30 Nisan 2008

Henry Are You Player(!)

Skor beni şaşırtmadı. Man. United yemeden atar diye tahminde bulunmuştum. Kim kaç kilometre koştu istatistiğini sevmiyorum ama maçın 70. dakikasıydı galiba; Park ne koştu, bir getirseler ekrana diye söylendim kendi kendime. İnanılmaz oynadı Park. Bir adam nasıl her yerde olabilir? United golü erken bulmasa Barça bu kadar topa sahip olamazdı. Bu sene Alex Ferguson klasiği. Defansı öyle bir oturtmuş ki; kim oynarsa oynasın yemiyor işte adamlar. Messi'nin balıklama dalışları dışında neden medet umuyordu ki Barça. En çok Eto'o ve Iniesta şaşırttı beni. Xavi de silikti. Zambrotta, Ronaldo ile aslanlar gibi savaştı. Toure sarı kartı görüp finali kaçırdığını idrak edince oyundan düştü. En güzeli son dakikalarda Puyol'un iki kişiyi katlayıp yaptığı ortaydı Barça ruhu adına. 8 yıl Ajax forması giyen Henry niye Old Trafford'da yuhalandı? Anlayamadım! Çeyrek finalden beri Cristiano Ronaldo'yu tutuyordum, Moskova'ya kadar kaç maç fazla seyredersek o kadar iyi hesabı. Barça'nın %58 topla oynadığı maçta Man. United'dan 150 pas fazla yaptığı istatistiği geldi ekrana. Bu da La Liga ile Premier Lig arasındaki farktır bence oyun ritmi adına. Atak olgunlaşacak da.... Messi'yi özlemişiz, gözlerimizin pası silindi. Man. United seneye bu kadroya Ricardo Quaresma'yı alsa neler olur acaba? Van der Saar'ın kudreti var tabii birde. O da neyse... El Mundo Deportivo maç sonrasında sezonu kupasız kapatan Barcelona taraftarları için ağlama duvarı açtı.Birileri "Henry Are You Player(!)" yazar mı acaba?

Manchester United:1 Barcelona:0
Gol: Scholes 14'
MANCHESTER UTD: Van der Sar; Hargreaves, Brown, Ferdinand, Evra (48' s.t. Silvestre); Carrick, Scholes (32' s.t. Fletcher), Park; Nani (32' s.t. Giggs), Ronaldo, Tevez. (Kuszczak, O'Shea, Anderson, Welbeck)
BARCELONA: Valdes; Zambrotta, Puyol, Milito, Abidal; Xavi, Toure (44' s.t. Gudjohnsen), Deco; Messi, Eto'o (27' s.t. Krkic), Iniesta (15' s.t. Henry). (Pinto, Sylvinho, Thuram, Edmilson)

35 yorum:

L dedi ki...

abi yani başkaları ne der bilmiyorum ama, çok küçümsüyorsun sanki barça'yı...

ayrıca gördük messi mi iyi, ronaldo mu. o kesinleşti en azından. "artis" ronaldo.

Adsız dedi ki...

yazini okuyunca maci beraber izlemisiz gibi geldi :)

park,messi,hatta inanamadim okuyunca quaresmayi alsalar...

3 arkadas izledik maci.. dediklerinin aynisini macta onlara soyledim..

ayni yerlere ayni kisilere bakmisiz diyecegim ama quaresmayi nasil tutturduk... :)

nice senelere bu arada... hakikaten numero uno blog..

aşkın dedi ki...

Çok iyi bir takımın eksiklerini gidermek yerine içine ederseniz olacağı budur.Zoruma giden nokta kaybedilen takımın Manchester olması, kupa ya Liverpoolun ya da Chelseanin.
Bu takıma yıllardır şut çekmek öğretilmedi, 18 milyon euroya Lucio değil Milito alındı, ahı gitmiş vahı kalmışken alınan ve topu uzaklaştırmayı düşünemeyen Zambrottayı üzerine ekleyince daha ne olsun, İniestayı oyundan çıkaran Rijkaardı saymıyorum bile.
Pozitif futbolun tamsilcisi kendi hatalarıyla kaybetti, öküz gibi koşmaktan ve defansa yatmaktan başka birşey bilmeyenler kazandı. Ronaldo Zambrotta denen salağı hırpalayarak içimin yağlarını eritti ya, sağolsun varolsun.Ha bu arada "Henry are you player"i ben çok önceden bu blogda söylemiştim.

arnawut dedi ki...

Henry are you player(!) :P

İniesta, Eto'o, Xavi, Evra çok kötüydü. Wes Brown mikemmel top oynadı. Van Der Saar'ı öldürmeye teşebbüs etti bikaç kere ama iyiydi :)

İ.Y. her zaman ki gibi yeri geldi güldürdü yeri geldi delirtti:D Geçen maçtaki gibi sesleri gitse diye dua ettim!

Vesselam;
United! United! United! United!

serkan utlu dedi ki...

ver topu messi'ye sabaha kadar izle,sırf bu herifi bir daha izlemek için Barça'nın finale kalmasını istedim son dakikalrda ...Bir ara köşede scholes'a öyle seri bir çalım attı ki scholes içinden ''dur olum gol de attık maymuna çevirme şu gecede beni'' demiştir kesin ,gerçi messi karşısında sefilleri oynamayan Man.untd'lı futbolcu yoktu galiba, jön oğlan Ronaldo bile ...

Adsız dedi ki...

ilker yasin şaka maka Henry 8 yıl Ajax'da oynuyor dedi,şoka girdim.emre tilev de hayaller tiyatrosuna takıldı.

Bu arada Messinin istediği zaman çalım atamayacağı futbolcu yok, bu maçta belli oldu.

Capitcao grande dedi ki...

Henry'e derler mi bilmem ama Kejman are you a big playerdan nasibini aldı :)

Adsız dedi ki...

Iniesta neden şaşırtmış anlayamadım, mükemmel oynadı bence. Eto'o gerçekten kötüydü, Henry & Gudj. ile başlardı Rijkaard Barça'dan iyi ayrılmak isteseydi.

Messi > Ronaldo bu tartışma götürmez isterse 50 gol atsın C.Ron her sezon. Ronaldo dahil herkesden makas aldı gözümüzün pasını sildi Messi.

Maradona'dan tek eksiği, ya da eksiği demeyeyim hala kararsız kaldığı nokta şut atma mevzu. 3-3'lük R. Madrid maçı ve 2007 Copa America'da bunu aşabilmişti zihinde, kazanmayı unutan bir Barça'da pas trafiğine takıldı Messi'nin tüm çalımları bu maç, hatta bu sezon.

İlker Yasin'dan "kupa ingilterede!" çıkışını da bekledik ama olmadı. Nasip değilmiş, Henry hayatında Amsterdam'a gitmiş midir, kaç defa gitmiştir bunu bir araştırsa iyiymiş İlker bey.

Lippi & Guardiola,
Mourinho & Luis Enrique..

Madrid'li Bülent abimizin gelecek sene başını hangileri ağrıtacak bakalım.

# Madrid forumlarının çoğunluğu Man United'a küfretmiş nerdeyse, nerden geldi bu Barça hayranlığı anlamadım. Barça elendi diye sevinenler azınlıkta kalmış.

Adsız dedi ki...

büyük takım aşığı emre tilev ve 100 yıl önce emekli olması gereken ilker yasin en az maç kadar dikkatimi çekti. Henry 8 yıl Ajax'ta oynadı bir başka klasiği oldu Sn.Yasin'in Iankov-Letchkov olayından sonra..
Bu Ercan Saatçi ve İlker Yasin'i Lost adasına gönderesim var...

Adsız dedi ki...

m.united bu kupayı alsa ne olur ki.Barca futbol oynadı 20 yıldır yaptığı gibi.m..united anti futbolun temsilcisidir bana göre barca ile kıyaslama yaptığımda.ronaldo mu messi'mi tartışmasına gelince hiç tartışmasız messi.

sambalici dedi ki...

messi ve ronaldo karşılaştırması çok yanlış yapılıyor bence. messinin çalımları ve ceza sahasına ölümüne dalışları tabiki insanın aklını başından alıyor ama ronaldo united'ı hücumda tamamen toplayan adam. ronaldo'nun united'a katkısıyla messi'nin barça'ya katkısı bir değil. farklı misyonların adamı ikisi de.

Adsız dedi ki...

sevgili aceto,

ingilizce kelimeleri türkçe cümlelerde kullananlardan pek hazzetmeyen fakat türkçe'de bir karşılığını bulamadığı bir sözcüğü kullanmak zorunda olaraktan bu insanlarla aynı kategoriye girmek üzere bir insan evladı olarak sormak isterim, sizde biraz manu "bandwagon" ına atlama eğilimi sezdim son zamanlarda, doğru mudur acaba, yoksa uyduruyor muyum ? teşekkürler.

cümlenin kötülüğü için de ayrıca özür dilerim. gecenin 3ünde elimden gelen bu.

Çağdaş Yılmaz dedi ki...

ingilizler süpürdü bu sene şampiyonlar ligini. gerçi ilk yarı finale aynı ülkeden üç takım çıkmıyor yada finali aynı ülkede iki takım oynamıyor. ama elenelerde kendi ülkelerin takımlarına elendiler sadece. eğer arsenal-liverpool eşleşmese dörtlü ingiliz görebilirdik. ama bu dört takım dışında yeni bir şeyler yok. uefa da çeyrek final bile göremediler.

Adsız dedi ki...

Messi nasil topcu oldugunu herkese gosterdi. Hatta sag korner direginin orada yeni bi calim da katti futbol literaturune. ama yonetmen tekrar getirmedi goruntuyu.

Bu kadar kotu bir Eto nasil bu kadar uzun sahada kaldi da Henry kenarda bekledi anlamis degilim.

Asagida soyledim ama 2020 de beni en sevindirecek gelisme Ilker Yasin'in mac anlatamayacak bir hale gelmis olmasi olacak. Dogan Grubu'nun Star TV'yi almis olmasinin bu sekilde bizi rahatsiz edecegi herhalde kimsenin aklina gelmemisti!!!

Murat Ozkan

Adsız dedi ki...

abi belkide ilker yasin henry'nin kendisine gencliginde ajax formasi alip club'a bara felan giderken disarda gezerken giydigini belirtmek istemisti kimbilir. belki gercektende adam 12 yasindan 20 yasina kadar aldigi formayi sakladi arada bir giydi ustune gezdi felan hemen suclamissiniz ilker tahsini.

Adsız dedi ki...

he wallak benimde var blackburn rovers formam hemde 4 senedir, hali saha macinda felan giydigimde diyor arkadaslar 4 senedir giyiyor diye.

Adsız dedi ki...

8 yıl Ajax forması giyen Henry niye Old Trafford'da yuhalandı? Anlayamadım
psv yada arsenal diye hatirliyorum ))

tofi dedi ki...

iniestayi fazla solda oynatti, ve zayif halka bence arkasindaki abidaldi, adam rakibinin böbrek tasini düsürdü sanirim bu kadar mi isabetsiz orta olur, fenerli ilker gibiydi:) ve messideki bu hiz ve hakimiyet sanirim kimsede yok, hele ceza sahasinin sagindaki scholes calimi manyakti, yazik oldu herseye ragmen barçayi isterdim

Adsız dedi ki...

Park ceza sahasında oluşan bir karambolde topu ileriye doğru tabiri caiz ise abanan Barça'lının şutunu uçan kafa ile kesip yeni bir karambol oluşturdu.Daha maçın başlarındaydı o pozisyon ve bu tür etkinlikleri maç boyunca devam etti.Velhasıl müthiş oynadı hakikaten.Maçı izlerken bende hayran kaldım.

Quaresma çok iyi bir oyuncu ama oyun içinde devamlılığı yok.Manu gibi herkesin tempo koyduğu bir takımda sefilleri oynar.Ben olsam çok daha az bir paraya Arda'yı alırım ki Ferguson yarım sezonda World Class bir oyuncu yapar kendisini.Avrupa Şampiyonası'nın Arda ve Mehmet Topal'a neler getireceğini göreceğiz...

Adsız dedi ki...

Messi owns all .

fyckreth® dedi ki...

Defans yapip cok kosan atletlerle, futbolculari izledim dun gece. Uzuldum gercekten Barca`ya. Ama yinede bu maci finalde izlemek isterdim. Bu aksamda sıkıcı bir mac izliycez anlasilan.
20 kisi devamli kosacak saldiracak ama 2 guzel hareket goremiycez.

tknycl dedi ki...

messi, are you human?
abi bana kimse bir numara c.r. demesin..bu maçla ilgili söylemiyorum.messi tipi yüzünden doğuştan kaybetmiş sadece.. bir de uzaktan şut artısı var ronaldo'nun.ben yıllarca messi'yi seyretmek istiyorum.ronaldo'nun zorlama mimiklerini görmesem de olur.bu arada umarım bu akşam liverpool çıkar finale de doğru dürüst bir final izleriz..

Kemal dedi ki...

manchester'ın zayıf halkası nani barcelona'nın abidal'dı bence. abidal'ı hiç beğenmemişimdir zaten barcelona gibi bir takımda ne işi var anlamıyorum. barça gudjohnseni iş işten geçtikten sonra aldı reykart'ın bir 15 dakika önce alması gerekirdi.

Park muazzam oynadı..

el_turco dedi ki...

ilk okudugumda kavrayamadim ne alaka dedim kendi kendime,
roumlari okuyunca farkina vardim muthis spikerlerimizin yaptiklarina, maci ispanyol kanalindan izledim, messi o calimini neden ekrana getirmediler tekrar sasirdim , yakalayamadilar mi acaba,,,

ihk dedi ki...

maçtan önceki posta "sakatlık filan yoksa henry ve giggs kesin oynamalı" diye yazmıştım. maçtan sonra da dediğimin arkasındayım. barça maça etoo yerine henry'yle başlasaydı turu geçerdi. manu'da rooney'in oynamayışı gerçekten çok belli oldu.

messi ronaldo'dan iyidir. bu kanıtlanmıştır. the end.

Adsız dedi ki...

aceto sayfanı ilk gunden beri takip ediyorum cok begeniyorum hersey icin sagol, fakat su barçaya olan garezin neyse artık kendini sogutuyosun barça taraftarlarından.tamam reali tutabilirsin,desteklersin ama bu kadarı da insanı rahatsız ediyor. bu tutumun yanlış.

maç için man turu haketmedi,ronaldo bidaha kendisini sevmeyen insanların sayısını artırdı.messi en iyisi oldugunu,puyolda gonullerin sampiyonu oldugunu gosterdi.temennim finalde chelsea nin gelip gelmesi.

L dedi ki...

valla abi, sen de tutup "günümüz futbolu" nun destekçiliğini yapacaksan, biz bırakıp gidelim, hiç uğraşmayalım. eşşek gbi kapanmak mı mesele, yoksa gol atamasan da "oynamak" mı. evet sonuç ortada belki ama, bir "güzel oynama çabası" var değil mi ortada. da ben niye konuşuyorum ki...

abidal zayıf halkaydı diyenler kimi istiyor? dünyada kaç tane sol bek var?

Adsız dedi ki...

ben macı halısahada sessiz izlediğim için İlker Yasin'in zırvasını atlamışım, sabah sabah SMS attım sazan gibi;
bu vesileyle ofisteki Arsenal mudavimi bir arkadaşım 2.dünya savaşında Arsenal'in Ajax'a forma gonderdiğini ve formalarının bundan aynı oldugunu söyledi, gönül acetodan okumak ister bu hikayeyi; varsa da sry daha evvel görmedim blogda;

Adsız dedi ki...

manu nun oyun taktik anlayisi gs ye benzetiyorum su sıralar, takım savunması ve pres yapiyolar ama hücumda allah ne verdiyse öle ya da böyle bi gol bulurlarsa diyip nasip işi yapıyolar

Adsız dedi ki...

benim anlamadıgım, 1-0 öne geçmiş olan takımdan ne zamandan beri iyi futbol, bol gol, bol pozisyon bulması bekleniyor. oynadıgın maç CL yarı finali, oynadıgın takımda barcelona yani. napsın man utd; 1-0'dan sonra arkayı riske edip, barca'yı yarı sahasına hapsedip ikiyi üçü mü arasın? golu bulan takımın kontrollu oyunu tercih etmesi kadar dogal ne olabilir, ingiliz, italyan ya da ispanyol ne farkeder? bahsettigimiz maç şampiyonlar ligi yarı finali. butun yatırımlar bu kupa için. ben 1-0 öne geçsem daha da beterini yaparım. yıllarca italyanlar bu şekilde CL'ne ambargo koymadı mı, ben mi yanlış hatırlıyorum? ha bir de butun maç topa sahip olmak, pas yapmak, ama kale onunde yaratıcı olamamak, ne zamandan beri iyi futbol olarak adlediliyor onu da bilmiyorum.

Beercholic dedi ki...

messi ronaldo'dan filan büyük değil, dün ronaldo kötü olmasına rağmen messi'den ne kadar iyi olduğunu kanıtladı bana göre, hatta ronaldo değil, messi'ydi ronaldo'dan ne kadar kötü olduğunu kanıtlayan.. çalım yapınca skorborda gol mü yazılıyor? önemli olan çalımın sonucunu getirmek değil mi? messi'nin bir tane yerini bulan arapasını görmedim, bir plase şutu dışında kaleyi bulan bir tane şut çektiğini de görmedim, adam şut özürlü, böyle büyük oyuncu mu olur? c.ronaldo'yu da sevmem ama adam işi biliyor! çalımını atınca pasını da veriyor, şutunu da çekiyor, oturttumu da gol oluyor..

Adsız dedi ki...

Ronaldo komple bir futbolcu.Adam sol bek pozisyonu alıp top çıkartıyor,atak başlatıyor.Takım sıkıştığında bütün sorumluluğu üzerine alıyor,skor MANU lehine ise top saklayıp takımı rahatlatıyor.Sahanın her yerinde ayak izleri var, sezon boyunca sakatlık nedir bilmiyor...Bütün bunlar yetmediği gibi 38 adet gol atıyor,bir dünya asist yapıyor.Attığı fantastik çalımlar ve frikik golleri izleyeni mest ediyor... Sonuç;Ligde ve Şampiyonlar Ligi'n de finish'e koşan MANU...

Peki Messi ne yapıyor? Ceza sahanının önünde 15 tane çalım atıyor ama doğru düzgün şut çekmiyor adam.Takımına en ufak defansif katkısı yok.Takım kötü günündeyse onlarla beraber küsüyor oyuna.İkide bir sakat...Eeee,sonuç? Barça La Liga ve Şampiyonlar liginde mort olmuş...

Ronaldo'nun aşırı öz güveni antipatik geliyor insanlara.Objektif olarak değerlendirilmemesine tek neden olarak bunu görüyorum.Yoksa bu kadar at gözlüğü takamaz kimse.

olurolur dedi ki...

Ajax forması harikaydı hakikaten . Bir de emre tilevin finalde iki ingiliz lafına "daha o belli değil " demesi de hafif bir sessizlik oluşturdu.

OmerBurger dedi ki...

Ben kesinlikle ilk maçta ronaldonun militoyu düğümlemesini, ikinci maçta da messinin scholes u öldürmesini bir kere olsun tekrar ekrana getirmeyen yönetmenlere, kanallara, ne bileyim hepsine......

Nazmi Hasdemir dedi ki...

İnsan görünümlü yaratığı İzel-Çelik-Ercan üçlüsünün yaptığı müziklerle bi bok sanmıştık. İzel aynı İzel, duygusal şarkılarla hala dinlenilesi bir hanım. Çelik desen ben sevmem şarkılarını ama seveni çoktur zannedersem. Bizimkine gelince onlardan ayrıldıktan sonra yaptığı müziği kimse dinlemedi. Bir şarkısını hatırlayan yok. Sporla ilgisini hiç bilmiyorduk, meğer herkes gibi oda modaya uyup Fener'li olmuş. Pahalı bir yerden kombine aldınmı Kadıköy'de artık bu ülkede adam sayıldığının tescilidir. Adamlık için başka bir haslet içinde olmana gerek yok. Saat tamircisinin torunu aynı yolu izlemiş, kısa yoldan adam sanılanlar sınıfına atlamış. Allah yürü ya kulum demiş, kardeşimize mütareke basının en önemli şahsiyetlerinden Ertuğrul Özkök'ün kızıyla evenmiş. Nerde nasıl, hangi ortamda görmüş evlenmiş belli değil. İçgüvesi kontenjanından gazeteye, taraftarı olduğu kısa yoldan yürümeye başladığı Fenerbahçe adamlığı kimliğiyle bir şeyler yazmaya başlatılmış.



Yazdığını, kendisi gibi olanlar dışında tek bir Fener'li bile okuduğunu sanmıyorum. Biz neden okuduk neden yazdık peki burada. Bi bok sandık, dün geceden beri nasıl kokmuş, ne renge bürünmüş, nasıl bulaşmış bi görelim istedik.

Gönderen Nazmi Hasdemir zaman: 09:28
Etiketler: bi bok sandıklarımız, ercan saatçi
mahalletakimi.blogspot.com