1 Nisan 2008

Chelsea'nin Muhtemel İlk 15'i

Chelsea analizleri okuyorum, dinliyorum medyada. Önce bir Jose Mourinho hikayesi anlatmam lazım. Mourinho ufak kağıtlarını doldurmuş, geçmiş taktik tablosu karşısına. Porto,Real Madrid ile oynayacak. Taktik için kafa patlatıyor. Oyuncu eşleşmelerini yapıyor, duran toplar, kanatlar. Tamam diyor çözdüm Real Madrid'i, elimden kurtulamazlar. Tabloya bir bakıyor. 12 adam yazmış kendi takımına! Kaybediyorlar o maçı. Chelsea analizleri de buna benziyor. Bir başlıyorlar anlatmaya orta sahada, Lampard, Ballack, Essien, Makalele, Joe Cole, Obi Mikel, Malouda var. Sanırsın bu adamların hepsi bir arada oynuyor. Forvette Drogba çok tehlikeli, Kalou asist kralı, Shevchenko zaten Fener'i tanıyor, Anelka da var. Defansta Terry, Alex, Cole, Belletti var, S.W Philips kanattan tehlikeli geliyor. Ricardo Carvalho'ya dikkat. Ivanovic de iyi oyuncu. Hani bir kalede Cech ve Cudicini'yi bir arada oynatan yok. Dizilişlerde bu iki tire, ne zaman ki 3 hatta 4 tireye çıktı kafalar karıştı. 4-2-3-1, 4-1-3-1-1 derken; hesabı çorba yapıp toplamda 12 hatta 13'ü bulan yorumcular var. Chelsea'nin sahaya çıkacağı ilk 15 budur işte...
- Rakip 4-2-3-2-2 oynuyor.
+ Hocam 13 yaptı
- Kesme devam ediyorum...

4 yorum:

King Santillana dedi ki...

Sondaki karşılıklı konuşma yerle yeksan etti gülmekten :)

kutay dedi ki...

harika bir yazı :)

alt + 168 dedi ki...

ben olsa shaaya şöyle çıakrırım chelsea'yi (4-1-3-2-3)

cech - cole, carvalho, terry, belletti - essien - lampard, ballack, joe cole - malouda, sw phillips - shevchenko, kalou, drogba

zaten kadrodan anelka, alex, makalele ve obi mikel'i kestim sadece. bi de kaleye tek adam geçirdim..

alt + 168 dedi ki...

muhtemel 11 denen şeyde nette kendine böyle yer bulmuş:

Cudicini,
Ferrera (Essien)
Terry
Carvalho
Aslhy Cole
Joe Cole
Lampard
Makalele
Ballack
Kalou
Drogba