17 Haziran 2008

Ronaldo Harbi

Manchester United, Real Madrid'i FIFA'ya şikayet etmişti sözleşmeli oyuncumuzu ayartıyor diye. Kuyruk sallayan Cristiano Ronaldo'ydu. Real Madrid'in son teklifi Robinho artı 50 milyon euro. Man. United da bu arada boş durmamış Sergio Ramos ve Robinho'ya talip olduğunu açıklamıştı. FIFA, İngilizlerin şikayetini yersiz buldu. Madrid basını 1 aydır bu transferle yatıp kalkıyor ama ezeli rakip Barselona medyası da Real Madrid'e taş koymak için bugün Inter, Ronaldo'nun peşinde manşeti atmış. Man. United taraftarı bunca spekülasyon sonrası ne düşünüyordur acaba? Ronaldo'ya gideceksen git ulan çekmiş midirler acaba? Bunun adı Ronaldo harbi. Harbi olan Ronaldo değil ama...

13 yorum:

Adsız dedi ki...

ronaldo'nun bu kıvırmalarına manchester forumlarında falan buyuk bir tepki var.ronaldo ne yapmak istediğini resmi bir şekilde açıklamış değil.ortada sadece gazetelerde çıkan dedikodular var ki onları da çoğu kişi okumuyo bile zaten.marca bu olayda fotomac'ı da,fanatik'i de geride bıraktı zaten.dedigim gibi ronaldo manchester taraftarını çileden çıkarmış durumda.cl finalinden sonra kalıyorum diye açıklama yaptı,hala kıvırıyor.ve evet bizim sabrımız artık taştı ve gideceksen git diyoruz.elbet biri bulunur yerine.ha belki yeri zor kapanır ama aynı şey cantona,beckham,ruud gittiğinde de soylendi ve hepsinden sonra da aynı şekilde devam edildi.kalsa mükemmel olur orası ayrı mesele...

tahir durten dedi ki...

bu kdr zirladiktan ve madrid yanlisi aciklamalar yaptiktan sonra ronaldo'nun kalsa da gecen seneki kdr yararli olacagini dusunmuyorum. sonucta aklina girmis ya da girilmis bi kere... tabii ronaldo gibisi yok su an dunyada. ama tavan yapmisken ve ronaldo'nun akli bu kdr karisikken satmak karli olabilir united icin. ayrica olasi bir takasta robinho'nun united'da is yapacagini dusunuyorum.

Burak Doğan dedi ki...

Bildiğim kadarıyla, forumlarda kalıyorum sözünü çok geç ve Real'e kuyruk salladıktan sonra yaptığından nereye gidersen git diyenler baya var..

cisco dedi ki...

soyle bişey var ki, iki sene ustuste super performans gosteren futbolcu pek azdır. ronaldinho'ya da insan degil diyoduk, aynı formunun yanına yaklasamadı. eger konusulan rakamlar, robinho+para takasları dogruysa manu'nun dusunmesi hata, hem bence gitmek isteyen adama da dur denilmez...

Adsız dedi ki...

cisco ya katiliyorum. biz ne balonlar gorduk heheyy.. beckham, ronaldinho, ronaldo(eskisi)..bu sene bu sincan cakali tipli portekizlinin dususe gececegi asikar, manchesterin hazir madrid abarmisken parayi cukkalamasi en akillica olanidir derim.

varol döken dedi ki...

koskoca manchester united bu şaşkın ördeğin ayak oyunlarına geliyorsa yazıklar olsun... ronaldo'nun asıl yüzü, şampiyonlar ligi'nde penaltıyı kaçırdıktan sonra oluşan şaşkın ördek yüzüdür... bu adam lider olamaz, ferguson'un elinden giderse de bir daha iflah olmaz!

tahir durten dedi ki...

ronaldo'nun tek icinde kalan sey manchester'daki berberiymis... gelsin turkiye'de 2.5 liraya sac+sakal keserler o igrenc modeli...

Adsız dedi ki...

Valla kendimi çekinmeden bir united taraftarı ilan ettiğimden çok da objektif olamasam da, bana ronaldo'nun gitmesi manchester united'a beklendiği kadar darbe vurmaz gibi geliyor. 2 senedir gösterdiği performansı yadsımak zor gerçi ama ben united'ın 2 yıldır elde ettiği başarılarda daha çok alex ferguson faktörünün baskın olduğunu düşünüyorum. Bu sene bence değişen yapısıyla normalde şampiyon olmaması gereken bir kadroyu şampiyon yapan adam ronaldo, bu kesin, ama bu takım eğer oturursa ronaldoya eskisi kadar ihtiyaç duymayacaktır.
Bu arada bu robinho merakını da anlamıyorum, şahsen ben robinho'yu united 11'ine koymam, hadi sergio ramos tamam da, robinho nedir yahu. Onun yerine uzun boylu bir forvet ve gattuso klonu bir ortasaha peşinde koşsalar daha mantıklı.
Bu arada "ronaldo yoksa nani var" diyemiyorum çünkü tarzları belli oranda benzer olsa da ronaldo kadar "efektif" olamayacakdır, o kesin.

bahtiyar dedi ki...

biraz manu taraftar forumlarında dolaşınca anladım bu adamı taraftar gözden çıkarmış hatta yerine adaylar bulmaya başlamışlar taraftarda artık gidecek diye bakıyo olaya o yüzden bu iş büyük ihtimalle olacak bence de robinho+50m euro cok iyi keşke ramos+robinho=ronaldo yapabilse manu sağ bek sorununu da 10 yıl için cözer

Adsız dedi ki...

hayır benim anlamadığım bu sözleşmmesi devam eden oyuncuyla ilgilenme olayı zaten 100 yıldır yok muydu da son 5-6 yıldır etik dışı bir şeymiş gibi anılmaya başlandı.yoksa futbolcuyla veya kuluple görüşme sırası mı sorun oluyor?

Julien Dekosta dedi ki...

Peki tamam kahrolsun eski ronaldo ama yenisi kim?

Adsız dedi ki...

BU ILK YORUMU YAZAN GERCEK GIGGSMI
???!? NE BILIM GERCEKTENDE BIZIM TAKIN FELAN DIYINCE LAN ACABA TURKCE BILIYORDA SITEYE GIRIYOR YORUMMU YAZIYOR DIYE DUSUNDUM BIRDEN AMA SONRA ANLADIM ORJINAL BLOG ISMIYLE GIRMEMIS SADECE NAME EKLEMIS DEDIM GERCEK GIGGS DEILDIR LA BU DIYE.

Semt Aşığı dedi ki...

50 milyon Avro+ Robinyo 3 Ronaldo eder elinde nani varken özellikle.
Arda ya 20 miyon Avro verilecekmiş.Kim 1 Dk. düşünecekki satmak için ver gitsin :) aynı hesap 50 milyon Avro!!!!!