7 Ağustos 2009

Bahadır Akkuzu

Son zamanlarda hiç bu kadar erken başlamamıştım güne. 06:30'da kalkıp kahvaltı ederken gazeteleri okudum. Ayşe Arman'ın Halis Toprak röportajında iştahım kesildi, midem bulandı. İstanbul boş, köprü boş ama Maslak hala kalabalık. Radyospor'da Barış Ertül ile bir saat Serie A ağırlıklı konuştuk. Üstüne bir de gidip yüzdüm yarım saat, cardio'dan kaytardım... Erken kalkınca iyi hissediyor kendini insan. Geldim, gazeteye, ekranı açtım... "Bahadır Akkuzu'yu kaybettik" yazıyor. Kurtalan Ekspres'te herkes birini daha fazla sever ya; benim adamım Bahadır Akkuzu'ydu. Pek utangaç, pek naif... 54 yaşında kalbine yenik düştü. Huzur bulsun öte tarafta. Bir saat önce kendimi iyi hissediyordum, şimdi değil. Çocukluk kahramanlarımdan birini kaybettim..

18 yorum:

merTS dedi ki...

Allah rahmet eylesin.Mekanı cennet olsun.

mondo trasho dedi ki...

sakız hanım ve mahur bey'in yanına gitmiştir. (söz konusu şarkı sanırım kendi bestesiydi...)

lewoxx dedi ki...

Allah rahmet eylesin..

koala dedi ki...

Bir kitap hediyesi için gelen 48 yorumla, Bahadır Akkuzu'nun ölümü için gelen 2 mesaj. sanırım en acı olanı bu..

varol döken dedi ki...

biz 5.olmak için değil, sadece safımızı belli etmek için yazalım...

Unknown dedi ki...

Ağlamaklıyım....

mbelge dedi ki...

Tvde görünce ilk tepkim 'yok lan olamaz' oldu. Allah rahmet eylesin. Çok üzüldüm. Mekanı cennet olsun. Barış Manço'yu Cem Karaca'yı anma programlarına katılırken, kader de şimdi onu anmak varmış.

Aduban dedi ki...

Allah rahmet eylesin, mekanı cennet olsun..Her ölüm gibi bu da çok vakitsizdi.. gerçekten Koalaya katılmamak elde değil.. Postların da üst üste denk gelmesi ilginç olmuş..

Yasin dedi ki...

@koala;
Bahadir Akkuzu'yu cogu genc arkadas ya bilmiyordur ya anca resmini gormustur Baris Manco yaninda; Allah rahmet eylesin.
Bazen de soyleyecek soz olmuyor.

herakleito dedi ki...

Barış'a selam söyle...

goleador dedi ki...

türk rock tarihinin en ikonik figürlerinden biriydi.upuzun saçları ve sakallarıyla... herkes simasını tanır ama çoğu kişinin ismini bilmediği sessizce işini yapan,geri planda kalmayı sorun etmeyen belki de önplana çıkmayı tercih etmeyen güzel bir adamdı. herşeyin ters gittiği can sıkıcı şu günde ölümü daha da moralimi bozdu. hayat zalim... insanlara kan kusturanlar, onların mutsuzluklarından kendi yıkılmaz kalelerini inşa edip zorla kendisine saygı duyulmasını sağlayanlar 90'ı geçip hala son nefeslerini vermemişken henüz 54 yaşında ona bakan herkesin sevgiyle andığı güzel bir adam yitip gidiyor... yolu yok çekeceğiz demek kaderimiz böyle...

dr feelgood dedi ki...

kırmızı gitarı uzun saç ve sakalı olan herkese "naber lan kurtalan ekspres" denme sebebiydi.

allah rahmet eylesin.

csyasoo dedi ki...

Allah rahmet eylesin.

Nostradamus dedi ki...

müthiş adamdı 12-13 sene önce gittiğim Barış manço konserinde gözüme ilk o çarpmıştı. Güleryüzü ve sıcakkanlı oluşuyla gönlümüzde yer edinmiştir. Cem karaca ve Barış manço ile beraber artık toprağın bol olsun

M. Alper dedi ki...

Allah rahmet eylesin.
1974 doğumluyum. Çocukluğumuzdan herkes gidyior birer birer. Çok üzücü.
Mekanı cennet olsun.
Varol'un dediği gibi "Safımız belli olsun."

nuri pasha dedi ki...

Allah rahmet eylesin.
Besiktasliydi, numaralida gormustum kendisini bir sefer

Unknown dedi ki...

barış abi'yle aynı yaşta öleceğim dedi ve ne yazık ki sözünü tuttu.1 kez canlı izleme şerefine eriştim.bu toprakların en orjinal adamlarından biriydi.toprağı bol,mekanı cennet olsun.allah
rahmet eylesin.

gökmavi dedi ki...

Bacak bacak üstüne atmış, bacaklarının dizden aşağısı birbirine dolanmış şekilde otururken gitar çalışı beynime kazınmış görüntülerdendir. Nur içinde yatsın.