10 Aralık 2007

İmza Avcıları

İmza ticareti yapan adamlar vardır Avrupa'da. Kamplarda, deplasmanlarda, ellerinde dosyalar, içlerinde futbolcunun bile nerden buldun bu fotoyu kardeşim dediği kareler, imzalatır sonra da satarlar, orada, burada ya da internette. Saatlerce otel kapılarında beklerler, antrenman çıkışlarında pozisyon alırlar, futbolcuya kafayı takar, imzayı almadan bırakmazlar. Bir tarihte Man. United'da futbolcuların imza dağıtması yasaklanmıştı hala devam ediyor mu bilmem. İşte fotoğraftaki arkadaş da Real Madrid'li futbolcuların antrenman çıkışını bekliyor desem biri çıkacak; "bu adam Marco Ballotta" diyecek. O da doğru tabii! 43 yaşında yarın akşam Santiago Bernabeu'da Real Madrid forvetinin karşısına Lazio kalecisi olarak çıkacak. Allah yardımcısı olsun. "10 yıldır her sezon sonunda bırakıyorum, kulüpler bırakmıyor" diyor. Başka kim var ihtiyar diyen olursa birkaç isim ekleyeyim: Palermo'da Fontana 40 yaşında, Maldini 39, Couto 38 yaşında...

1 yorum:

Kartal Bafiler dedi ki...

Tugay kaç yaşında bilmiyorum ama pazar günü maçını seyrettim,iyi de oynadı,ama hafızamdaki Tugay sahalarda oynamaya devam ettiği için yaşlanıyor,artık şakakları da ağarmaya başladı,hem şaşırıyorum hemde takdir ediyorum.

Hakikatten Premier Lig bu...