19 Haziran 2008

Çulsuz Kaldık!

Ne demek lazım şimdi? Servet'i yitirdik, çulsuz kaldık mı? Servet'in vücudu iflas etti, iflas eden biz miyiz onu yarın akşam göreceğiz. (Taktik gereği oynamayacak haberi yaymanın bir manası yok; Nihat değil ki Servet) Gökhan Zan ve Emre Aşık ikilisi; bırakın milli takımı 3 büyükler bile onlarla tandemlerini kurmaya yeltenmez. Aday kadro seçimindeki hatanın sonucudur bu. Servet sakat gelmiş kampa, Gökhan Zan zaten her daim cam adam. 23 kişilik kadroya Emre Güngör haricinde bir stoper daha eklenmeliydi. İbrahim Kaş'ı neden yolladılar ki? Yarın Gökhan Zan maçın 5. dakikasında omuzunu tutsa kim şaşırır bu ülkede? Al o zaman Hakan Balta'yı göbeğe, maç oynamamış Uğur Boral sahaya. Kalede Volkan yok, Rüştü'nün de ortası yok, ya batırır, ya çıkarır. Aurelio cezalı, Emre sakat. Servet'siz bir defansa sabredebilmek için sofranın kuruluş saati bir saat erkene alınmış, büyüklerin sayısına artı bir eklenmiştir. Erken gelin kardeşim...

36 yorum:

Adsız dedi ki...

yo estuve en salzburgo. hemos derrotado griegos con equipo de reserva.
todo es bueno. todo es perfecto. creemos en el campeonato. italiano de defensa son muy débiles. tenemos la mejor delantero la asociación. Villa y Torres. vamos a ganar 3-1.

y en tus ojos
deseo de perder
esta noche de verano
una aventura más

mágicas noches
que persigue un gol
Bajo el infierno
una tragedia italianaaaaa
vamos destruir italianaaaaaaa

Hasta luego
(jose ramón gregorio jiménez moreira)

Adsız dedi ki...

antes de que el torneo, dije -3 juegos, 9 puntos -

(jose ramón gregorio jiménez moreira)

aşkın dedi ki...

Abi bu ikisinin dörtlükleri vardı resimde görünmüyor?
Ramoncan seni de görecez İtalya maçından sonra..

dr feelgood dedi ki...

@ramon

toni > villa :)

servet oynar yarın. hatta acaip oynar. aurelio cezalı olmasa mehmet topal-emre güngör ikilisi olabilirdi. ben olsam emre güngör-hakan balta çıkarım maça ardayı sol beke alırım. hadi len demeyin, vestel manisada bek oynamıştı arda yanlış hatırlamıyorsam. ters kademeye girebilir mi bilmiyorum ama uğur boral da giremiyor.

Adsız dedi ki...

d.villa 4 toni 0

4>0

(jose ramón gregorio jiménez moreira)

Adsız dedi ki...

ispanya 3 italya 1
yazın bunu hiç şaşmaz.

orkun dedi ki...

kafa iyi, her posta bir yorum yazmazsam içimde kalıyor :)

yarınki maç bonus artık bence ya, kazandık kaybettik stresi olmadan rahat rahat seyredelim, ayrıca da sonuçta 11 kişiyle çıkıyoruz, 90 dakika top oynanacak, belli mi olur?

Adsız dedi ki...

@ ramon

¿Cuántas veces ver llegar a España en semifinales del Campeonato de Europa? Sin embargo estoy cansada de ver a los italianos en la parte superior cada vez. Así que no se confía tanto. :)

Hasta luego

Benden ramon'a google translate yardımıyla gelsin bu da :D

Adsız dedi ki...

servet in sakatlığından çok daha can sıkan gökhan zan ın oynayacak olması.. viyana sokaklarından çevrilecek herhangi bir türk genci forma giyecek deseler daha rahat uyurdum.

Adsız dedi ki...

es como un goya pintura.
Francisco José de Goya y Lucientes

él es el mejor pintor de España y el mundo.

Picasso i el odio . xaxaxaa

Goya > Picasso

(jose ramón gregorio jiménez moreira)

dr feelgood dedi ki...

david villa: 18 goal/la liga
luca toni: 24 goal/bundesliga

:) <3 ramon

Adsız dedi ki...

es como un goya pintura.
Francisco José de Goya y Lucientes

él es el mejor pintor de España y el mundo.

Picasso i el odio . xaxaxaa

Goya > Picasso

(jose ramón gregorio jiménez moreira)

Adsız dedi ki...

Somos el mejor equipo.

¿Con qué frecuencia Turquía ingresar en la Copa de Europa?

(jose ramón gregorio jiménez moreira)

altan yerdenayaga dedi ki...

bu gerçekten kötü oldu.gökhan zan konusunda herkes hemfikir sanırım.burda piyasa yapıp avrupaya gidecekti aklınca.işler onun için istediği gibi gitmeyince sinan abisiyle yoğun telefon trafiğine girdi.bakalım yarın ne olacak.şimdi ibrahim kaşa gelde üzülme.sağbekte oynardı.toraman'ı şahsi mevzuları yüzünden almadı.ben de pek hazetmem ama kimseyi yarı yolda bırakmazdı en azından.sakat makat oynardı oda.gökhan zana benim itimatım sıfır.inşallah bizi yanıltır.bari topal'ın yanında ayhan oynasa.hamit ortanın sağına kazım kulübeye.biraz daha sert olsak.benim pek umudum kalmadı açıkcası.zaten şu ana kadar yaptıklarıyla milli takım başarılıdır bence.şimdiden teşekkür ederim...

peralta dedi ki...

abi kaç kişi içiyorsunuz iki büyük'ü :)

BT dedi ki...

@peralta
x+1=3
4/3
:)

Adsız dedi ki...

goyayı seviyor picassoyu sevmiyor galiba.

edgar belgi dedi ki...

oh man goya is magic alright, yet picasso is the true modernist master, changing the playground for all in the 20th century..

love em all, grand artist I mean.

ramonla baska turlu olmayacak.

Adsız dedi ki...

goya tablosu demiş. ilahi ramon. harbi kafa adam ya.

Beercholic dedi ki...

ramon i dont know italia > spain or spain > italia, i know only this: spain isn't good enough on tournaments. in World Cup or Europe Cup, you aren't success.

Go Holland, Go Turkey!

Adsız dedi ki...

google dan çeviriyorum. okurken karnıma ağrı girdi. ilk mesajda diyor ki.
salzburgtaydım. yunanları yedek takımla ezdik. herşey iyi herşey mükemmel şampiyonluğa inanıyoruz.italyan savunması çok zayıf. biz en çift forvete sahibiz villa-torres. 3-1 kazanacağız.

ve gözlerinde
kaybetme arzusu
bugece yaz mevsimi
bir maceradan fazlası

sihirli geceler
bir gol atmak
cehennemin dibinde
italyan trajedisi
italyayı yokedelim.

2. mesaj turnuvadan önce 3 maç 9 puan dedim.
3. mesaj goya tablolarına benziyor.fransisco goya ispanyanın ve dünyanın en büyük ressamıdır.
picassodan nefret ediyorum

sonra da arkadaş ona demişki. ispanya ne sıklıkla yarıfinal oynuyor.
ramonun cevabı. biz en iyi takımız türkiye ne sıklıkta avrupa kupasına katılıyor.

:)))) karnım ağrıdı valla.

Adsız dedi ki...

servet kesin yok mu? nerden geldi bu haber ya, atv de colin kazim-gokhan zan ilk 11 de diyor.nasi lan neden ya! lan hay ....!!!
Artik yenilirsek eskisi kadar uzulmucem cunku fatih terim got olacak.

memduh95 dedi ki...

hakan balta-emre aşık şeklinde başlayıp sola uğur boral'ın koyulacağı şeklinde yorumlar var ama ben ihtimal vermiyorum. gökhan zan çabuk kırılırsa yine böyle yapabilir ancak. mehmet topal'ı da zor zaman stoperi düşündüğü biliniyor terim'in. bu da bir olasılık.

uğur boral'ın sol açık olarak zerre düşünülmemesine hazırlık maçlarından beri kılım. arda sağa alınıp kazım falan kesilirdi.

yüzde 35-40 şans biçiyordum bize lakin servetsiz verebileceğim en iyimser yüzde 17 falan olabilir.

çok ince gördüm.

Robaggio dedi ki...

yahu gökhan zanı pletikosa bile çalımlar, o oynayacağına semih oynasın onun yerine olmadı 10 kişi çıkalım hadi o olmaz en kötü terim girsin kendisi oynasın...
en çok kızdığım adam alpay özalan. arkadaş adam olaydın kölnde didişmeyeydin eskisi gibi olmasan da en azından formda kalaydın, alpayın ölüsü bile oynar bu takımda ama adam nerde Allah bilir en son askerden döndü, zaten euro 96 ve euro 2000den kalan kıllıklarım vardı kendisine bu sefer olmadığı için kıl olduğum 3.durum oldu (isviçre maçını saymıyorum bile)..

Adsız dedi ki...

terim yerine akli basinda formayi hakedene veren,sistemli oyunu olan bir hocamiz olsaydi final bile oynardik!!!Ugur boral i yarin sol acikta kullanmak gerek. arda göbekte oyun kurucu da oynayabilir.

Adsız dedi ki...

bu arada su alpay videosunu izleyin bakin, birde simdiki stoperlerimize bakin,bende kiziyordum ama videodan sonra agrim sizim kalmadi,helal sana alpay

http://www.youtube.com/watch?v=buDsfMTGmCw&feature=related

dr feelgood dedi ki...

galiba ramon ispanyol faşosu :)

ramon, do you know casillas' girlfriend in person ? if you do, please tell her that i have pure, noble feelings for her.

mavibenim dedi ki...

dr. feelgood!!

bu nasıl bir yazıdır ya, klasik türk yaklaşımı.. hemen belden aşağı vurmalar, imalar.. yuhh!!

varol döken dedi ki...

valla ramon iyi hoş ama durup dururken i hate picasso nereden çıkıyor; adama bir "tomar las cosas con calma" derler... sempatimi kaybediyorum ne yazık ki kendisine... mesela cruyff un hastasıyım ama mickey mouse a gülüyordum, incelikliydi çünkü ama goya en büyük ispanyol ressamı, picasso dan nefret ederim falan kesmedi beni...

fatih terim'e kıllıktan hırvatistan, ramon a kıllıktan italya:) yok yok hırvatistan olmasın, biz kıl olalım yeter ki kazanalım ama italya bunları fena çarpsın...

forza azzuri, forza picasso, forza libertad...

Adsız dedi ki...

off alpay videosu cilgin ya. cidden alpay ayriydi ama manasiz siniri kendinide yedi.
formda bir alpayla servet oynasa gobekte bi dusunun!!! babayaroo!

Adsız dedi ki...

youtube yasağını nasıl aşabiliyoruz?videoyu izleyemedim.
cahilim tamam.yardım edin.

Adsız dedi ki...

bu aksam hakem felaketi yolda mi acaba? adamin annesi hirvatmis.

Adsız dedi ki...

youtube a ben ulasiyorum ama nasil?

once opendns e ugra, proxy gir. sonrada adresi www koymadan http://youtube.com/ seklinde yaz, bide firefox kullaniyorum ben bilmiyorum etkisi varmi. yutup tikir tikir masalla.

memduh95 dedi ki...

www.ktunnel.com ya da www.vtunnel.com'dan girebilirsiniz youtube'a ayrıca. yalnız benim maxthon'ı kitleyebiliyor bunlar, ie'de de yapabilir. opera ya da firefox tercih edebilirsiniz.

Adsız dedi ki...

Türk "sol" gençliğinin en sevdiği hareket beğenmediğin fikirlere faşist damgası vur oh ne ala memleket.Ramon you are the best :))

Beercholic dedi ki...

he ramon saçmalayınca güzel oluyor da, biz saçmalayınca, kalsik türk oluyor.. bravo!