14 Mayıs 2008

Glasgow Rangers vs Zenit

Paranın gücü işte. Geçen sezon ilk şampiyonluğunu kazanan Zenit şimdi de UEFA finalinde. G.Rangers 36 yıl önce Barselona'da Kupa Galipleri Kupası finalinde yine bir Rus Takımı Dinamo Moskova'yı 3-2 yenip ilk Avrupa kupasını kazanmıştı. İskoçlar kazanırsa kupa 3. kez ülkeye gelecek. Daha önce Celtic ve Abeerdeen'in kazandığı birer kupa var. Glasgow'dan Manchester 350 km imiş. Bu da İskoçların kısmeti işte. Zenit'te en büyük gol silahı Pogrebnyak cezalı. O takımdaki adamım Arshavin'dir. Rangers da Cousin cezalı. Ben İskoçlar kazansın isterim. Show Tv bu kez sabaha karşı banttan vermiyor. 21:45'de naklen. Fiorentina-Bayern Munih finali daha janjanlı olurdu elbette...

42 yorum:

tknycl dedi ki...

kupayı kim alır bilemem ama 90 dk. içinde çözülmez sanki..

varol döken dedi ki...

pogrebnyak yokken de yok mu fatih tekke? gerçekten anlamıyor ve üzülüyorum... gerçek anlamda yetenekli bu çocuk, ağlaya ağlaya kariyerini sonlandıracak... rusya'ya gittiğinden beri dönmek istiyor, oysa sabretseydi, takımını finale taşıyan golleri o atsaydı, finalde coşsaydı, ne güzel olmaz mıydı? bir de st. petersburg'un nesini beğenmiyor ya, beyaz geceler'i yeter...

tipik bir 0-0 maçı gibi duruyor, kalbimiz beyaz gecelerden yana, mi na tia brodne pialjik (bizim sokağımıza da bayram gelecek-stalin)

Beercholic dedi ki...

ruslar ile iskoçlar arasında ikilemdeyim ama ada futboluna hayranlığım dolayısıyla rangers'ı tutacağım, yine de zenit kazansada üzülmem, bu yaz çok sıkı olacak..!
go rangers go!
davai Zenit davai!

kutay dedi ki...

anatoliy tymoschuk a olan kişisel hayranlığımdan ötürü kupayı zenit alsın istiyorum. öte yandan zenit ve rangers ın finalde olduğu bir kupada bence galatasaray önemli bir fırsat tepmiş oldu. ben 2005te zaragoza ya elendiğimiz zaman acayip üzülmüştüm çünkü o zaragoza gitti a.vien e elendi. a.vien çeyrek finalde kime elendi hatırlamıyorum. finali sporting-cska oynamıştı.

yerel basında daum haberleri okuyorum gs ile ilgili ve inşallah diyorum. formda bir appiah'ın nobre ve anelka'nın olduğu, tuncay'ın olduğu, bugünki takımdan tek eksiği savunmada olan ama yedek kulübesi daha zengin bir takıma kaydadeğer hiçbir başarı kazandıramadı avrupada, bir iki saman alevi galibiyeti saymazsak. lige her zaman daha çok önem verirdi, en büyük kanıtı shevchenko'dan kadıköy'de güle oynaya 4 yiyip haftasonu ASY'de gs'yi 0-1 yendiğimiz maçtır. o yüzden zico benim için tarihimizin en iyi teknik direktörüdür.

Riggs dedi ki...

Ilk 11 e baktigimizda, pek oyle paranin gucu gibi durmuyor bu final. Dominguez disindakilerin hepsi CIS uyesi veya Slav asilli oyuncular. CSKA daha az "Rus" bir takim Zenitle kiyaslanirsa.

Dunya KArmasi kadrolari kuran bi donemin Rangersi da bi nebze ozune donmus bu baglamda son derece guzel bi eslesme.

Unknown dedi ki...

Zenitten yanayım. Çok iyi oynuyorlar.

yorkut dedi ki...

Alt olur derim, kazananda Zenit olsun.
İki almana 4 çektigi icin daha sempatik geliyor bana.
Almanyadaki Leverkusen macinda şov yapmışlardı. Rangers savunması aynı verkaçları kombinasyonları yemez gibi geliyor bana gerçi..

Tabii birde super fotograf makinaları vardı Zenit diye..

Adsız dedi ki...

Zenit'in taktiği görünce aklıma Sensible Soccer geldi. 433 en baba taktikti ama öyle chelsea usülü olmayacak haldır haldır saldırmalı bu takikte 3 santraforla

Adsız dedi ki...

Güzel maç olucak bence.maçın gidişatına göre de ezilen takımı desteklerim herhalde :)

Adsız dedi ki...

sirketin verdigi bedava bileti nimet sayip sabahtan geldim machaster'a. yalniz hayatim boyunca unutamayacagim olaylara sahid oldum -ki bu tam acetoluk :)-

manchaster auburn meydaninda abramovic yalakalilari zenitliler chelsea formasi, battle britain muzdaripi manchaster cityliler celtic, kuzey ingiliz çoğu iskoç kırmalari zenit(belli ki celticliler), zenitlilerle sarmas dolas man utd holiganlari, yine battle britain muzdaribi liverpool taraftarlari glasgowlularla gote parmak enseye saplak vaziyetdeler!

yeminle soyluyorum bu ekolojik formasyonu cozebilmek icin on dakika oturdum izledim. semalar olusturdum. gauss ucgenleri cizdim.

yani acetonun da dedigi gibi;

" futbol sadece futbol degildir"

koray907 dedi ki...

show tv maçı 23:20 de vermekte onun yerine "yer misin yemez misin" var

Adsız dedi ki...

siz bekleyin kupa macını canlı 21:45 te
saat 21:20 döver misin sabaha mı saklarsın daha yeni basladı.bu mac da yalan.gece yarısı seyrederiz banttan sonucu bile bile
allah cem-i cumlemize sabır versin...

Anelka dedi ki...

Show Tv değişikliğe gitmiş, 23:25'te yayınlayacaklarmış. Hamdi Bey'in teklifini bekliyorlar an itibari ile...

bleed9 dedi ki...

Valla ne desek boş. Var mısın Yok musun... Yazıklar olsun Show Tv.
(Maçı banttan vereceklermiş...)

Adsız dedi ki...

maç yayını ne yazık ki naklen değil :(
23:25'te diye altyazı geçti az önce..

Beercholic dedi ki...

aceto bi el at ya bu show yine canlı yayınlamayacak 23:15 te maç banttan yayınalanacakmış, AYIP ya AYIP! bu arada maçı AZ TV canlı veriyor Azeri spikerden dinleyeceğiz yine UEFA finalini..

Adsız dedi ki...

o numaralı kutularınızın.....

yapımcının şu yarışmadan kazanacağı her kuruş haram olsun.

tofi dedi ki...

:))))) yanildin aceto, varmisin yokmusun uefa finalinden daha önemli, duyan da senede bir sefer tek mac üzerinden sanicak finali:), ne gerek var 23.25 te banttan verir:) bu adamlar zavalli yaanlamadigim azerbaycan kanali Az tv de simarmis, hic yapmazlardi, simdi sifre koyuyorlar, komik momik izliyorduk

Adsız dedi ki...

Lanet olsun Show Tv'ye.

Mağdem yayınlamayıp kutu açtıracaksın bırak yayınlayan bir kanal alsın maçı.

Adsız dedi ki...

gene maçı banttan veriyor bu show tv..bıktım artık bu saçmasapan reyting avcılığından... bir futbol ülkesi olmaya çalışırken uefa kupası finali gibi bir organizasyonunu naklen seyderememek nasıl bir çelişkidir...birisi bunlara dur demeli yahu..

Adsız dedi ki...

Evet bu saat itibariyle ShowTv varmısın yokmusun yayınlıyor.
ShowTV yi bir kez daha tebrik ediyorum(!)
Bu kadar saçma bir yayın anlayışı olmamalı.

Adsız dedi ki...

ya bu nasıl iştir anlamadınm. vallahi trt ye helal olsun. bu şaklabanları görünce anladım bir daha trt nin değerini adamlar onca imkansızlık parasızlıkta bile 70 lerde 80 lerde çatır çatır gösterirlerdi avrupa maçlarını. 2002 dünya kupasını trt zararına yayınladı. çok para kaybetmesine rağmen görev bilip verdi.
show tv seyretme seyrettirme.

Peter Naumovski dedi ki...

Show TV tam bir efsane, maçında 23. dakikası oynanıyor, biz ise 500,000 ytl açan yarışmacıyı seyrediyoruz

Adsız dedi ki...

Show Tv bu kez sabaha karşı banttan vermiyor. 21:45'de naklen..demiştik ki Show Tv yapacağını yaptı yine.. Bu kez de sabah karşı banttan maalesef.. 23:25 te verecekmiş beyefendiler maçı..

roupertOne dedi ki...

şu an saatler 22:20 ve hala acun ve kutuları yayında.. bu da super lig'in yayıncı olan medya grubunun 1 numaralı kanalı.
rezillik yayınlamayacaksan alma bari. çok sinirliyim şu an.

Dünyaları Koşuyorum dedi ki...

23:45 nattan yayınlanıcakmış maç

alkışlar show tv ye..

larende dedi ki...

Bir futbolun taraftarı olarak gerçekten çok üzgünüm, bir yıl boyunca takip ettiğim bir kupanın en önemli maçını seyredemiyorum ne yazık ki. Ve aldatılarak, yalan söylenilerek... Biliyorum kimse bunun hesabını soramayacak, futbola at gözlüğüyle bakan Showtv, futbolu sadece 3 takım(F.B. G.S. B.J.K.) üzerinden oynanan bir oyun olarak gören zihniyetten böyle bir davranış bizleri şaşırtmamalı. Sinirimden ve hıncımdan ne yapacağımı bilemiyorum şu anda...

çağlar mercan dedi ki...

BRAVO SHOWTV bole devam edin aynen bole!!!

L dedi ki...

"Show Tv bu kez sabaha karşı banttan vermiyor."

valla abi maalesef sabaha karşı olmasa da banttan yayınlayabilme cesaretini gösterdiler. helal olsun. bugün az küfür-beddua yemedi show. nasıl bir ülkedeyiz ulan.

Santiago dedi ki...

Saat 22.45 ve su an Show Tvde Mevlutun kutusunu actırıp actırmamayı tartışıyolar.Hay ben bu showtv'nin kutusunun ...........

Adsız dedi ki...

show tv yaptı yapacağını yine allah belalarını versin. ekşi sözlük sayesinde internet üzerinden izleyebiliyorum, ancak aptal yerine konulduğum(uz) için sinirim henüz geçmedi.

muhterem aceto, bu canlı yayın rezaletini bir şekilde gündeme getirirsen iyi olur, zira fox tv'yi aştı bu adamlar.

(ah trt ah, eskiden ne güzel her finali izlerdik, şimdi ortalık ite kopuğa kaldı)

Kartal Bafiler dedi ki...

O Show Tv varya O Show TV,yatacak yerleri yok !

Adsız dedi ki...

show tv attı gene kazığı

Adsız dedi ki...

şov tivi yine yapti yapacagini. maci kutu yarismasina heba etti. Finali bile banttan verdiler.
Ne diyelim sacma kutu acma yarismasi uefa kupasindan daha onemliymis.

ramon sanchez pizjuan dedi ki...

Varmısın yokmusun
Ne garip yarışma
Nerede görülmüş
Çalışmadan para

Uefa'da ne var
Bu aksam final var
Nerdeee nerdeee
Söylee Hamdiii

Adsız dedi ki...

Show Tv yapacağını yine yaptı!

firatyeşilbaş dedi ki...

teşekkürler show tv bizi varmısın yok musun dan mahrum bırakmadığın için!

Blood RED dedi ki...

Bu maçı canlı vericem deyip vermeyen show tv'ye ilk tepki veren ben olayım. Aha http://nwobhmandgs.blogspot.com/2008/05/raiting-arszlar-futbol-hrszlar.html
acetodan da önce davrandım işte:)

En son Sivas'ta karşılaştığın eski dostun

herakleito dedi ki...

Show TV yine yaptı yapacağını. Maçı 23:30'da banttan verdiler. Gerçi yarı final maçlarına oranla bu maça daha fazla önem gösterdiklerini bize ispatladılar. Çünkü o maçları 02:00'da banttan vermişlerdi.

varol döken dedi ki...

bayılırım şu merkezimizin telefonları kilitlendi haberlerine...

" haberimiz çok beğenildi, merkezimizin telefonları kilitlendi"

" 7 yaşındaki sefer artık gözlüklerini atabilecek, teşekkürler merkezimizin telefonlarını kilitleyenlere"

merak ediyorum dün kilitlendi mi merkezin telefonları? siz kepazesiniz, siz ahlaksız ve rezilsiniz diye arayanlar oldu mu? yazıklar olsun, sadece dün gece için değil, bizi yıllarca kendi içimizden çıkarmayan bu ikiyüzlü sisteme yazıklar olsun... biz şampiyon olursak dünyanın en önemli olayı, galatasaray kadar futbol karakteri gelişmemiş zenith olursa bir varmış bir yokmuş...

buradan show tv spor servisine seslenmek istiyorum:

" umarım kilitlenir ve bir daha spor haberi yapamaz duruma gelirsiniz"

varol döken dedi ki...

ben yazdım tepkimi koydum, utanıp arlanacaklarını sanmam ama en azından içimizi dökebiliriz:)

http://www.showtvnet.com/yardim/izleyicitemsilcisi.asp

ornitrin dedi ki...

Unutmak istesem de unutamayacağım bir rezalet, yine çıktı karşıma, sinirimi bozdu gece gece. Yetki bende olsa en az 1 hafta ceza verirdim show tv'ye, eski uefa finallerini sırasıyla, reklam almasına izin vermeden yayınlatırdım.