30 Mart 2008

El Turco

14 gole ulaştı Nihat. La Liga kariyerinde 2. kez şampiyonluk yarışında. Betis deplasmanında ufak çaplı bir rezalete imza atan Barça'yı sollayıp 2.lik koltuğuna oturdular. Şampiyonluktan söz etmiyorlar, tek dertleri şimdilik 2. olup; Şampiyonlar Ligi'nde ön eleme oynama zahmetinden kurtulmak. Villarreal ve Nihat elbette ki manşetlerde. Efektif golcüden, "Killer Otomano"ya kadar binbir sıfatla. Rossi yine harika oynadı Sarı'larda. Atletico Madrid böyle bir takım işte. Sevilla'yı deplasmanda yen, gel burada 3 ye. Defansları zaten sallanıyor, geri kalan da tutukluk yaptı mı; kaçınılmaz son. Real Madrid-Sevilla maçı saat 22:00'de...

"La efectividad de Nihat. El jugador turco sigue siendo el máximo goleador del Villarreal tras haber marcado dos goles. Su presencia en el campo es sinónimo de peligro "Marca
Video: Villarreal:3 Atletico Madrid:0

6 yorum:

babayaro dedi ki...

la liga'da bu sezon en çok oyundan alınan oyuncuymuş kendisi.

piyaz dedi ki...

valla daha once de yazmistim; hakan sukur'un italya turu ya da fatih terim icin butun turkiye dua etmistik. valla el turco lafini duyunca benim de tuylerim diken diken oldu.
hadi bunu eski takimina bakmadan futbolcularda yapiyoruz da keske avrupa da mucadele eden takimlar icin de yapabilsek (elbette bunu baskalarina laf atmak icin yazmiyorum, en basitinden ben de besiktas ya da galatasaray'in avrupa maclarinda rakip takimi destekliyorum; ama ne yalan soyliyim bazen halimden de utaniyorum - keske bunu duzeltebilsem).

el_turco dedi ki...

nihat in gecen haftaki levante macinda tribundeydim mac cikisinda bekleyip konustuk biraz, sagolsun yanimiza geldi hemen turk bayragini gorunce, pires de vardi yaninda birlikte arabaya atlayip milli takim icin havaalaninin yolunu tuttular, yaklasik 1000 kisi gelmisti villareal den ama formalarinin hicbirinde nihat yazmiyordu anlasilan daha tam degerini anlayamamislar aksam ki mactan sonra bi daha dusunurler belki, bu arada kiz cocugu bekliyor nihat ve ailesi yakinda yakisir....

Taylanov dedi ki...

Ne kadar büyük bir futbolcu olduğunun farkında olanları seviyorum ben. Nihat efendide onlardan biri.

Unknown dedi ki...

bu hafta sevilla'ya yenilip gerçek yerini bulur bence villareal. Barcelona o ligde ne yapıp eder ikinciliğe oturur. Tabi 2.lik hakkı villareal'indir.

dr feelgood dedi ki...

nihat burdan gittiğinde bu kadar büyük bir oyuncu değildi. promising youngstar tadındaydı. sağ açık oynuyodu falan. ispanya da adam oldu nihat iyi ki de oldu.