16 Kasım 2008

Atkı Baba

14 yorum:

ultrasArtiglio dedi ki...

Totemmidir ? :)

Temur dedi ki...

Neresi burası acaba!!!

müşkülpesent dedi ki...

duvarda ki 1908 bana beykoz'u hatırlatıyor ama beykoz'a hiç benzemiyor mekan.

Hautain dedi ki...

Feyenoord-Hollanda olabilir mi?

havyarsız dedi ki...

1908 yazısının yanında resmi olan zat Lenin midir abi?

erdincinho altunozzi dedi ki...

atkılardan anlaşıldıgı kadarıyla bi balkan ülkesi burası galiba.
ya da rusya olabilir ..
duvardaki grafiti lenin'i andırıyor gibi

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Resimdeki mekan neresi bilemedimde,duvardaki Lenin değil onu biliyorum.Öyle saçsız sakalsız Lenin'mi olur yaw?!?

Bence Sırbistan burası.Atkıların çoğuda Crvena Zvezda atkısı bence...

havyarsız dedi ki...

Lenin olmalı.
bkz:
http://cla.calpoly.edu/~lcall/lenin.gif

http://www.enternasyonaltr.com/resimler/Lenin.jpg

markojaric dedi ki...

Galatasaray tribününden genç yaşta kaybettiğimiz Murat El Saleh kardeşimize benzettim bende duvardaki resmi. Kendisini tıpa tıp benzer resimlerle anmıştı ultrAslan sık sık. Hatta uA-El Saleh diye alt grubuda var...

phoneix dedi ki...

atkı baba zenin heralde

phoneix dedi ki...

atkı baba zenin heralde

Genel Sekreter Vak dedi ki...

El Saleh'e hakikaten benziyor.Aklım gelmişti ama ismini hatırlayamamıştım...

Deniz dedi ki...

Duvardaki amca Tito.

volkan dedi ki...

Sağ üstteki Widzew atkısına bakarak Lodz, Polonya diyorum. Yanlış olabilir ama diğerlerine yol göstermiş olurum en azından.