22 Ekim 2008

Kim?

Doğru cevap 21 dakika sonra Anttisumiala'dan geldi: Chelsea'den Bosingwa

28 yorum:

Adsız dedi ki...

Malouda-A.Cole arasında kaldım :)

nowanda dedi ki...

Kiziroğlu Mustafa Bey?

egemen d. dedi ki...

rivaldo

josemarcelosalas dedi ki...

Ashley Cole?

erdincinho altunozzi dedi ki...

ashley cole bence:)

antti_sumiala dedi ki...

adidas ve şampiyonlar ligi armalarını gördüm.. bu chelsea nin deplasman forması sarı.. belki eşofmanlarını da yapmışlardır..

cevap: bosingwa.. evet fena salladım..

del piero dedi ki...

"florent malouda" yahu değilmi?? :)

Pardaillan dedi ki...

Ashley Cole gibi duruyor

Tunç Bozacılar dedi ki...

basinger !!

ti esti to dedi ki...

Büyük ihtimalle chelsea'li bir futbolcu.Tahminde bulunaYım;Florent Malouda ilk tercihim.

untildie dedi ki...

Bosingwa

Batistuta dedi ki...

ben :D

alt + 168 dedi ki...

ashley cole - chelsea

. dedi ki...

ashley cole?

theo walcott?

robotomoto dedi ki...

ashley cole sanırım.

Serkan Ünlü dedi ki...

robinho mu...

umutation! dedi ki...

rivaldo'ya benzettim ben şahsen...

a-town dedi ki...

rivaldo?

Sponza dedi ki...

ashley cole - chelsea

Comertsk dedi ki...

Ashley Cole?

L.E.N. dedi ki...

Deplasmana gitmiş bir Interli olarak Patrick Vieira ?

ssim dedi ki...

ashley cole

Jeyhun® dedi ki...

Jose Boswinga :)

selaminko dedi ki...

rivaldo ???

mre dedi ki...

ashley cole????
yaptığı hareketin meali de arsen wenger'e de kafam ..... :)

Gento dedi ki...

ashley cole? kazakistan maçındaki hatasından sonra çok anlamlı olurdu böyle bir fotoğraf

Travis and Tyler Durden dedi ki...

Rivaldo

Temur dedi ki...

walcott