18 Kasım 2008

Çok Özledik Abi

41 yorum:

Fethi dedi ki...

benim için;

zidane=şampiyonlar ligi finalınde leverkusene attıgı gol

tahir durten dedi ki...

ya bence ne yazik ki materazzi'ye koydugu kafa daha on planda

ihk dedi ki...

Zidaneın en güzel golü Deportivo La Coruna'ya attığı goldür. İzleyin kendiniz karar verin. http://www.youtube.com/watch?v=ClPNFZtgP6M

thunderbird dedi ki...

hemde coooook be anasini satim

orkun dedi ki...

yav bu materazzi nasıl bir heriftir ki şu adamı o kafayı vuracak hale getirebildi?

Baran Doğan dedi ki...

29 yaşındayım, benim gördüğün en büyük futbolcu Zidane'dı. Daha büyüğünü görür müyüm şüpheliyim.

gameover dedi ki...

Efsaneler, Zidane ın da futbolu bırakmasıyla futbol sahnesinden silindi.
Şimdi böyle bir futbolcu yok ve belki de uzun süre olmayacak.Nasri'ye yeni Zidane deniyorsa, vay bizim halimize...

SAFÆ dedi ki...

bir defa gelir..

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

we wont forget. the best.

zidane > cruyff
ben arfa > jordi cruyff

@fethi
do you mean 2002 leverkusen ? his shot was great but alo r.carlos running. roberto carlos was 30 years old.. now 36 and in estambol with DONKEY LUIS (70) and josico (33)

@ghetto ultras boy.. what is this are you a jewish from poland ghetto ? do you love beitar jerusalem. jejeje.. i know estambol also came to visit my soldier friend in 1999.. ok i will be there in 2009. i will wait you in the synagogue..

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

who is BJK ? where does he play ?

oumar dedi ki...

benim için;

zidane= futbol.

aksilaz dedi ki...

sürekli onun bi verkaç yapma hayli kurarım.top ona cok yakısıyor

fataliyev dedi ki...

Bizim çağımızın efsanesi... Bizden sonrakilerin efsanesi kim olacak merak ediyorum. Messi, C.Ronaldo falan diyene darılırım, gönül koyarım...

Ögeday Karabulut dedi ki...

Ben bu adamı Materazzi dallamasına attığı kafa ile hatırlayacağım, büyüksün be Zidane...

serdark dedi ki...

simdi moradona postuyla alt alta gorunce gozumde canlandi..zidane da hoca olsaya?? ne karizmatik olur saha kenarinda! acaip yakisir fransa hocaligi, yanina da koy deschamp i, blanc i da yardimci yap..super!

lancey dedi ki...

gerçekten çok özledim zidane ı onun gibi pek futbolcu yok olmadıda...

gaasmi dedi ki...

Galatasaraylı değilim ama benim fikrimce

Hagi > Zidane

Ramonca yazdım. Rahatsızlık verdiysek affola.

josemarcelosalas dedi ki...

1987 doğumluyum. Yaşımdan dolayı ne Pele'yi izleyebildim ne Garrincha'yı ne Maradona'yı ne Eusebio'yu ne de Di Stefano'yu...
İzlediklerimin en büyüğüydü Zinedine Zidane... Onun gibi bir futbolcu bir daha asla yeryüzüne gelmez, gelemez, buraya da yazıyorum. Bıraktığında ağlatandır kendisi, var mı ötesi? Şimdilik Yoann Gourcuff ile kendimi avutuyorum. Umut fakirin ekmeğidir işte...

Merci Zizou.

Spicoli dedi ki...

@orkun

Zidane agresif sayilabilecek bir adamdi zaten. Vaktiyle Juventus`ta oynarken sampiyonlar liginde su an hatirlayamadigim bir macta daha rakibe kafa atmisligi da var.E tabi o pozisyonda Materazzi`nin tahrigini göz ardi edecek degilim orasi ayri.

MARADONADONI dedi ki...

Güvenliğim tehlikede Türkiye güvenilir bir yer değil dediğinden beri sevmiyorum bu adamı. ben Materazzi'nin yerinde olsaydım onu orada gömerdim sahaya

felix mourinho dedi ki...

@gaasmi

katılıyorum. hagi'yi daha çok özledik be..

Berk dedi ki...

bu adam bu yıl kırklareli-babaeskiye geldi, belki ananem gördü adamı ben göremedim ühühühü=(

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Zidane büyük oyuncuydu...Özledikmi özledik hakkaten.Hani Cruyff'tan kesinlikle büyük değildir diyemem.Genede zor be...

O değil Ramon Türk takımlarına el attalıberi baya güldürüyor beni ama...Hani Barca'ya laf attığında bile biz Barca'lılar arıza çıkarıyorduk.Hayırlara vesile olsun ne diyim...

@Ramon...

Today you really make me laugh today...:)

Fethi dedi ki...

@ramon

yes i refer to that goal,it was amazing.But i cannot applause r.carlos for his effort cause he is playing for fenerbahce and i am a fan of galatasaray:)

lebovzki dedi ki...

sadizme girmeden göğsümün ortasına bir maç esnasında,mümkünse iyi bir maç,yılların birikmiş hırsıyla bir kafa yemek isterdim.

jose dedi ki...

ramona bak aragonese eşek demiş:):):)

donkey louis:D

untildie dedi ki...

Ah ulan ah! İnsanların değeri onları kaybettikten sonra anlaşılırmış. Arasıra tüplerden birinde videosunu izlerim hasret gideririm. Herşeyiyle büyük futbolcuydu.

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

@fethi di canio..

ok amigo. roberto carlos football life is over. that's why he left real medrid..

lazio is a good club.

Bahadraga dedi ki...

Şahsi fikrim, Euro 2000 Portekiz-Fransa maçında Zidane'ın oynadığı oyun, bir futbolcunun ulaşabileceği en üst noktadır. Yani o maçın tekrarını izleme fırsatı bulanlar bence işi gücü bırakıp izlemeli.

erdincinho altunozzi dedi ki...

iki gözüm seneler geçiyor
gönül ektiğini biçiyor
bir selam lütfet, bu ne çok hasret
gel barışalım artık....

zizou futbol dünyamın manevi babasıydı benim için
sevmeyenler olur elbette olacaktır
ama çok özledim ben futbolunu,kaptanlığını,adam gibi adam kişiliğini

Fethi dedi ki...

@ramon
i agree with you lazio is good club and di canio what can i say about him;excellent player

serdark dedi ki...

@bahadraga

gol olmadigina acidigim muthis bir sahneyi barindirir o mac..

Zidane kendi sahasinda tac cizgisine yakin bi yerde topu alir, ustune gelen dmc lerden ikisini yatirir yere..ve fuleli adimlar dedigimiz kosusuna baslar. oyle bir andir ki bu, kim tutmaya gelirse gelsin calim yiyecegi bellidir..adam kosarken sana o guveni verir..ve oyle sasali hareketlere degil basit dokunuslarla milleti caresiz biraka biraka ilerler. basit ve estetiktir..portekiz defansi oyle bir dagilir ki sag kanattan bindiren oyuncu tek pasla gole gidecektir. Zidane boslugu gorur ama o pas portekizli birinin ayagina carpar..iste o an cok icimden gelerek bir kufur ettim!

jose dedi ki...

Fransa 98 de Brezılya kalecısı Taffarelın aglarına salladıgı ıkı kafa vuruşu!Büyüksün Zizou!

31 ligas y 11 eurocopas dedi ki...

@fethi

no. lazio very good but di canio is a maniac. how many teams did he change? i cant count.
but he's better than lucarelli.

lucarelli says "i'm communist" but he loves money. lucarelli says" my national team is livorno" but he plays in italy..

no surprise .. they're italians.

Hakan Artar dedi ki...

su pozisyonda vucudunun yaptigi aciya bakin... yuhhhh!!!

Sinan Yılmaz dedi ki...

Çok özledim evet...
Futbolu bıraktıktan sonra Hakan Şükür'ün de oynadığı bir özel maç düzenlemişlerdi. Aylar sonra heyecanla seyretmiştim onu...

Son maçı da tuhaftı hafızamda. Temmuz başları 2006. Erikli sahilindeyim. Erikli Keşan'ı geçince Trakya'da bir köy. Denizi mütiştir yazlık bir yer...

Çadır kurmuştum yanlız başıma. Kız arkadaşımda orada tabii :) Finali izlemeye götürmüştüm onuda. Izgara et, şarap ve final... Final'den çok Zidane'ın son maçıydı benim için tv tam karşımdaydı.

Maç uzadı tabi bizim hanımın uykusu geldi :) Sinan hadi hadi hadi gidelim...

Birinci uzatmanın sonlarında bir ortaya kafa vurdu Zidane. Kalenin ortasına gitti, çeldi Buffon. Ahh çekmiştim. Sana ne oluyor diyor tabi...

Sonra Zidane'ı gösterdi kamera profilden.
Kız arkadaşım demişti ki. Ya ne korkunç bakıyor. Sanki birisine saldıracak.

Çok geçmeden Mattarazi'ye kafa atmıştı. Kız arkadaşımın ön sezileri kuvvetlidir.

Canım çıkmıştı onu maç bitinceye kadar. uyutmadan evine götürebilmek için.

Daha 16 yaşındaydı bende 18 :D Yine Erikli sahilinde tanışmıştık 2 sene öncesinde... 4 sene geçti ardından. Erikli deyince her yaz böyle bir anım vardır.

Nox dedi ki...

zidane, hagi hepsini çok özledik evet de, ramon stand-up yapıyor, coştu, coşturdu, güldürdü :D ben ilk defa böyle görüyorum onu.

imroz dedi ki...

2006 If Istanbul Bağımsız Film Festivali'nde "Zidane: A 21st Century Portrait" filmi gösterildi. 2005 Nisan'ında oynanan R. Madrid-Villereal karşılasması boyunca onlarca kameranın odağında sadece Zizou vardı. Toplu/topsuz oyundaki hareketleri, konsantrasyonu, oyun sahasını süzüşü çok iyi verilmişti. Asist yapması ve daha sonra bir pozisyonda direk kırmızı kart görmesi filmin/belgeselin sadece küçük bir detayı olarak kaldı. James Joyce'a ithafen "Genç Bir Adamın Sanatçı Olarak Portesi" idi sahada.

MaX CadY dedi ki...

yanında ki adamı da birine benzeticem ama çıkaramadım. ilk anda zola geldi aklıma.

neverLander ® dedi ki...

kimse bişey dememiş :

@ramon

bjk is the short form of beşiktaş jimnastik kulübü, aka beşiktaş football team. one of the 3 bigs (3 big football clubs of istanbul). you may remember them from the matches they lost 8-0 to liverpool and they won chelsea 0-2.

Adsız dedi ki...

ramon besiktas'i en iyi 3-0 biten barcelona macindan animsar bence