3 Nisan 2008

John Abruzzi

Kral adamdın abi. Senin gibisi gelmedi...

12 yorum:

Trofolo dedi ki...

Theodore Bagwell plase. Scofield atbasi. Sucre is my brother.

mephistopheles dedi ki...

Onun olduruldugu bolumde "Yaw dizideki en kral adami nasil oldurursunuz? Yapilir mi bu be?" diye isteri krizlerine girmistim. En son beni bu kadar uzen olay www.galatasaray.com'a girdigimde Ribery'nin Marsilya formali resmini gordugum andi. Abruzzi dizinin ilk bolumelrinde gicik bir adamdi ama sonradan en sempatik karakter olarak one cikmisti. Ayni Lost'taki Sawyer gibi. Olayin perde arkasinda ne var bilmiyorum ama diziyi Abruzzi'den once ve sonra diye iki doneme ayirmak gerekir!

kutay dedi ki...

c-note da kraldır

Svetlin dedi ki...

Abruzzi ölmese Sona'da bir numaralı adam olurdu, biz de mükemmle bir 3. sezon izlerdik. Onun gibisi hakkaten gelmedi. Adam ölürken bile karizmaydı. Bu adamı görünce "I knee only to God and I see no him here" sözleri ve o sahne geliyor direk aklıma. Büyük adamsın abi, ellerinden öperim

Svetlin dedi ki...

Abruzzi ölmese Sona'da bir numaralı adam olurdu, biz de mükemmle bir 3. sezon izlerdik. Onun gibisi hakkaten gelmedi. Adam ölürken bile karizmaydı. Bu adamı görünce "I knee only to God and I see no him here" sözleri ve o sahne geliyor direk aklıma. Büyük adamsın abi, ellerinden öperim

Adsız dedi ki...

Karizma kelimesinin sözlükteki karşılığı...

ultras/Movement dedi ki...

Abruzzi'nin ölme sahnesi ve oradaki "ben sadece tanrının önünde eğilir ve burada tanrıyı göremiyorum" sözleri, Ergenin herşeyi itiraf edeceğim" deyip kıza gitmesi sahneleri sezon 2yi çekici kılan anlar...

kiprit dedi ki...

4. sezonda sara tancredi dönecekmiş, bir iyilik yapsalarda Abruzziyide geri döndürseler ne güzel olur

orkun dedi ki...

Cehaletimi mazur görün, bu hangi dizi?

Ben bu vatandaşı "Fargo"dan hatırlıyorum. Başka filmlerden de tabii de Fargo'da filmin sonundaki sahneye çok gülmüştüm; vatandaş kocaman bir et öğütme makinesinin başında en son kurbanının parçalarını yok ediyor, hatun şerif yardımıcısı silahı doğrultmuş, "teslim ol" diye bağırıyor, gürültüden babanın duymasına imkan yok, işine devam ediyor, sonra kadını görüyor, hem işine devam edip hem de "ne vardı canım?" gibisinden bir işaret yapıyor, hatun da boş olan eliyle şapkasının tepesindeki şerif rozetini gösteriyordu.

Adsız dedi ki...

aceto, sözüm sana, yapmasaydın bunu keşke.. o abruzzi'ye var ya çok yanlış yaptılar prisonbreak'te... o cia ajanı nasıl kıstırdı abruzzi'yi otel odasında be aceto... ama gerçekten çok kral bi şekilde öldü... ölüm yakıştı john abruzzî'ye...ruhu şad olsun, mekanı cennet olsun... şimdi abruzzi'nin yokluğunda mapus ağası olarak ibiş kılıklı zenci bi köle tüccarını seyrediyor bu gözler...

Adsız dedi ki...

şimdi yukardaki iletilerde abruzzi'yi lost denilen saçma dizideki sawyer isimli ibiş karakterle kıyaslayan bi insan gördüm... ve gerçekten yıkıldım... o arkadaşa sadece şunu söylüyorum 'abruzzi yattığı mezarından çıkar ve sana unutamayacağın anlar yaşatır, kendine dikkat et, yatarken evin kapısını iyice kilitle'

SirEvo dedi ki...

Abi tıkladım senin Cinema etiketine, bakıyorum önerilerine.
İzlediğim ve "bittiğim" filmleri de görünce yüzümde ufak bir gülümseme oluşuyor. Ama Abruzzi diyince akan sular durur. Prison break bir yana, Abruzzi bir yanadır benim için de. :)