26 Mayıs 2009

Ancelotti ve Fenerbahçe

Carlo Ancelotti'nin otobiyografisi bugün tanıtıldı. Mourinho için provakatör, İbrahimovic için Pinokyo diyor. 2006'da Real Madrid 3x5 milyon vermiş, gitmemiş. Bir de 10 yıl öncesine dair bir not: "Fenerbahçe'ye imza atmamak için hırsız gibi kaçtım." Hayır nedir, boğazına mı bastı adamlar? (Şehir efsanesine dönmüş bir hikayesi vardır aslında o günün) Detayları kitap elime geçtikten sonra aktarırım artık...

"... come quello del 1998, quando fu costretto a scappare come un ladro da Istanbul per non firmare un contratto coi turchi del Fenerbahce"

8 yorum:

turhanatakan dedi ki...

bir pandik hikayesi vardı ama hatırladıkça güldüğüm, ulan acaba dediğim:)

SkyCaptain dedi ki...

Bizde Kapıkule'den ötesini bilmez derler, benim için de Ancelotti aynı değerde. İtalya sınırları dışında kesinlikle başarılı olamayacak bir hoca. İnşallah Chelsea'ye gider de alır boyunun ölçüsünü...

Unknown dedi ki...

"Karısı beğenmedi" hikayesi bu adamdan çıktı diye hatırlıyorum :)

varol döken dedi ki...

cehennemin dibine kadar yolu var, tuttuğu yol da oraya doğru zaten!

ssim dedi ki...

bana göre ''overrated'' teknik direktörlerinden önde gelen temsilcilerinden birisidir.

Scatterbrain dedi ki...

şaka maka 2 şampiyonlar ligi şampiyonu ünvanı var ama...

SINO dedi ki...

Malum şehir efsanesini cok muteber bir isimden kulaklarımla dinlemiştim.

Olmaz olmaz demeyin :)

frankello dedi ki...

fenerbahçeye hayır diyerek cehennemin dibinden çıkmış bence adam.bok atamayalım pls.