10 Aralık 2007

Raul'u Sattırmam

Manşetteki değil sağ alt köşedeki haber önemli. Fabio Capello, Marca'ya açıklamış: Ben olmasam Raul bugün Real Madrid'de yoktu. Geçen sezon başında göreve geldiğimde Başkan Calderon, Raul'u yollamak istedi. Aldığı paranın karşılığını veremiyor dedi bana. Ben de 13 yılda yaptıkları ortada, kalmasını iştiyorum dedim. Florentino Perez 3F'yi yemişti. Fernando Redondo, Fernando Hierro, Fernando Morientes.(Bunu detaylı anlatmak lazım bu hafta) O dönemin ki kanka dörtlüden bir Raul kalmıştı geriye. Bir Maldini bir Raul işte. Delikanlı bayrak adam. Ona da Calderon takmış kafayı, Capello olmasa o da yolcu(idi). Köprünün altından çok sular aktı 15 ay içinde. Raul sezona bomba gibi girdi. Öyle de devam ediyor...

2 yorum:

Adsız dedi ki...

yanli$ hatirlamiyorsam; zamaninda as roma ekonomik darbogazda oldugunda totti'nin satilmasi gundemdeydi. bu giri$im uzerine roma'nin taraftar topluluklari toplanip yazili bi basin aciklamasi yapmi$lardi. taraftar gruplarinin yazili basin aciklama yapmasi olagandi$i bi olay iken bu aciklamada soylenenker daha buyuk olay olmu$tu. $oyle bir $eyler denmi$ti ; "kulup totti'yi satarsa, once stadi, sonra da kulup binasini yakariz." kaldi totti.
$imdi raul'un yollanmak istendiginden bahsedilmi$. raul tribunden gelmi$ futbolculardandir. artik sayilari cok az boylelerinin. top oynaniyor bahanesiyle satilmasini hazmedemem ben boyle futbolcularin. real taraftari da onu yollayan adami o koltuktan indirir herhalde.

Adsız dedi ki...

bizim şükürün ispanya versiyonu oldu raul.oynatmam dedikçe rekor kırıyo bu iki adam da.şimdilik derdim madrid filan değil euro 2008te olmazsa çok ayıp ederler.zaten raul kendi istemedikçe bi yere de gidemez madridten.