1 Mayıs 2008

Alın Bunu

Taraftar başkana gider yaparsa...

4 yorum:

Adsız dedi ki...

aceto daha önce yazdın mı hatırlamıyorum ama şu başkan laporta ile ilgili bi yazı yazıp bizi aydınlatsan çok sevineceğiz, kimdir nedir, ne iş yapar, böyle güçlü bir koltuğa bu yaşta nasıl ulaşmıştır, Katalunya başkanı gibi adam sonuçta

maf dedi ki...

Hep benzer bi sahne var aklımda; kardeşim kulüpte çalışıyor.Yanına gidince Demirören ile karşı karşıya geliyoruz.Hafif yüzüme gülümsüyor gözlerine inatla bakınca, tam o anda kafamı çeviriyorum.
Buffff !!

50 defa yüzyüze geldik adamla, hiçbi'şey diyemedik tabi.Ne bi surat asma, ne bi' sitem.
Kendim olsa kariyerime kıyarım da, kardeş olunca olmuyor işte :)

Adsız dedi ki...

Dünyanın gıpta ile baktığı yıldızları size adam oğlu adam Laporta Başkan izlettirdi , eskiden iki sandalye bir eski koltuktan ibaret kulüp binasını moderen bir görünüme kavuşturdu. Bugün Afrika' ya ziyaretimde bana 'Etoo etoo, barca" diyorlar . Bu taraftar değil çapulcudur. Kimlerden nemalandığı belli.

Adsız dedi ki...

Bahsi geçen videoyu izledim, Başkan elemanı resmen ezmiş. Eleman dağılmıştır o olaydan sonra zannedersem, kışına Barça bayrağı bağlayıp çapulculuk yapmakla olmuyor bu işler. Yeni Camp Nou, Messi'li dönemler bile yeter de artar Laporta'nın icraatları arasında, Rijkaard'dan sonraki teknik adamı da doğru seçerse, bir 10 sene daha başkanlığı hak eder avukat Laporta'mız. ;)