10 Şubat 2009

Katalanlar Olmasa...

İspanyol milli takımının tarihinde en çok futbolcuyu veren kulüp Real Madrid midir yoksa Barcelona mı? Ben Real Madrid derdim. Yanılmışım. İngiltere hazırlık maçı için ilk kez kadroya çağrılan Piquet ve Busquets ile birlikte Barcelona 117 futbolcusunu milli takıma göndermiş oldu. Real Madrid ise 113 futbolcu göndermiş bugüne kadar. Aradaki fark Real Madridlilerin toplamda Barça'lılardan daha fazla (1603/1539) maça çıkmış olmaları. 3. sırada ise A. Bilbao var 91 futbolcuyla. Euro 2008'i kazanan İspanyol milli takımında yer alan Barcelona altyapısı çıkışlı oyuncularla bitireyim: Xavi, Puyol, Iniesta, Cesc, Reina, Sergio Garcia, Fernando Navarro ve Güiza. Katalanlar olmasa haliniz nicedir Ramon efendi?

Fotoğraftaki kadro 1959'dan. 8 Barcelona'lı: Ramallets, Olivella,Garay, Gracia, Segarr, Gensana, Tejada, Kubala, Di Stefano, Suarez, Gento

10 yorum:

H. İbrahim Andiç dedi ki...

cesc diyince benim bile içim acıyo, katalanlar ne düşünüyolardır kim bilir :) ah wenger ahh

Al lee dedi ki...

Bu Garay'ın Ezequel Garay ile alakası var mıdır?

ugur parildak dedi ki...

bu istatistik bizim ülke için olsa süper olurdu..

Konialis dedi ki...

ispanya enteresan bir yer hakikaten, katalanlar, basklar, bilmemneler... neyse ki bizim memlekette ayrımcılık henüz bu noktaya varmadı...

Her Yol Roma dedi ki...

ama hala barca çıkışlı mikel arteta yok kadroda;

http://heryolroma.blogspot.com/2008/12/mikel-arteta.html

Genel Sekreter Vak dedi ki...

Peeeeh...Olmaz ya,olurda gelecekte Katalunya bağımsız olur kendi milli takımını kurarsa ne olacak acaba...Güzel olur gerçi :)

Ben gibi çakma Katalanları beklerim:
http://blaugrana-tr.blogspot.com/

L dedi ki...

@al lee:

hocam ezequiel garay arjantinli değil miydi ?

Anahtar dedi ki...

kalecisinin formaya hasta oldum

murarty dedi ki...

Bu habere Ramon'un yorum yapmamasına çok şaşırdım!

Tuncay dedi ki...

olur olmaz her seye atlayan ramon'un buna sessiz kalmasi, firtina oncesi sessizlik mi yoksa 'sst sst ne oluyor' durumu mu bilemiyorum