11 Mayıs 2008

17

Dün Galatasaray bugün Manchester United 17 yaptı şampiyonluk sayısını. İkisi de haketti, kimsenin itirazı olmaz sanırım. Sezon boyunca Bez Bebek ile futbolseveri çıldırtan Fox Tv son hafta iki maçı da dönüşümlü verdi ve gözlerimizi yaşarttı. Gelecek sezon görüşmek üzere dedi gibi anladım spikerleri ama umud ediyorum bir başka kanal alır bu ligin yayın hakkını. Cristiano Ronaldo 31 golle tamamladı sezonu. Manchester United de 2. Chelsea'dan 15 gol fazla attı 38 haftada. Man. United Giggs ile 2-0 öne geçtikten sonra Chelsea, Bolton'dan yer ve onları rahatlatır diye düşündüm. Yediler de. Alex Ferguson'un 10. şampiyonluğu. Liverpool'un tahtına bir adım daha yaklaştılar. Rafael Benitez kalacaksa artık şampiyon yapsın şu takımı. Everton'un istikrarı dikkat çekici, yine 4 büyüğün arkasına takıldılar. Parası çok ruhu yok takım Man. City ligi 8 gol yiyerek tamamladı.

16 yorum:

Unknown dedi ki...

şampiyonluk zaten hayaldi ama chelsea terry i kaybetti,kolu kırıldı galiba,2 hafta içinde iyileşemez gibi.8 golden birini tuncayın atamaması ise garip olmuş,afonso alves premier lige alışıyor gibi,ilk hattrick geldi.

FK dedi ki...

city 8 tane yedi ama uefa kupasına katılması gibi bir$ey söz konusu galiba bu takımın.
uefa fair play sıralaması diye bi durum varmı$, bir sezonda en az 34 mac oynanan 7 tane lig arasından premier lig secilmis galiba bu sene. ordan da city veya fulham'dan biri katılacakmı$ diye okudum sanki bir yerde. yanlı$ da olabilir. aceto veya blogu gezen arkada$lardan birisi bu olayın dogru olup olmadıgını yazabilirse sevinirim..

hadesperado dedi ki...

man. city, fairplay kontenjanından uefaya gidecek gibi... kapanışı baya iyi yapmışlar, 8 gol, fair playden kasıtları bu mu? :)

Ku.Ba dedi ki...

Bir tarafta 9 senelik Avrupa kupasi orucunu bozmak isteyen ManU, diger tarafta kaçirdigi lig sampiyonlugunun intikamini arzulayan Chelsea: bizleri müthis bir mücadele bekliyor Moskova'da, desem katilmaz misiniz?

Capitcao grande dedi ki...

Hobaa, Elano'lu petrovlu Citynin düştüğü hale bak

Adsız dedi ki...

Fulham ve Roy Hodgson'ın son 4 haftadaki performansı da en az manchester united'ın performansı kadar önemli. 2 hafta önce Man. City maçının bitmesine 15 dk kala küme düşüyorlardı şimdi ise ligdeler...

allworldfree dedi ki...

ya aceto hadi manu tamamda galatasaray haketti diyorsun ya.. pes dogrusu...

kutay dedi ki...

seneye iyi işler beklediğim takım M'Boro ve Arsenal. Tottenham'ın hayal kırıklığı yaratacağını düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

Bez Bebek yorumuna sonuna kadar katiliyorum. Cumts-Pazar'larimin buyuk zevki, salona, spora gitmek ve kosu bandinda ter atarken Premier League seyretmek. gittigim salonda digiturk yok maalesef ve turk fox'a kaliyorum. kendi websitelerindeki yayin akisini da yalanci cikarip o sacma diziye kac kere yakalandim bilemiyorum... guzelim maclari kacirarak. sirf bu yuzden Digiturk alinir ve 70.kanalda, gavur FoxSports'da ORIJINAL spiker ve kalite yorumlarla Premier League seyredilir. hem de butun gun boyunca - tek mac degil. LigTV hikaye ama FoxSports'a deger.

yorkut dedi ki...

Hak hukuk konusu kafamı kurcaladı biraz. Galatasaray bu şampiyonluğu hakettiyse Besiktas bence ücüncülügü haketmedi. Galatasaray kenetlendigi icin hakettiyse; kenetlenerek birlik-beraberlik göstererek hak kazanilmaz bence. Nokta noktanin davasi olmazmis ama Genclerbirligi - Galatasaray ve Besiktas - Genclerbirligi Oftas maclari sonrasi ligin kaderi yeterince belliydi zaten. Benim itirazim oldu haketmeyle ilgili üzgünüm Aceto sana cok saygi duyuyorum ama her konuda hemfikir olsak bir anormallik olurdu degil mi?...

millonario dedi ki...

ya city 53 tane yememiş mi? 8 nereden çıktı ?

millonario dedi ki...

adamlar tek maçta yemişler çok aptalım :))

Adsız dedi ki...

son 20 yılın en büyüğüne alkışlar

BT dedi ki...

@yorkut
anonim gelen ve düzeysiz ifadeler içeren yorum gözümden kaçmış ve yayınlamış. sildim. senin yorumunu da ona cevap olduğundan yayınlamadım. bilgine..

yorkut dedi ki...

Tamamdır Aceto ilgine teşekkür ederim ayrıca.

Adsız dedi ki...

aceto bu yorumu yayınlama istersen oku sadece (sen bilirsin), anonim gelen ve düzeysiz ifadeler içeren yorum silindi demişsin, ben bir yorum yazmıştım ve aradan biraz zaman geçti, şimdi bakmaya girdim yayınlanmış mı diye ve senin bu yorumunu gördüm, düzeysiz bir şey yazdığımı hatırlamıyorum, gs nin hakkıyla aldığını yazmıştım son haftalardaki performansından yola çıkarak.. düzeysiz diyerek kestirip atmışsın bence, çok saçma buldum, açıkçası senin hakkındaki düşüncelerimi şu an tekrar gözden geçiriyorum, sanırım seni biraz fazla büyüttük gözümüzde, veya sen biraz şımardın. ahah şımardın yazdım yaa ne kadar düzeysizim!