18 Aralık 2007

Yazıklar Olsun Sana Capello

Garip bir milletiz. Fatih Terim'in İngilizcesiyle dalga geçildi bir ay boyunca. Cnbc-e'de iki diziyi anlıyorum diyen zevzekler başımıza filolog kesildiğinden, -hadi bunu Murat Belge yazı konusu yapsa eyvallah diyeceğim de- adamı topa tuttular. İngilizce bilmiyordu Terim. Capello biliyor mu? Bilmiyor. Yazıklar olsun lan sana Capello. Adam son 20 yılın en iyi 3-5 teknik adamı arasında. İhtiyacı olmuş mu bugüne kadar İngilizce? Memleketinde çalışmış; bir de İspanya'da. Olmamış ki; öğrenmemiş işte. Şimdi "bir ayda öğrenirim" diyor. Diyor da; hemen bir dil profesörüne sormuşlar. Adam da "nah öğrenir bir ayda" demiş. Sonuç; Capello'yu İngilizler bir gün kovarlarsa, bunun sebebi 2010 Dünya Kupası'na gitmemek olacak. İngilizce öğrenmemesi değil. Dümbelek ne demekti İngilizce?

2 yorum:

Noat Samisa dedi ki...

Sen de biliyorsun ki sevgili aceto, dalga geçilen ya da yadırganan Terim'in İngilizce bilmemesi ya da iyi bilmemesi değil.Konu Capello'nun İngilizce'si ise mesele kimin kime uyması gerektiğine göre değişir.İtalyanca bilen İngiliz'in bulunmadığı yerde de Capello İtalyanca konuşsun, yarın biri çevirir.

ornitrin dedi ki...

Bence de dalga geçilen Fatih Terim'in ingilizce bilmemesi değil. Küçük dağları ben yarattım havasında olması, ben ingilizce biliyorum diye hava yapmaya çalışırken rezil olması. Gördük sonucu "in the tabele"de. Niye kasıyor ki türkçe konuşsun, biri çevirir nasıl olsa.