20 Haziran 2008

Valencia 2008-2009 Formaları

5 yorum:

Unknown dedi ki...

Formalar cok güzel. Özellikle siyah olanına sahip olmak isterdim ama Türkiyede satılmaz heralde.

tahir durten dedi ki...

siyah deplasman guzel olmus. ben bu turnuvada da kullanilan nike'in kaleci formalarini sevmedim. forma derken yakadan uzayan anlamsiz cizgiyi kastediyorum... millet begendi mi acaba, bi kil ben miyim anlamadim...

iktisadiajan dedi ki...

ne topçular gördüm üstünde forma yok
ne formalar gördüm içinde topçu yok
NOT:Morientes'i tenzi ederim.Villa da zaten gidici..

Adsız dedi ki...

Beşiktaş da bıraksın Umbro'yu artık Nike gibisi yok.Önde colaturka yazarken ne fark eder gerçi bilemiyorum ama..

HaCiTo dedi ki...

experience VALENCIA reklamını görünce birkaç sayı önce Penguen'de yer alan Kaan Sezyum'un PES coverı geldi aklıma: "Experience KASIMPAŞA now!"

:)))