3 Nisan 2008

Ara

9 yorum:

Free Siyaset dedi ki...

ah bu aralar. kötü haber. tez bitmesi dilegiyle...

tknycl dedi ki...

ara vermene ilk defa seviniyorum aceto..böylece okuyamadığım eski blogları tavaf ettim bütün gün..patron geldi naptın tasarımlar falan bitti mi diye dedim leopar kurdum bütün gün mekoşa diye.ankara simidi ye bizim için.saygılar..

Murat YILMAZ dedi ki...

aman ara uzun sürmesin aceto abi...

Mucoid dedi ki...

Sevmiyorum bu araları..=)

tahir durten dedi ki...

e bu ara bitti bitecek artik herhalde...

hmdvrk dedi ki...

pause :)

el-faruk dedi ki...

Feldkamp sonrası gelişmelerin bir uzantısı bu ara, aceto GS'nin başına geçiyor 6 haftalığına. Tahminlerim bu yönde, Gençlerbirliği deplasmanı var, öncesinde ön görüşmeler falan, bu arada Raul akıl kurcalıyor, nasıl yapacak çocuk, derken bu blog mini bir öksüzlük sendromuna tabi oldu.

Beercholic dedi ki...

bitsin artık bu ara :D

wotws dedi ki...

hadi ama...