14 Kasım 2008

MT

17 yorum:

umutation! dedi ki...

ben bu melissa bacımızı başka programlara konuk olarak gittiğinde, paparazzilere yakalandığında vb. bu kadar güzel bulmuyorum olay haber bülteninin makyajcısında bitiyor sanırsam.

turnusoll dedi ki...

budur' ;)

le saux dedi ki...

Melissa Theuriau için üç defa.. sağol, sağol, sağol.

Fuzzy Logic dedi ki...

melissayi gozum kapali bile tanirim. Jamel Debbouze (asterix ve Obeliks: mission Kleopetra filmindeki, turkce seslendirmesini erkan can'in yaptigi laz mütahit rolundeki komik adam)ile beraberdir, nasil oluyo demeyin oluyo iste.

pclion dedi ki...

Şu ana kadar bu blogda hiçbir ablamız için yorum yapmadım ama bunun için "İşte Premier Lig bu!" demezsem içim rahat etmez...

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Bambaşkadır Melissa tabi.Efsaneleşmiştir artık adı :)

matiasemilio dedi ki...

ten saç ve göz renginin akengi diyorum başka da bişey demiyorum...

pilot santrafor dedi ki...

http://www.marocinfo.net/to/images/stories/news/culture/melissa-theuriau.jpg

Unknown dedi ki...

Bu mudur? Budur! Efsane midir? Evet. Peki Jamel Debbouze ile evliligi hepimize bir umut asilamis midir? Hem de sonuna kadar :) Demek ki neymis meshur olduktan sonra tipin onemi yok, sempatik olmak yeterli. Bu guzelligin ulkemizdeki muadili Banu Guven olmakla birlikte benim kanimca Banu'yu sirf fransizcasiyla dover kendisi. Ramos'un dedigi gibi "Hayat varsa umut vardir" :)

ribery11 dedi ki...

sanki ekrandan fırlayıp evimize gelecekmiş gibi...07.32'den beri bekliyorum...

Anıl dedi ki...

Bu kadın benim kadere isyan sebebim. Evet!

Ortega dedi ki...

Abi, bunu yapmayacaktın bana.. Aşkımızı bilmiyorsun herhalde.. yaramı deştin resmen..

http://arielortega.blogspot.com/2008/05/beni-dertlere-dar-eyledin.html

İçki nedir bilmezdim..

Julien Dekosta dedi ki...

bence melisacim tarzi kizlarin varligi bile hayat karartici toplumumuz icin :D kimde var boyle sevgili?
kimsede yok, evet hacim bosuna kendini kandirma yok sende de yok.
bunla yuzlesin ve fotoya sag tiklayin, save as..

L dedi ki...

@fuzzy logic rice cooker:
hocam o mesele sadece melissa ile sınırlı kalsa keşke. ama maalesef daha geniş çaplı bir toplumsal sorun. ne yapalım, biz de oturur söveriz.

Gokay Coskun dedi ki...

Bu hatun da çabuk çöker :)

hmdvrk dedi ki...

yok artık lebron james

frodo555 dedi ki...

bi gözü diğerinden aşağıda mı sanki biraz...? omzu da çökük garibin. dişlerinin de dolar paritesi gibi iner çıkar bir sıralanması var. Yok almıyim sanırsam ben. mundar neticede..