da okumayı seviyorum.2008 haziran,rüzgar gibi geçti.