20 Haziran 2008

Özel Olmayan Dario Simic Haberi

Galatasaray'da Dario Simic transferine bitti gözüyle bakılıyor spor sayfalarında ama Dario Simic'in bundan haberi yok galiba. Ben bu transferi blogda yazdıktan 3 gün sonra gazetede "özel haber" diye verenlere selam ederim bu arada. Yakında görüşeceğiz... Ortalık özel haberden geçilmiyor. Özel haber dediğin birinci kaynaktan alınan haberdir kardeşim. Menajerlerin dolduruşa getirdiği; muhabirlerin yalan haber geçtiği sonra da kaynak gösterdiği kıçı kırık transfer sitelerinden özel haber mi olur? Dönelim Simic'e. Simic, "Fiorentina'da oynamak istiyorum" diyor. Fiorentina'da defans boşaldı, bir stoper bir de sol bek alacaklar. Fiorentina zaten peşindeydi oyuncunun. Simic de "Prandelli'yi ve takımı çok beğeniyorum" demiş. Galatasaray'ın bu transferi bozabilmesi için Fiorentina'nın iki katı yıllık ücret vermesi lazım.. Simic'e bir de Terim'i sormuşlar: "Terim'e Fiorentina'yı soracak mısın?" diye. Gereği var mı? demiş Hırvat... Bak şimdi bu özel haber mi? Yok fiorentinanews 'de yazıyor. Song'un yollandığı, Emre Güngör'ün 2 ay olmadığı, Servet'in (transfer+sakatlık) durumunun belli olmadığı Galatasaray bakalım nereden bulacak 2 stoperi bu arada...

34 yorum:

Adsız dedi ki...

galatasaray'a gelmeyeceği aşikar bu adamın.. skibbe adnan polat'ın kanına girse de sağlam bir iki alman defans alsak kral olur..

Adsız dedi ki...

@varol doken
tomar las cosas con camla. xaxaxaxaxaxa amigo.

el verano pasado fui al Louvre. un goya pintura y junto a él una pintura de Picasso. Goya es un verdadero artista. Picasso es un irritable anciano.
permítaseme dar un ejemplo.
guernica de picasso. ¿Qué es esto? ¿Es arte? no. guernica es un jester.
ver a francisco josé de Goya y Lucientes. Dos de Mayo. arte puro, puro nacionalismo y el patriotismo.

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/d/da/Carga_de_los_mamelucos_restaurado.jpg

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/en/7/74/PicassoGuernica.jpg

todos los derecho. Turquía-Croacia. esta vez no digo resultado. i el apoyo Turquía. su equipo es explosiva. si ellos no explotan, los croatas pueden ganar fácilmente.

ole Turquía. pero hasta el final

(jose ramón gregorio jiménez moreira

Adsız dedi ki...

gelmesin de zaten.

Adsız dedi ki...

toca en AC milan

Si yo fuera Silvio Berlusconi, quisiera resucitado Picasso y tomó a AC milan. su promedio de edad es de 45. xaxaxaxa

(ramón)

Adsız dedi ki...

ramon türkiye patlarsa hırvatları harcarsınız diyor :))Allah mı söyletiyo ramon?

Adsız dedi ki...

Song gerçekten gönderildi mi?

Adsız dedi ki...

ya hastayım bu herife. picasso nun guernicasına soytarılık demiş.
o goya tablosu sanırım şu. napolyon bonapart zamanında fransa ispanyayı işgal edince ispanyol halkı ayaklanıyor. goya da resmini yapıyor.
yani picasso ya böyle sanatın içine tüküreyim diyor. melih gökçek misin sen yav.)))

dr feelgood dedi ki...

song'u gönderen zekaya hayranım..

aksilaz dedi ki...

bu ramon turkce bılıyomu yaw

a.c. sedef dedi ki...

evet gönderildi.hangi akla hizmet yapıldı belli değil...

Adsız dedi ki...

real madrid taraftarı, barcelona düşmanı goya ve gypsi kings seviyor. picasso sevmiyor.
adam %100 ispanyol valla paçalarından akıyor ispanyolluk.

Adsız dedi ki...

Song gitti; simic olmadi, alternatif bakiyorlar...

OZEL HABER---OZEL HABER---OZEL HABER---OZEL HABER

Berber Kenan dedi ki...

Biri bizim medyaya dur dese iyi olacak artık. Resmen yalan haber yapar oldular ve haber doğru çıkmadığında da utanmadan "bir yayın organında" çıkan şeklinde başlayan cümlelerle bir haber daha yapıp kendi yaptıkları yalan haberi yalanlıyorlar.

Adsız dedi ki...

bazı arkadaşlar ispanyolca yazıyor onlara vecap yazıyor. bir de ben bir postta aceto ile muhabbetini okumuştum. türkiyeye gelmiş daha önce 99 da mı 98 de mi tatile.

varol döken dedi ki...

@ramon
we have just one common interest: football, so let's go on to talk about it...

aksilaz dedi ki...

ramon realmadrid taraftarıysa basımın ustunde yerı var.ramon ıcın oynayın cocuklar bu aksam.hırvatlarda işi iyice politik yaptılar bu arada

BT dedi ki...

@varol
adam çok doğal yahu. normal değil mi nefret etmesi picasso dan. adam portekiz den nefret ediyor deco var diye. katalanlara ait ne varsa onlara sallıyor işte.. italya bir çaksın ona özel post yapacağım:)

varol döken dedi ki...

@aceto
az çok birbirimizi tanıdık, şükür ki tanıdık... ramon buranın büyük keyfi, yani ben yazmasam o yazmasa kimse sormaz ama ramonsuz yorumlar olmaz... ben nefret etmesine değil dile getirişine ayarlandım... mesela mickey mouse falan çok başarılı ki ben cruyff hastası, onun dünyanın gerçek bir numarası olduğunu düşünen adamım (geçmiş postlarında vardır herhalde, bu özel istekler de saçma oluyor ama olur da bir gün cruyff'un 34 yaşında yaşlı denilip ajax'ın nasıl jübile önerdiğini ve onun buna kızıp feyenoord'a giderek onları nasıl şampiyon yaptığını yazarsın belki bir gün, tabi eline ve gönlüne gelirse)

insan i hate picasso duyunca otomatik bir tavır alıyor azıcık sanat, sanatçı nedir bilirse... goya yı da severim ama guernica ya saçmalık demesi için insanda biraz izan olacak, kavgayı seven ona hop diyecek, benim gibi kendini burada misafir hisseden ve misafirlik adabına uygun davranan da konuşmayı uzatmadan kesecek...

umarım bu sefer çok uzatmadım:)

not: ya ne değişik insanlarız, hani italya yener diyordum ama zerre umrumda değildi, şimdi açık açık italya kazansın istiyorum, ramon a ayarlanmışken sen de üstüne post sözü verince:)

Adsız dedi ki...

herzamanki gibi büyük bir zevkle googledan çeviriyorum
1. mesaj ilk kısmını anlamadım
geçen yaz louvre a gittimbir goya tablosu yanında picasso tablosu. goya gerçek bir sanatçı picasso ise huysuz ihtiyarın teki:)))
örnek vereyim. picassonun guernicası. nedir o. sanat bu mu?
guernica şarlatanlıktır.
goyaya bakın 2 mayıs? (tablonun adı herhalde) saf sanat saf vatanseverlik milliyetçilik

pekala türkiye-hırvatistan.
bu sefer skor söylemiyorum (çek maçından sonra yemedi tabi:)))
türkiyeyi destekliyorum bu takım patlıyor. eğer patlamazlara hırvatlar rahatça kazanır.

oley türkiye ama finale kadar.

2. mesaj: milanda oynuyor.
silvio berlusconinin yerinde olsam picassoyu diriltir milana alırdım.
zaten yaş ortalaması 45. )))))

neyse resimi bir yana bırakalım türkiye patlamazsa hırvatlar patlatır diyo öztürkçeyle anlatırsak.))))

Adsız dedi ki...

ya adamın katalanları yada baskları sevmemesi çok normal. sevmek zorunda değil ki.

bizim ülkemizle ispanyayı kıyaslamayın. mesela iskoçyada celticli babanın rangerslı oğlu olmaz. yada real madridli babanın oğlu gidip te barcelona yı bilbaoyu tutmaz. ama bizde bir sürü örnek var. adam fenerli oğlu galatasraylı kardeşi beşiktaşlı. katalanlar ispanyaya ait değiliz derken herhangi bir ispanyol kalkıp neden adamları sevsin.

BT dedi ki...

@varol
bu simic postuydu konu ramon oldu vallahi:)
varol hak veriyorum elbette ama ramon kendi ülkesinde böyle yorumlar yazmaz. Biz Türklere bence oradaki duyguyu anlatmaya çalışıyor her seferinde. Biraz da abartıyor. Guernica'yı ben de severim de sevmeyene lafım olmaz. Sanat bu, her kelime subjektif...

Adsız dedi ki...

aceto italya kazanırsa sen de picasso tablosu koy.

varol döken arkadaşımızı da anlamıyorum. yani adam picasssoyu sevmiyorum diyor. tabi işin politik kısmı da var. ama benim takip ettiğim kadarıyla sen ona birşey demişsin o da cevap yazmış. yoksa picasso goya muhabbeti olmazdı.

laf aramzıda ben ramona hastayım

Adsız dedi ki...

Abi bu blog makarnaysa ramonda en tatlı sosu.Çok seviyorum ya :))

leb dedi ki...

Bülent abi ramon türkçe biliyor mu sence? :)

BT dedi ki...

@leb
Yakın bir dil olsa kavrar diyeceğim ama. Cümlelerin içindeki özel isim ya da fotolardan yola çıkıyor, zaten adam propaganda yapıp gidiyor yahu. Hadi ben Barça'yı, Katalanları sevmem de, sevenlere de ayıp olmuyor değil...

EDDIE dedi ki...

Song'un takımdan ayrılması ile ilgili bir haber veya kaynak var mı ?

cisco dedi ki...

arogones olmasın bu ramon :)

BT dedi ki...

@eddie
kaynak benim. song gelecek sezon yok..

EDDIE dedi ki...

emre aşık'a güvenip song'u gönderdilerse vay halimize.

Adsız dedi ki...

abi nasil oluyoruz neden aliyoruz walla ya ben cok cahilim yada hic anlamiyorum futboldan artik ulan bizim hakan balta diye bir topcumuz yokmu sol kanatta harikalar yaratan?? var bizim ayibogan servetimiz yokmu turku baba?? var bizim gelecekte yildiz olacak dedigimiz emre gungorumuz yokmu arkadas var e song gidiyor simicide yedek diye almiyorlar sag bekmi oynatacaklar yada kimi cikaracaklar yerine servetin yanina monte edilse yazik degilmi abi emre gungorun gosterdigi o performansa??? onu gectim bide isaakson laflari varki tam mide bulandiriyor aykut gibi bir kaleci varken (bizi servet ve arda ile beraber sampiyon yapan adam) nasil isaaksonun adi geciyor sasmiyuor degilim hani forvet icinde bir suru adam geciyor zaten anlamak mumkun deil nonda varken umit karan varken bu takimda ha getiriyormusunuz fatih tekkeeyi yada halil altintopu eywallah onlarsa tamam yada eren derdiyok hakan yakin mevlut erdinc gibi bir adam geliyorsa ne guzel ama ne gerek gidip alakasiz crespo felan ne alaka ya saka gibi. walla dalga gecmiyorum su takimda o saydigim forvet oyuncularindan birini gormeyi 40 tane crespoya tercin ederim.

Adsız dedi ki...

abi bu servetin transfer sakatlik demissinde transferi nerden biliyorsun ne transferi yani biraz acarmisin?? (yufkami lan bu) yani servet ayriliyormu galatasaraydan yoksa???

Cenky dedi ki...

Şimdi de Cufre demeye başladılar, sanırım talibi çıkan her defans oyuncusunun talipli listesine bir de Galatasaray'ı yazacaklar artık. Aslında ben de defans oynuyorum, yaşım da müsait o kadar para da istemem, giderim ben Florya'ya.

Allahım sen bu yönetime ve medyaya akıl fikir ihsan eyle yarabbi!

Unknown dedi ki...

abi yakında görüşeceğiz derken? Bi yerde işe başlıyon yada birileri sayende işe mi başlayacak dersek daha doğru olur. hayır senin attığın bir virgülü dahi kaçırmayalım haberimiz olsun.

Adsız dedi ki...

"yakında görüşeceğiz" demiş aceto :) hadi abi, bekliyoruz merakla...

cnbce