10 Aralık 2007

Fabio Quagliarella ve Gol Sevinci

Gecenin bir vakti Serie A özetlerini seyrederken dikkatimi çekti. Udinese-Sampdoria maçı zevkli geçmiş. Sampdoria 1-0 geriye düşüyor, Cassano'nun verdiği bir al da at öncesinde iki kişinin arasından çıkışı var, akıllara ziyan. Udinese'de maçı çeviren Fabio Quagliarella oluyor. Bu adam da kafayı taktıklarımdandır. 24 yaşında, 1.80 boyunda, taş gibi santrfor. Geçen sezon Sampdoria forması giyiyordu. Udinese formasıyla eski takımına 2 gol attı ve özellikle 3-2'yi getiren ceza sahası dışından attığı muhteşem gol sonrası bile yerinden kıpırdamadı, sevinmedi, sadece takım arkadaşlarının tebriklerini kabul etti. Bu da futbolun bir güzelliğidir işte. Fotosunu da bu yüzden geçen sezondan seçtim...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

güzel santrafor bende begeniyorum da bi tane atmissin abicim ikincisini neden atiyosun, gitti bizim bahis tek mactan, üstelik 0-2 oynadim. tam berabere bitiyor diyip 500 euro yu cebe atarken herif 86 da cakti. oldu mu simdi fabio? seni pes 2008 de takimima alacaktim vazgectim.

Adsız dedi ki...

udinese bu sene güzel top oynuyor, maçları da bol gollü geçiyor.. fiorentina'yı deplasmanda yendikleri maçta nasıl kontraatak oynanır, deplasmanda nasıl maç kazanılırmış ders gibi gösterdiler.. özellikle di natale aynı del piero gibi, forma rengi, on numarası, kaptanlığı, boyu, tarzı.. wikipedia bile katılıyor bana hey hey..

Yağız Gönüler dedi ki...

Fabio'nun 2.golü çok güzel. Hem golü hem de golden sonraki halini merak edenler için geliyor:
http://www.youtube.com/watch?v=vu_MC8Y-OAw&

Unknown dedi ki...

demek ki kulüpler eski oyuncusuyla papaz olmayınca böyle güzellikler de oluyor. benim galatasarayım 20 yıllık kaptanıyla selamı kesti. yazıklar olsun...

n0s dedi ki...

bu herif çok çılgın yaa milli takıma alınsın burdan donadoniye sesleniyorum