23 Ağustos 2008

Şampiyon Arjantin

Arjantin üstüste 2. kez Olimpiyat şampiyonu. Yarı finalde Brezilya'ya 3 attıktan sonra finalde Angel Fabian di Maria'nın golüyle Nijerya'yı 1-0 mağlup ettiler.
Arjantin (4-4-2): Romero; Zabaleta, Garay, Pareja, Monzon; Gago, Riquelme, Mascherano, Di Maria (dal 43' st Banega); Messi (dal 48' st Lavezzi), Aguero (dal 34' st Sosa)
Nijerya (4-3-3): Vanzekin; Adefemi, Apam, Adeleye, Okonkwo; Kaita, Isaac (dal 25' st Ekpo), Ajilore; Okoronkwo (dal 19' st Anichebe), Odemwingie, Obinna.

13 yorum:

revenant dedi ki...

Arjantin tamam da bu Nijerya'dan ileride adini sikca duyabilecegimiz isimler var miydi?

aksilaz dedi ki...

trt yıne sov yaptı macı vermeyerek

torres dedi ki...

trt 1 maçı verdi ama ben eurosport'tan izledim .

Adsız dedi ki...

maç trt-1'de naklen yayınlandı

Adsız dedi ki...

bu nijerya'daki okoronkwo cm 01-02'nin defans efsanesi olan mı yoksa nijeya'da okoronkwo bolluğu mu var?

Mr.Eko dedi ki...

@xearoson : Okoronkwo değil bu kadrodaki "Okonkwo"

Bu Nijerya kadrosu adından çok söz ettirecek. Bildiğim kadarıyla aralarında genç yıldız ya da gelecek vaad eden oyuncu statüsünde kimse yok.

Müthis takım oyunu oynuyorlar ve çok hırslılar. Amokachi,Kanu,Okocha,West,Oliseh'li kadro gibi olurlar mı bilmem ama bu kadroyu izlemekten ben çok zevk aldım.

Adsız dedi ki...

Vanzekin ve Adeleye turnuva başından beri en çok beğendiklerim.

Maradona; bu maçı 12'de oynatmanın insanlık dışı olduğunu söylemiş. Adam haklı. yarı final maçları çin saatiyle 8-9 gibi oynanmıştı, ne demeye öğlen vakti, bizde sabah 7'de bu maçı koydular anlayan beri gelsin. Finaller çakışmasın diyorsan, sen oynat hentbol basketbol finallerini öğlen. Futbolu akşama koy.

Güneş battıktan sonra daha iyi bir futbol izlerdik eminim.

AB..

Adsız dedi ki...

nijerya fizik gucunun aksine teknik olarak zayıf geldi bana biraz.hava sıcaklıgının macı nijerya ya cevircegini dusunuyordum ama oyle olmadı.

Arjantindeki gago hangi mevkinin hangi ozellikleriyle one cıkan adamı bilen varsa soylesin bi zahmet.yıldız adayı olmaktan bence uzak.

el'nino1907 dedi ki...

arjantin hakkını aldı pekinde ama nijerya'yı da tebrik etmek lazım kara kıtanın kara çocuklarına helal olsun.

Adsız dedi ki...

maç tr saati 07.00 de yayınlanmış yani çin saati ile 12.00 de.benim anlayamadığım bu saat rating açısından ne asya,ne avrupa,ne de amerika ya uygundu.o zaman neden busaatde oynandı diye sormadan edemiyorum.

rigor mortis dedi ki...

maçlar olimpiyat stadında oynandı.daha dün bu zemine mızraklar gülleler düştü.nasıl düzeltmeyi başardılar merak ediyorum.

rigor mortis dedi ki...

daha dün bu sahada mızraklar saplandı güllelere düştü.zemin darmaduman oldu.nasıl olduda düzeltebildiler.

Doğuş dedi ki...

@mr. eko
hem okonwo var , hemde okoronkwo , okoronkwo olan cm 01/02 efsane olan galiba.