19 Ağustos 2008

Leryn Franco

29 yorum:

el'nino1907 dedi ki...

insanın attığı sırık olası geliyor...

mondo trasho dedi ki...

canım benim, kalbime sapla o attığın sırığı. ah minel aşk!

dr feelgood dedi ki...

http://images.google.com.tr/images?hl=tr&q=leryn%20franco&um=1&ie=UTF-8&sa=N&tab=wi

paraguay topraklarında doğmuş en güzel şey. şılavert abiden sonra tabi :) bunu yazmasaydım beni bulup dövebilirdi ondan tırstım..

alt + 168 dedi ki...

http://i144.photobucket.com/albums/r188/paraguayo94/Leryn_Franco_191.jpg

http://eastwoodmailman.files.wordpress.com/2008/05/leryn-franco-09-42441.jpg

BoixosNois dedi ki...

Keramet sırıkta mı anlamadım. öbce Isinbayeva sonra Leryn Franco... Hepsi de Allah takdiri güzelliğe sahipler. Ben de sırığa başlasam acaba yakışıklı olur muyum ?

Beercholic dedi ki...

elena isinbaeva yakışırdı buraya bence :D

Julien Dekosta dedi ki...

isinbayeva kafkas kokenli, akraba cikabilir ona gore konusalim :D
bide bi romen cimnastikci vardi, madalya aldi, onuda ekliyorum listeye ehehe

Adsız dedi ki...

lolo jones'da unutulmasın. müthiş bir güzellik, ve harika bir sprinter. ama bu akşam yaşadığı trajedi hatırlanacak cinsten değil :/

KaSiM dedi ki...

valla bazıları beğenmeyebilir belki ama ben Blanka Vlasic'e aşığım uzun ince suratı ve 32 dişini gösterdiği gülüşü beni benden almaya yetiyor.

frankiegar dedi ki...

seksi fotoğrafları için tıklayınız..

http://www18.gazetevatan.com/fotogaleri/resim.asp?kat=4950&page_number=1

Adsız dedi ki...

herkes sırık demiş de cirit atıyor bu abla.

Onur Aydın dedi ki...

Şimdi benim içim yanmaz mı gidip Elvan'ı Naim'i Türk yapana kadar şunu Türk yapsaydanız olimpiyatlar için, ahanda şuraya yazıyorum Türk erkeğinin %30'u (yüzdelerde hiç sallamam) önümüzdeki olimpiyatlara yüzücü olarak bile katılır, Michael Phelps'in bile rekorlarını dama atardı. (tahminlerde de hiç sallamam)

Ah ...

Beercholic dedi ki...

ABD li Jimnastikçi Shawn Johnson ayrıca koray ın dediği de Romen Sandra izbasa veya Steliana Nistor dan bahsediyor ki Nistor favorim :D sonra isinbaeva, jamaikalı shelly-ann fraiser, bir de tabii ki NEVİN YANIT bu olimpiyatın güzelleri :D

BoixosNois dedi ki...

işte o kadar büyük bir güzellik..cirite sırık dedirtiyor :)))

aşkın dedi ki...

Makyaj güzeli
Dağlar kızı Reyhan
Türkiyede bundan çok var
Kalçası fazla büyük
Paraguay'dan güzel çıkmaz

100 kişiye soramadık...

Adsız dedi ki...

bana çekiç gibi geldi :P

dchetin dedi ki...

gözlüğünden yansıyan şaşkın hakem bakışı olayım. terlet beni.

Adsız dedi ki...

hayatımın geri kalanını cirit sporuna adamak istiyorum.

varol döken dedi ki...

bu gözler spor aleminde katarina witt gibisini görmedi, gören varsa söylesin abiler:)

franco güzel ama ben o yandan bakışıyla nevin yanıt'ı tek geçerim, hayat yolunda engelleri onunla beraber aşarım:) bir de sibel özkan var, bence çok sempatik, shawn johnsonlara o kutu suratlı romenlere 5 basar...

heike dresller nerede heike dressler?

Adsız dedi ki...

Katana gibi maaşallah :P

Adsız dedi ki...

Bu resimde ilgimi çekmedi ama
http://www18.gazetevatan.com/fotogaleri/resim.asp?kat=4950&page_number=1

burdaki masum duruş altındaki sexi bakışı görünce erimedim desem yalan olur.Allah sahibine bağışlasın diyelim

Adsız dedi ki...

Maalesef elenmiş finallerde yarışamayacak.

RaRe dedi ki...

bence çok güzel bi kadın değil ama kendine has bi havası var..karizma yapmaya gelmiş sanki olimpiyatlara =)

Adem dedi ki...

anonymous; atom bombası atsın düştüğü yere kurban olurum.

Adsız dedi ki...

Kesinlikle gözlükler farklı bir hava vermiş.Çok seksi.

Çubuklu Sevdalısı dedi ki...

abi neresi güzel bunun ya güzel de hani 10 numara hatun değil bence ne bielyim

bilog dedi ki...

geçen gün bir arkadaş görüşmesinde kızlar olimpiyatlardaki yüzücüleri konuşuyordu. biz de erkekler olarak lan bu olimpiyatlarda böyle güzel, taş bi hatun yok mu diye düşündük. bulamadık. halt etmişiz biz. her sporu izlemessen böyle olur:) kesinlikle çok karizmatik ve çok seksi bir kadın. takipçisiyim artık.

(var mı başka sizin aklınızda böyle hatun sporcu?:)

Adsız dedi ki...

balon olduğunu gösterdi. olimpiyatlara 51. olarak veda etmiştir.

tabi amacı madalya değilse sadece şöhreti yakalamaksa onu şimdiden elde etti bile.

Adsız dedi ki...

Allah Djokovice bagislasin.
Olimpiyatlarda götürdü kızı.