25 Temmuz 2008

Milliyet Basında Güven

Dexter, Oz stokları eriyince bol bol film seyretmeye başladım. Bulduğumuzu indiriyoruz netten. My Mom's new boyfriend de bunlardan biri. Yok ne öveceğim; ne de yereceğim bu filmi. Çerezlik bir hikaye, vakit kaybı işte. Netten gazete okuyorum. "Milliyet basında güven". Öyle değil mi? Onca baldır bacak haberi arasında bu filmden bir kare gördüm. Hormonlu Meg Ryan. Haber der ki: Daily Mail'in haberine göre son filmi 'My Mom's Hot Boyfriend' (Annemin seksi erkek arkadaşı) filmi için çekimlere start veren Ryan, adeta metamorfoz geçirmiş gibi görünüyor. Şimdi kardeşim siz Daily Mail'in arşivinden mi aldınız bu haberi? Film vizyona girmiş ki; ben de seyretmişim. Neyin çekimine start veriyorlar? 90-60-90 gazeteciliğinde gelinen son nokta bu. Internetten yabancı sitelerden al haberi, yalan yanlış çevir, ver yayına. Bu internet gazeteciliği denen mesleği 10 yıl önce yapıyordum ben. Bu kadar ucuz değildi bu iş. İnsan haberi yaparken açar bir imdb'ye bakar. Bu işlerin piri Yurtsan Atakan sigara yasağı yerine biraz da bu konuları yazsa! Değil mi Yurtsan? Bu gazete Abdi İpekçi'nin mirası. Internet versiyonunun Milliyet genel yayın yönetmeni Sedat Ergin'in hiç umurunda olduğunu sanmıyorum. Bir baksa görecek ki; aslında kasap dükkanının kasasında oturuyor kendisi. Sağı kalça, solu baldır...

11 yorum:

Adsız dedi ki...

An itibarı ile bi bomba da goal.com dan;

İngiltere Milli Takımı Teknik Direktörü Fabio Capello'nun 2012'ye kadar İtalya'nın başında görevine devam etmeyi düşündüğü açıklandı.
Bambaşkaymışsın Capello

http://www.goal.com/tr/Articolo.aspx?ContenutoId=791482

Adsız dedi ki...

Filmin adı "My Mom's New Boyfriend" olacak. Milliyet'in sitesi de yanlış yazmış ismi :)

charonst dedi ki...

ya abı su oz u zamanında bras ızlemıstm ve o kadarı bıle benı hastası yapmıstı acaba kac sezon suruyo alıp bnde ızlesem yazın vakıt gecmk bılmıo zaten

Adsız dedi ki...

Seksi fotoğrafları için tıklayınız.
Türkiye' de durum ne yazık ki bu...
İlkeli gazetecilik mi? Boşversenize...

Adsız dedi ki...

Abi şaka maka ozu 1. sezonda bırakmıştım insanın psikolojisini bozar o dizi.Hele 11 eylül öncesi said tiplemesi inanılmaz tek kelimeyle.

orkun dedi ki...

Valla seyretmedim ama ikisi ayrı film mi ne? "new" başka "hot" başka mı acaba?

Adsız dedi ki...

Oz 6 sezon sürüyor, her biri nerdeyse 1 saat süren 56 bölümü var. Bambaşka dizidir OZ. Karekter tahlili konusunda bi suç ve ceza biliirim bir de OZ:)

Adsız dedi ki...

Adamlar beceriyor bir yerlere geliyor siz b urdan ancak çamur atarsınız. ezik psikoljisi böyle bişiy

tahir durten dedi ki...

oz'un ilk sezonunu dizimax'te izledim biraz. ama boyle kasap gibi kesilmez dizi... karakterlerden biri bir odaya giriyor... iceride baska birisi bekliyor. gummm... orda kesiyor hayvanlar. ulan bari kim kimi sey yapacak onu anlayalim. ya da ne bileyim belki o sirada baska birsey de olacak... yok canim herifin alakasi yok. herif kapiyi actigi anda kesiyor allahsiz... sonra digiturk'u arayip sikayet edersin, kadin ters ters cevap verir. eeee, sonrasinda tum digiturk camiasi 7'den 70'e telefonda kufurleri hak eder tabii...

Adsız dedi ki...

OZ 5 sene önce Cine5te nihayetlenen dizi değil mi? Güzel finali vardı.

İnternet gazeteciliği de internetin müşterisine göre be aceto.

Adsız dedi ki...

Konu yorumlarda Oz'a dönmüş :)