15 Mayıs 2008

Euro 2008: Rusya

Guus Hiddink'in Euro 2008 için 25 kişilik kadrosu. 2 kişi kesik yiyecek ay sonuna kadar. Sevilla'da paslanan ve ülkesine dönen Kerzhakov ve Izmailov kadroda yok. İsveç, İspanya, Yunanistan'ın yer aldığı grupta şanşlar eşit ama yine de en zayıf halka Ruslar...
Kaleci: Igor Akinfeev (PFC CSKA Moskva), Vladimir Gabulov (FC Amkar Perm), Vyacheslav Malafeev (FC Zenit St. Petersburg).
Defans: Aleksandr Anyukov (FC Zenit St. Petersburg), Aleksei Berezutski (PFC CSKA Moskva), Vasili Berezutski (PFC CSKA Moskva), Sergei Ignashevich (PFC CSKA Moskva), Denis Kolodin (FC Dinamo Moskva), Roman Shirokov (FC Zenit St. Petersburg), Renat Yanbayev (FC Lokomotiv Moskva).
Orta Saha: Diniyar Bilyaletdinov (FC Lokomotiv Moskva), Dmitri Torbinskiy (FC Lokomotiv Moskva), Vladimir Bystrov (FC Spartak Moskva), Aleksandr Pavlenko (FC Spartak Moskva), Yuri Zhirkov (PFC CSKA Moskva), Konstantin Zyrianov (FC Zenit St. Petersburg), Igor Semshov (FC Dinamo Moskva), Oleg Ivanov (FC Krylya Sovetov Samara), Sergei Semak (FC Rubin Kazan).
Forvet: Roman Adamov (FC Moskva), Roman Pavlyuchenko (FC Spartak Moskva), Dmitri Sychev (FC Lokomotiv Moskva), Pavel Pogrebnyak (FC Zenit St. Petersburg), Andrei Arshavin (FC Zenit St. Petersburg), Ivan Saenko (1. FC Nürnberg).

15 yorum:

Adsız dedi ki...

euro 2008'de kesinlikle favorim bu takım. dengeli, sağlam adamları var. hücum hattı süper. ben yüksek bir yerde bitireceklerine inanıyorum turnuvayı.

millonario dedi ki...

Sağ bek Anyukov dünyanın en iyilerinden

Adsız dedi ki...

yurtdışında oynayan yalnız saenko mu var yoksa ben mi göremedim? ben de ruslara ve hiddink'e güveniyorum. gruptan çıkmayı başaracaklardır.

tknycl dedi ki...

en başta formaları çok güzel..ayrıca bu arshavin'de tam herşey dahil otelde kahvaltıdan sonra vodka içmeye başlayıp watersports, beach volley vs. bilimum aktivitelerden eksik kalmak istemeyen klasik antalya turisti tipi var.ama turnuvanın yıldızlarından biri olacağı kesin.an zayıf halka olduklarını düşünmüyorum.isveç'i geçerler ama cesc'le torres'i geçerler mi bilmem?

Arasmus dedi ki...

Oturdum tek tek saydım, takımlarında tek yurt dışında oynayan oyuncuları Nurnbergli Ivan Saenko. Bu durumda kanaatimce, Ruslara bu turnuvada farklı misyonlar da yüklenmiş oluyor.

Öncelikle, Zenit'in Uefa kupasındaki başarısını perçinleyebilecekleri, "Rusya'da da futbol güzel oynanıyor ve bizim ligimiz de kaliteli" mesajı. Bu kadar yerel oyuncuyla şampiyonada da başarı elde ederlerse Ruslar tamamen Avrupa futbolunun yükselen yıldızı oldukların gösterecekler.

Geçiyorum ikinci misyona;
yine oyuncuların Rus liginde oynamasından hareketle bu şampiyonanın Rus oyuncuların büyük liglere vize alması açısından çok önemli bir sahne olacağını ve futbolcuların bu uğurda kendilerini büyük liglere göstermek için canla başla oynayacaklarını düşünüyorum.

Bekleyip göreceğiz, ben de özellikle dün Zenit'i dikkatli bir şekilde izledikten ve Arshavin'i gördükten sonra Ruslardan iyice umutluyum. Umarım o gruptan çıkarlar ki İsveç ve Yunanistan'ı tokatlayacaklarını düşünüyorum.

dr feelgood dedi ki...

izmailov niye yok ? çok ümitliydim ben bu çocuktan cm zamanlarında..

untildie dedi ki...

Arkadaşa katılıyorum başlarındaki HIDDINK ile süpriz yapacaklar.
Not:O resim nasıl bişi ivan drago nun esmer çeşidi ya da winning den fırlamış gibi.

cankalender dedi ki...

Hiddink'in teknik direktör olduğu hiç bi takıma zayıf halka denmemesi gerektiğini düşünüyorum, bu takım Fiji bile olsa :)

Ruslardan iyi bir performans bekliyorum bu turnuvada ve benim gruptan çıkacak takımlar arasında favorim Rusya. Saçmalamazsa İspanya gelir, genelde yaptıkları gibi saçmalarlarsa İsveç veya Yunanistan Rusya'ya eşlik eder.

not: Rusya 1. olur demiyorum, sadece üst tura çıkacak 2 takımdan biri olacaklarını söylüyorum.

varol döken dedi ki...

sevgili emitstiwon, çok güzel dediğin forma buradaki forma mı yoksa kgb'nin (kgb kaldı mı gerçekten yorum cahili olmayalım) sakladığı formalara mı ulaştın? ya da en kabasından renkler ve zevkler tartışılmıyor, ona da saygı duyarım...

bence nike'in bu seneki milli takım formalarının büyük çoğunluğu facia... azzurilerden bu yana formalara hiçbir orijinal bakış getirilemedi zannımca... bunların yanında bizim turkuaz yine dikkat çekici olacak sanırım...

kardeşim forma dedin mi insanın aklına 88'Portakallar geliyor, hangi milli takım bir daha öyle sevilecektir allahaşkına?

duygulandım ben bir portakal yiyeyim:)

Adsız dedi ki...

basketbolda yaptıklarını futbolda da tekrarlarlar belki..

Adsız dedi ki...

guus hiddink, formları, formaları bir yere kadar.. özellikle yunanistan maçında çok zorlanacaklar.. turu yunanistan ve ispanya geçeceğine göre rusya ya ilk turda elenir diyebilirim..

the_absolute dedi ki...

hiddink cikarir bu gruptan rusyayi.
hangi grup olsa boyle derdim gerci.

sonrasi muamma..

Adsız dedi ki...

İzmailov neden yok hakketen ? Sporting de iyi denilecek bir sezon geçirdi.

tknycl dedi ki...

formanın rusya'yı çok güzel temsil ettiğini düşünüyorum..göğüs bantlı formaları çok severim..almanya'nın ki de hoşuma gidiyor..
tabi öyle süper falan değil ama ben beğendim.

bu arada aceto euro 2008 anketleri yapmayı düşünüyor musun gruptan çıkacak takımlarla ilgili?

Unknown dedi ki...

Ruslar bu sene sürpriz yapabilirler. Sürpriz yapma zamanları geldi artık.