8 Ekim 2008

Ljungberg Günlüğü #5

28 yorum:

ssim dedi ki...

para var. e kafada rahat. hayat sana güzel kanka :)

Jeyhun® dedi ki...

Ablaninda masallahi var :)

AAAA dedi ki...

adamın futbola döneceği yok gibi. tabi batan bankalardan birine parayı kaptırısa katar'a bilemedin türkiye'ye gelir herhalde.

Cem Kalay dedi ki...

ben demiştim önceki resimde yenilerini çağırıyo diye:D:D

91 dedi ki...

kesinlikle futbola dönmemek için yeterli sebebi var abinin. huzurda saygıyla eğiliyorum.

aksilaz dedi ki...

playboy olur bu adamın sonu.tabi bide mankenlik patlattımı parada vermez bu işlere.

del piero dedi ki...

yahu iyide nereye kadar böyle, hazıra dağ dayanmaz derler!!!

vardır bu babanın ama bir kaç yatırımı kesin, acaba yatırımı kızlarmı her resimde ayrı bi tane olunca kıllandım ;)

vselcuk dedi ki...

arkadasin futbola donecek gibi hali yok ...

Arif dedi ki...

Ben bu adamı tutuyorum.
İdol olacak futbolculardan :)

Fatih dedi ki...

hayret valla hayret. aceto paparazzi gibi. hakan sukur ne yapiyor, varsa elinizde foto falan gorsek rica etsem.

icimizdeki hakan sukur korkusu bambaska, futbolu birakamadi gitti rahata eremedim. geceleri uykumdan cigliklarla uyaniyorum hakan gs'ye donmus gene diye.

Unknown dedi ki...

yeni bir label yap abi ljungberg olarak:) adamda şeytan tüyü var

mre dedi ki...

İnatla dar kot giymesi dışında güzel giyiniyor abimiz.

scugnizzi dedi ki...

fenerbahçe'yi kurtarsa kurtarsa o kurtarır. euro 2008'de fena oynamadı.

breath dedi ki...

bu adamin huzurunda saygiyla egilmeyin bence, saygisiz da egilmeyin..

:)

Umur Burak Ayaz dedi ki...

Her fotoda ayrı hatunlarla, hepsi de güzel:)

Ya Ljungberg öyle aman Allah yakışıklı bir adam değil ama abideki karizma hiçbir futbolcuda yok herhalde:D

EDDIE dedi ki...

hah şöyle yav, şimdi bir şeye benzemiş giydikleri :]

Cakko dedi ki...

kendisi hala NY'da mı ?

neden bir Amerikan takımı yüksek ücret ödeyip kendisini transfer etmek istemez hiç anlamam...

Beckham'da olduğu gibi.

BT dedi ki...

foto londra'da nobu restoran çıkışından

SAFÆ dedi ki...

Bu sefer güzel giyinmiş..

shadow dedi ki...

bu kadin beni olduruyor.

Mr.Eko dedi ki...

Londra,nobu restoran hummm ok. Parayı bulursak adreslerden biri orası olsun o vakit

jose dedi ki...

hatun sağlammış dogruya dogru.

ucancekirge dedi ki...

adam surekli degistirio hatunlari bi guzel yiyo paraları tuketemedi bi turlu :D

Unknown dedi ki...

ben olsam bende oynamam bu ortamdan sonra.. helal sana bu yollar hafız...

Tarjeta Amarilla dedi ki...

yanindaki abla yavuklusu galiba, nereye gitse pesinde cocugun =)

varol döken dedi ki...

arkada elinde çiçekle bekleyen "gül lazım mı abi" diyen türklerden olmasın:)

Emir dedi ki...

Freddie işini biliyo ya, devam baba..

Bir Vurgun Bu Sevda dedi ki...

aynen devam ljungberg :)