19 Haziran 2008

Euro 2008 Manzaraları #7

17 yorum:

Adsız dedi ki...

başıma bir şey gelmeyecekse, ikinci resime aşık oldum :D

Adsız dedi ki...

@aceto,
Ramôn la konuşsan da beni ispanya'ya aldırsa :)
Her manzarada en az 1 ispanyol var :)
Güzel ülkedir severim oraları ;)

serkan dedi ki...

@drizzt

abi o bağyan Iker Casillas'ın kız arkadaşı olur :)

ismi de Eva Gonzalez

altan yerdenayaga dedi ki...

ispanyolun msni var mı?:))eva gonzalez'miş.2002de bizim tribünlerde hep aysun kayacı'yı çekiyolardı onun gibi bişey olmuş herhalde.yine de msni olan varda :)

dr feelgood dedi ki...

o zaman casillas'a söyleyelim bizi evine alsın.

Julien Dekosta dedi ki...

ben bu Eva Gonzalez icin kupa finalinde kendi kaleme gol atarim.
valla atarim!

Adsız dedi ki...

ortadaki jennifer lopezi en alttaki scarlett johanssonu andırıyo :)

dr feelgood dedi ki...

hep diyorum ispanya portekiz hatunları bambaşka oluyor diye kimse sallamıyor. eva gonzalez kapak olsun tüm elizabethçilere :)

hulleci dedi ki...

SABROSA!

serkan dedi ki...

@altan yerdenayaga

var abi, buyur: evag@terra.es

a.c. sedef dedi ki...

casillas'ın manitaya sulanmak olmaz.ben de ilk resimdeki hüzünlü italyanı diyorum.

Adsız dedi ki...

ilk resimdekide rachel roxxx'e benziyor baya :))

orkun dedi ki...

Manzaralar #2 miydi #3 müydü hatırlamıyorum, "bu resmi de senin italya kontenjanından mı koydun?" diye bulaşmıştım, ondan sonra maşallah boş yok, hep süper resimler koydun be, eline sağlık.

Adsız dedi ki...

Foto 3 teki hatun kişinin dudakları herşeye bedel...
Inferno

Her Yol Roma dedi ki...

son resim bariz drew barrymore :)

mavibenim dedi ki...

Eva Gonzalez'i üzen ayaklar kırılsın..

varol döken dedi ki...

eva gonzales ablamız müslüman olmuş dua ediyor, ona artık dini bütün bir yiğit yakışır, dayanın yiğitler casillas'ın kalesine, gün cenk günüdür.

gazanız mübarek olsun:)

not: bana bakmayın dünya ahret bacım olsun:)