23 Temmuz 2008

Roma'da Sezon Açılışı

9 yorum:

Adsız dedi ki...

roma her yonuyle deisik bi takim sewdirio kendiisini

Adsız dedi ki...

bi de fenerin o havuzdaki hali aklıma geldi :D yakında toplu ipod dinleme toplu su icme seanslarına hazırlıklı olun fenerde

Adsız dedi ki...

o bariyerleri havuz kenarına koymak neyi ifade ediyor acaba, garip, sanki muzede Van Gogh sergiliyorlar, tokanmayin Romalilara tablo bozulmasin :)

Adsız dedi ki...

roma havuzda çalıştı
roma pürneşe
(Fotomaç)

Adsız dedi ki...

ya su roma ya nasıl sempati duyuluyor anlamıyorum. hayır bazı gs liler var onlarda cok seviyolar.ne zaman roma dense benim aklıma olaylı sampiyonlar ligi macı geliyor. unutamıyorum bi turlu o capello şerefsizinin eser hocanın saçlarından tutup çekişini. tamam belki bi çok futbolcu değişmiştir ama yine de dunya uzerinde nefret ettigim tek klup vardır o da roma! ist a gelecekleri gunu iple cekiyorum. intikam soğuk yenen bir yemektir diye de bağlayalım.

çok holigan gordum kendimi...

aşkın dedi ki...

O maçta Lima'nın durduk yerde cinnet geçirdiğini farzediyorsanız canınız sağolsun.Yok eğer farzetmiyorsanız cinnetten önce Lima'ya birşeyler söylendiğini farkedeceksiniz.
İpucu: Lima daha önce Türkiye'de futbol oynadı.
Devamındaki rezalet, o zamanki Roma kadrosunun küstahlığı ve polisin iğrençliği kısımlarını es geçmiyorum, fitilin ateşlenmesinden bahsediyorum.

MVAB dedi ki...

Dikkatinizi çektimi bilmem ama havuza girmeyen dışındakiler spor ayakkabılı. Terlik giymemelerinde takım kaptanının bi etkisi olabilirmi :)

Adsız dedi ki...

Şu sempatik takım bi istanbula gelmedi ki gazlarını alalım!!

Adsız dedi ki...

Banada sempatik gelmeyen bir takım.Sarı kırmızı olmasından değil belirttiğiniz gibi gs maçında yaşananlardan dolayı.Aynı olay roma ile bir ingiliz bir ispanyol takımı ile yaşansaydı kimbilir ne ceza alırdı roma.Ama hatırladığım kadarıyla hafif bir ceza ile olayı geçiştirmişlerdi.İtalya da maradona döneminden kalma galiba bana hep napoli sempatik gelmiştir birde viallili sampdoria