18 Kasım 2008

Maradona Antremanda

"Hiç mi seyretmediniz beni oğlum!"

37 yorum:

tknycl dedi ki...

aceto senin şu beckham-adidas-milan teorinden sonra ben mi paranoyak oldum bilmiyorum ama acaba maradona gibi her antremanda çekilecek videoları ve fotolarının tüm ajanslarda populer olacağını bilen adidas,coca cola ve claro ile bu atamanın alakası olabilir mi diye düşünmeden edemiyorum...

frodo555 dedi ki...

...da, babanın argentina serüveni "TD'lik futbolculuktan öyle farklı bişeydir ki; Maradona olsan başarılı olacağının, iyi TD olacağının garantisi yoktur" tezini sahiplenenleri haklı çıkaracak bence...

romario dedi ki...

yeşil çimlerde maradonayı tekrar görmek heyecan verici

soba dedi ki...

"elinle vurucaksin bak bu şekil.."

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

diegoooooooooo,,ta mamo la panocha
sea cual sea tu, tu peralte tener éxito.

galatasaray > fenerbahce

para los amantes de Aragonés.

İsmail Şayan dedi ki...

@ aceto

efendim "şenkardeşler kıraathanesi'ne çevirmek" teriminin ispanyol kültüründeki muadili nedir? yok ise birebir çevirisi de olabilir. arkadaş bokunu çıkarmaya başladı da biraz. hangi suları kulaçladığının farkında da değil üstelik.

maradona ile fener'in, cimbom'un ne ilgisi var yahu!

@ ramon

carlos > ramon

ps: I don't mean roberto carlos.

dört gün düşünsün kim bu diye.

BT dedi ki...

@hebenneka
farkındayım elbette. onu kendi haline bıraktım. onu yazma bunu yazma demiyorum. insanlar da fazla üstüne alınıyorlar. Beni güldürüyor. Gereğinden fazla ciddiye alanlara da gülmelerini tavsiye ederim...

Unknown dedi ki...

maradonanın sistem adamı olmasına alışkın değilim.. bu tarz hoşuma gitmedi.. yedek kulubesinde puro yakarsa falan belki açılır kendide...

jose dedi ki...

ramon we love you:)

yes Galatasaray>fenerbahçe

Fethi dedi ki...

ahh ahh keşke bu işler izlemekle olsaydı ne kral topcu olurdum o zaman;ama gel gorki boş kaleye golu kacırıorum daha halı sahada

Fethi dedi ki...

ahh ahh keşke bu işler izlemekle olsaydı ne kral topcu olurdum o zaman;ama gel gorki boş kaleye golu kacırıorum daha halı sahada

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Hahahaha...Ramon,I completely agree with you...Interesting,isn't it?Love from Korea!

Bana karşı yapılsa ayar olurdum ama lehine söyleyince güldürüyor insanıi.Bir Real Madrid'li olan Aceto'nun bu arkadaşa gülüp geçmeside bununla ilgili sanırım.:)

MaX CadY dedi ki...

@ramon
you're the best :)).

Ortega dedi ki...

Ramon,
yavaş gel saçı başı dağıtma sonra :D

hadesperado dedi ki...

Bülent abi, olaya bak :) http://www.gazeteport.com.tr/SPOR/NEWS/GP_326700

aksilaz dedi ki...

@ramon
beni real madrid den sogutma artık.

biri ispanyolcaya cevirrise iyi olur.

ssim dedi ki...

ramon biliyosun sen bu işi kanka :)

varol döken dedi ki...

@aceto
valla bu sefer ben de güldüm, mahallenin delisi gibi çıkıp ortalığı karıştırıp kayboluyor...

benim tek ricam küfür etmesin, hayır ne anam ne babam ne bir tanıdığım katalan ama...

@ramon
fenerbahçe's greatness is not championship titles or cups or money... fenerbahçe's greatness is another greatness, neither you or another men can understand this!

ahahaha elin ispanyoluna islam çupi ele cevap verdikten sonra bence de cidiye almamak lazım:)

Ghetto Ultras Tribune Group dedi ki...

ramon if u wanna come our country one day,plz only say it we can go u to kadikoy and u see which is the bigger one ok?

FB Tv has more than more viewers than others :D
FB magazine > GS mag + BJK mag.
FB ticket sale butch > Gs+BJK
FB capasity>
FB marks
.
.
.

Math has only real rules ok?i think u should go to high sch again? non equation rules:
x>y cos x=4 y=1
buda cevabım olsun sana ramon ayar ettin beni :D ayrıca bir maradona fanı ve barçalıyım efendim saygılar

mre dedi ki...

Ramon kendisine çok tepki gelince en azından okurların bir kısmını yanıma çekeyim diye düşündür heralde. Sevdim bu yorumunu ama hala forza Barca...

oralardaniyivurur dedi ki...

Ramon, Barça > Madrid
jejejejejejejeje
o da gülsün birazcık

İsmail Şayan dedi ki...

@ aceto

Öncelikle belirteyim, "onu yazma bunu yazma" gibi bir muhabbet ihtimalini aklımın ucundan bile geçirmedim. Üstüme alınma gibi bir durum da yok. O tür muhabbetlerde derhal olay yerinden uzaklaşırım. Hemen olaya dalıp salya saçarak "biz böyleyiz, siz şöylesiniz" muhabbeti yapanlarla hiç işim olmaz. Yani oraya başka takımları yazsa ya da işaretin yönü ters de olsa aynı tepkiyi verme noktasına gelmiştim zaten... Üstelik Fenerbahçe ya da Galatasaray'ın, kendisinin umrunda olduğunu da hiç sanmıyorum.

Adamın Bernabeu'da maymun taklidi yapanlardan biri olmaya gayet uygun bir yapısı var anladığım kadarıyla. Kafasında belirlediği bir kaç takım var, onlara dokunmuyor. Bunların dışında kalanlardan hakkında yazdığında küfür etmediği takım yok neredeyse. Bir tek juve'ye dair yazdığı bir yorumda biraz zorlarsam saygıya benzer bir ifade bulabiliyorum. Diğer hepsinin al birini vur ötekine. Sevemiyorum rakibine saygı gösterme özürlü adamları.

Bir de shift'in yanındaki tuşu kullanmayı öğrenmiş, çok da hoşuna gitmiş. Almanlarla ilgili bir post mu var? Hemen kullanılmalı o tuş. Biri hem futbolcu hem teknik direktör olarak şampiyon kulüpleri kazanmış ilk insan, diğeri Türkiye'de devrim başlatmış bir efsane. İkisi de terk eylemiş bu diyarları. Ulan adamları bari mezarlarında rahat bırak be!

Çıkmamış candan ümit kesilmez(hayat varsa umut vardır) derler ama benim için umutsuz vaka kendisi. Trofolo "be clever eat my liver" demişti kendisine ama öyle bir ihtimal yok bence. Sadece sinir bozucu bir hâl aldı, onu ifade etmek istemiştim.

Neyse, şu hayali carlos üzerinde biraz çalışayım ben. Sahi bi Ze Carlos vardı ne oldu o'na?.. 97 yazında Sao Paolo sokaklarında karpuz satarak geçimini sağlayan adam ertesi yaz Fransa'da dünya kupası yarı finalinde ilk millî maçına çıkmıştı. Acaip bir futbol masalıydı.

@ vakilinchuk

kore'nin yüz karasısın sen :)

miracsaral dedi ki...

Yahu burası lise yatakhanesi değil ki Fotospor tarzı Fener, Cimbomu döver muhabbetleri yapılıyor. Konuyla zaten hiç ilgisi yok, Güiza ve Ramon Türk insanını çabuk tanımışlar bence..

Lullahope dedi ki...

ramon, por favor...

kıt ispanyolcamla "yapma gözünü seviym" dedim. hhah

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

@hebennokia

what do you talk about amigo? please english or spanish. very long writing. is this your life story? are you mel gibson ?

i cant understand but i want to learn.. if you write so much. there are 2 possibilty.

1- you know something
2- you dont know anything..

carlos?? carlos alberto. i watched him

burak FB dedi ki...

eğer çok yazarsan 2 ihtimal vardır. ya bişeyler biliyorsun ya hiçbir şey bilmiyorsun:))))))))))))))))))))))))))))))))

ramon aga kızdırma ismail beyi. valla ayvalıktan gelir bulur seni madridte

lancey dedi ki...

you are the best ramon

i love so much real madrid

but Beşiktaş>GS
Beşiktaş>FB

serkan dedi ki...

@ aceto..

abi ukalalık gibi algılanmasın, antrenman olacak doğrusu..
teşekkürler..

Unknown dedi ki...

hayır bi de çocuk değil ki kelli felli adam.50 yaşında.kulağını mı çekicen bu saatten sonra.

Unknown dedi ki...

Fenerbahce greatness cannot describe as fenerbahce fans said..because they dont even know how big they are...but we would tell; raise ur both arms and connect them on top of ur head..this is how big fenerbahce is...

İsmail Şayan dedi ki...

@ ramon

It seemed to me like you are trying to ask me about what I've wrote. And I think there's been a problem on your keyboard while you were writing my name:)

You're right: I don't know anything. Hebenneka means "the person who thinks that he knows too much but knows nothing". That's not my choice, that's my father's choise, like your name.

Go ahead amigo.

Çevirisi:

Bana ne yazdığımı sormaya çalışıyormuşsun gibi görünüyor. Galiba adımı yazdığın sırada klavyende bir sorun oluşmuş.

Haklısın, hiç bir şey bildiğim yok. Hebenneka da "her şeyi bildiğini zanneden fakat hiç bir şey bilmeyen" anlamına gelir. Benim tercihim değil, babam seçmiş, tıpkı senin adın gibi.

Devam et arkadaş.

ramon sanchez pizjuan dedi ki...

ilahi ramon :)
xaxaxaxa

untildie dedi ki...

Ramon abim noktayı koymuş: Bildiğim tek şey; hiç bir şey bilmediğimdir.

Arkadaşlar biraz alınmış ama okuyupta anladığınıza göre espri olduğunu da anlamışsınızdır. Lütfen uzatmayalım.Burasının sadece blog olduğunu bilirdim taraftar forumu değil.

skos dedi ki...

ahahahahah mel gibson mısın diyor adam lan ahahahah

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

OK. i apologize for your name.

give my best wishes to your father. he must be a very clever man. he saw your future when you are a baby. and gave you a true name.

a friendly advice. if you speak so much this shows you dont know anything. speak little and people think you are a man of knowledge..

GO AHEAD??? are a traffic police ??

ok officer. i'm going to dinner now. jejejejeje

also carlos alberto is an old footballer .. now retired.

varol döken dedi ki...

@kaan yiğit
dün anaokulunda bunu mu öğrettiler size:)

varol döken dedi ki...

my father loves carlos alberto also socrates, zinho, garrincha... but i love cruyff, van basten, bergkamp and i miss caniggia...

goixgotchea>casillas

van basten>hugo sanchez

cruyff>all

ramon yatmaya yerin yok!