18 Kasım 2008

Savunma

Gazeteciliğin esaslarındadır. Fikri takip yapalım. Catania, Torino'ya frikik golü atarken 4 futbolcu barajın arkasına koşmuş, biri indirip aklınca kalecinin dikkatini dağıtmış, Mascaro da topu filelere yollamıştı. Peki golü yiyen Torino kalecisi ne diyor? Bir anda karşısında belirlen bir kıça mı konsantre oldu yoksa gözünü toptan ayırmadı mı? Sereni der ki: Ben Plasmati'nin şortunu indirdiğini görmedim, baraj yüzünden topu zor görüyordum. Baraj o kadar kalabalıktı ki top kaleye gelirken topu son anda gördüm. Neyse Sereni bu açıklamayla kendini temize çıkarmış(!)

3 yorum:

Bellamy. dedi ki...

ben demiştim :) önceki post'un yorumlarına bakın (:

Özgür Akgün dedi ki...

oha artık, cok merak ettim. Youtube'da "torino ass" diye aratcam, bakalım nolcak :)

John Doe dedi ki...

6 hafta ceza geldi şortunu indirene