15 Kasım 2008

Frikik


www.Tu.tv
Bir Frikik golü. Anlatmayacağım, izleyin keyfini çıkarın...

34 yorum:

M. Alper dedi ki...

Yok artık...
Bu kadar da terbiyesizlik yapılmaz :)

dersini almış da ediyor ezber dedi ki...

tek kelimeyle "şahane"..
daha ötesi yok.

lilac wine dedi ki...

Şaşırmamak elde değil. Fantastik

Jester dedi ki...

Barajdakilerin birçoğu anlayamamış bile serbest vuruşun kullanıldığını :)

Enfes..

Unknown dedi ki...

Bu adamlar sadece bir kere deneyebilecekleri hareket icin hafta icinde taktik idmani birakip, buna mi calismislar? Asisti yapan Tsubasa mi?:) Cok acayip olmus...

Adsız dedi ki...

Yok artık...

"Anlatmayacağım, izleyin keyfini çıkarın" Anlatsan kimse inanmaz zaten.

nickneyime dedi ki...

Bu friki oyun kuralları içerisinde mi? Topla oyunu başlatan oyuncunun topla sadece tek bir kez oynaması gerekmiyor mu?

töbrettin böbrek dedi ki...

brezilya mı ?

MARADONADONI dedi ki...

sinirden gülüyorum. lan piskopat adam nerden aklına geldi öyle pas vermek. koptum abi yok böyle gol:)))))

Efsane1925 dedi ki...

Bende merak ettim bu frikik oyun kuralları içindemi ? Sanmıyorum..

barbaros dedi ki...

eleman topu kaldırıyo sadece ikinci bir temas olmuyo,niye oyun kurallari dısında olsun ki.
bide bence boyle bi golu iptal etmek biraz okuzluk olurdu heralde

xanortis dedi ki...

yaratıcılık had safhada

cankalender dedi ki...

Fenerbahçe maçındaki çift vuruşta Lincoln'de yapsaydı ya bunu :)

Umur Burak Ayaz dedi ki...

Bizdeki rakibi şaşırtma taktiklerinden daha etkili olduğu kesin. Kimin vuracağını yanlış tahmin etmişiz:)

Gayet güzel bir frikik taktiği.

scugnizzi dedi ki...

buna benzer bir golü frank de boer bernard lama'ya atmıştı dünya kupası'nda.

dusendeli dedi ki...

Bence pası veren oyuncu, duran topu taşıdığı için hakemin bu golü vermemesi gerekir ama gerçekten ilginç ve göze hoş gelen bir hareket :)

t.nvl dedi ki...

pas verirken topu taşımış mı oluyor kaldırışmı oluyor dokunmuşmu oluyor sanırım .... sonuçta en aa topla iki haereket yapıyor altına giriyor ilk dokunuşu topa ikincisi ise topu arkaya atışı bence hatalı başlangıç ... hakem hocalarımız ne der bilemem

Temur dedi ki...

Bir aralar Eric Mykland böyle kaldırıyordu duran topları. Gerçi topu arkasına kaldırmıyordu ama bu enteresan. bir gol.

serkan dedi ki...

Bülent hocam Allah razı olsun, minimum 5-6 sene evvel abim anlatmıştı bu frikik golünü bana. O tube senin bu bu tube benim çok aramışımdır muhtelif anahtar kelimelerle (fantastic freekick, amazing goal vs vs). Başlığı görünce aha o dedim içimden, yanılmamışım, rahatladım valla :)

Rory Breaker dedi ki...

Sevgili blog müridleri aşağıdaki linkte bu tarz çakal frikikler için bir compilation mevcut. İzleyin keyfini çıkartın derim. Eloğlunda yaratıcılık var arkadaş.

http://www.youtube.com/watch?v=DIaswrSWWf0

Alper Öcal dedi ki...

İlk kez görüyordum böyle bir gol.

Topa sahayla temas ettiğinde düzgün vurmak çok zor olduğundan, eskiden çakıl taşlı alanlarda top oynarken biz de böyle kullanırdık frikikleri. Tabi bu kadar fazla kaldırmazdı kimse topu.

Keyfini çıkarmayıp Ahmet Çakarcılık oynayanları da anlayamadım ayrıca.

felix mourinho dedi ki...

rakip olsam terkederdim valla sahayı, bırakırdım maçı

Anıl dedi ki...

Biz bunu yapmaya kalksak elimize yüzümüze bulaştırırız. Elin adamı deniyor, denemekle kalmıyor bir de kaleye sokuyor.

Vay anasını sayın seyirciler.

mrt309 dedi ki...

Bu tip kaleye yakın frikikleri paslaşarak kullananlara kızan spor yorumcularının kalbini kırabilecek enfes bir gol. Demek ki iyi paslaşınca oluyor.

Unknown dedi ki...

Topu öyle kaldırmanın zor bir yanı yok gerçekten futbolla biraz haşır neşir olan yapar zaten.ama bu tek dokunuşta olmaz.bu hareketi yapan bilir.hakemin golü vermesine çok şaşırdım.

tufan dedi ki...

keşke o takımın taraftarı olup stadta olsaydım:)

serkan dedi ki...

çok benzerini daha önce avustralya youtube'da avustralya liginde görmüştüm..orada adam ayağı ile kaldırıp önündeki adama veriyordu topu, yine havadan yapılan bir vuruşla gol oluyordu..bu pas ise daha fantastik..adam arkasına kaldırıyor resmen..

frodo555 dedi ki...

niye kural dışı olsun ki, endirek vuruşta hep bir yuncu topun üstüne bir saat basıp ileri / geri yuvarlamaz mı? burada da aynısı temas kesmeyince toplam bir dokunuş var topa, adam bir dokunmuş kaleci bin ah işitmiş..

hadesperado dedi ki...

15 yaşındaki kardeşimin golü izledikten sonraki yorumu:

"bu golü Türkiye'de vermezler"

blogdaki Ahmet Çakarlara selam olsun :)

Maslow dedi ki...

bilgisayar oyununda olsa kapatırım pc yi böyle gerçek dışı oyunlar yapıyorlar diye bi daha da oynamam oyunu. nefis :)

matiasemilio dedi ki...

iyiki anlatmamışsın abi.aksi takdirde blogunen kifayetsiz postu olurdu :)

josemarcelosalas dedi ki...

Pöfff...

mondo trasho dedi ki...

montaj bu:)

EH dedi ki...

burda olsa çift vuruş gerekçesi ile iptal eder bizim hakemler, etmese de akşam niye etmedi diye eleştiri köşelerinde gereksiz ıvır zıvırlarını yazarlar herhalde...ama süper...yemişim çift vuruşu :)