30 Mayıs 2009

Nilmar'ın Golü

Ben golü anlatmayayım siz izleyin, Nilmar'ın Corinthians'a attığı akıllara ziyan gol. Ayakkabı da iyi fikir. Golün şerefine dizayn etmişler.

19 yorum:

Mr.Eko dedi ki...

İnsanlık dışı..Avrupa'da tutunamayan latinlerden..

saLsa dedi ki...

Brezilya liginden savunma oyuncusu alınmaması gerektiğinin de bir başka uygulamalı kanıtıdır bu gol. :)

themex dedi ki...

bu gol yaklaşik 2 hafta önce atildi. ama ayakkabi yeni cikarildi diye post yeni yayinladiysa bir şey diyemem.
bence bu blogda güney-amerika futbolu ile de biraz daha fazlası olsa güzel olur, şahsen sevinirim.

bilog dedi ki...

Spiker de gole bir hava katmış. Etkisini arttırmış yeminlen.

Bu arada ayakkabı süper. Bu adam bizim takımda oynuyo olsa ve bu golü atsa o ayakkabıyı alırdım. Tabi böyle tasarım yapılabilirse.

aşkın dedi ki...

Sonu daha gösterişli olsaydı Maradona'nın golünü bile sollayabilirdi.Basit ve zekice düşünüp aksiyonu sonlandırmış.

turhanatakan dedi ki...

spikere de bir ayakkabı tasarlamak iyi olur gibi:)

Clean Shit dedi ki...

@themex

yuh diyorum yahu blogu yeni takip etmeye ba$ladin heralde bu blog kadar guney amerikaya (ozellikle arjantin) yer veren baska bi blog var mi aperturanin sonlarinda bi aralar neredeyse tek tek her maci okuyorduk burdan..

bu nilmar fenere lyon'da 2 gol atan nilmar degil mi? gelsin avrupaya bence bu sefer tutturablir..bide bunun kontratinda galiba avrupa'dan tekif gelirse odenecek belirli bir bedel var bi yerlerde duymu$tum boyle bi$iler..

Dante Kun dedi ki...

bu lyon'da bir donem oynamus nilmar degil degil mi?

hellguard dedi ki...

spikere ayakkabıdan ziyade "en iyi diyafram oscar"ı verilebilir. vay arkadaş ne ciğer varmış adamda.

josemarcelosalas dedi ki...

Zaten o tip pozisyonlarda bi aldın mı gazı gerisi geliyor. Gidene at gözlüğü, çalımları yiyenlere de ne gözlüğü bilmiyorum artık...

larende dedi ki...

Fenerliler iyi hatırlar bu Nilmar'ı, hani Lyon hani son dakika, iki gol... :-)

quantrell dedi ki...

çok matah bir gol değil bence, Oktay'ın Belçika'ya attığı gol 10 basar buna.

Du hasT *faLken* dedi ki...

yok artık LeBron James **

Minero dedi ki...

Güzel bir gol ama şans da var en son topu düzeltirken misal. Ama aynı golü İtalya liginde atamazdı ayağını eline verirler adamın :)

mates dedi ki...

ya insanı üzmeyin be..
sanki her gün onlarca gol izliyoruz boyle..
italyada ayağını eline verirlermiş.
kazık gibi savunma yaparsan top geçer adam geçmez mantığıyla oynarsan izlenemez tabii boyle goller..
adamlar hareketli futbol oynuyor.hakkını da veriyorlar.

themex dedi ki...

@clean shit:

hocam zaten farkındaysan "biraz daha fazlası olursa" şeklinde yazmiştim. ve ayrica x blogunda daha da fazlası var şeklinde de bir argümanim yoktu. sadece en çok okuduğum bloglardan birinde severek takip ettiğim futbol arenası hakkında daha da fazla seyler yazilabileceğini ümit ederek dile getirdim.
(yok yeni başlamadım bu blogu takip etmeye)

internacional taraftarı sezon sonunda Nilmar'ın tekrardan Avrupa'ya gideceğini düşünüyor, konuyla ilgili bunu belirteyim. pek de haksız değiller sanki.

durden dedi ki...

avrupadaki tek numarasini fenere yapip gitti..

bc6 dedi ki...

o değil de kutuda yazan West Coast'a dikkat.. go go LA !

Nickfallin dedi ki...

İşte anca Güney Amerika'nın kademe ne bilmeyen stoper ve beklerinin yiyebileceği bir başka abuk subuk gol. Kusura bakmayın ben bire beş hücumları ve golleri futbol olarak görmüyor, beğenmiyorum. Boş kaleye atılsın ama 25-30 pasla atılsın, gol budur. Basketbolda en çok smacı sevmeye benziyor bunlar.