18 Ağustos 2008

Valeri Bojinov

Premier Lig'i seyretmenin bu sezon bir maliyeti var! İlk hafta tek kare görmeden geçti. Valeri Bojinov geçen sezona nasıl başladıysa bu sezona da öyle girmiş. Serie A'ya geldiği zaman çok büyük golcü olacak gibi duruyordu. Tabii oynayabilseydi. Lecce sonrasında Fiorentina'da da ağır sakatlanmıştı. Geçen sezon United derbisinde sağ dizinden sakatlanıp tüm sezonu evde geçirmişti. Bu sezon da kabus gibi başlamış Bulgar için. Bu kez aşil tendonu. 6 ay yok diyorlar.

13 yorum:

Adsız dedi ki...

en azından özetler için;

http://www.ntvspor.net/modules/pl/

Adsız dedi ki...

çok üzülüyorum bu çocuğa.

Cenky dedi ki...

Ne bahtsız bedevidir bu çocuk be arkadaş. Bence bıraksın futbolu artık, olmayacak, yapamayacak, zihnen çürüdü adam.

Adsız dedi ki...

Çok sevdiğim bi adam.Üzülüyorum gerçekten.
Birisi şuna söylesin artık maçlardan önce bi banyo falan yapsın.Pek hayırlı olmuyor çıktığı maçlar :)

Thermo Rheumon dedi ki...

yazık be. Sakatlıktan kayan futbolcular kervanına erken katıldı.

Çok genç yaşlardan beri ümit veren ve hakkaten de yetenekli bir topçu.

Adam moralman bitmiştir bir kere tüm fiziksel ve futbolcu özelliklerine olan etkilerini geçtim.

3-5 sene sonra ortalama bir alman takımında goruruz. 8-9 sene sonra da Levski Sofya'ya falan döner bu gidişatla.

Ama umarım bana bu lafımı yedirtir.

RaRe dedi ki...

çok büyük bi yetenek olacaktı bu çocuk yaaa çok yazık oluyor adam her sene...

a.c. sedef dedi ki...

sezona da iyi başlamıştı aslında milan karşısında baya iyiydi.gerçekten yazık oldu.

EDDIE dedi ki...

abi yürürken nasıl sakatlanır bir adam, anlatın bana ?

Scatterbrain dedi ki...

yazık vallahi.berbatov'dan çok daha büyük olacak diye bekliyodum.gerçi berbatov'un bukadar büyük olacağını hiç sanmazdım,o da ayrı bi konu.

Pads dedi ki...

Gecen sene Nonda, bu sene Kewell. Seneye Bojinov neden olmasin?

Adsız dedi ki...

Ayağını eline almak böyle bişey mi hakkaten..bi de bi şarkı vardı mendili elinee mendili verdim valeriyee...

Adsız dedi ki...

gaziantep'ten fenerbahçe'ye geldikten sonra sakatlıklardan dolayı bir türlü top oynamaya fırsat bulamayan kemal aslan geldi aklıma.

Adsız dedi ki...

Cenabet bu arkadaş, kesin :D